Jump to content

Ремонт на дюзи на А4/Б7


a4okara

Recommended Posts

Здравейте,

 

имам проблеми с 2 от дюзите на Аудито и е време да се ходи на ремонт. Моля препоръчайте ми добър сервиз в хасковска или пловдивска област.

 

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има сервиз на бош в пловдив там правят дюзи

ако искаш може да издиря телефон имам познат в софия които работи към тях :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от какъв двигател? че на този модел дизеловите попадат в сервизна акция?

2.0 TDI, проверих за този двигател няма акция.

има сервиз на бош в пловдив там правят дюзи

ако искаш може да издиря телефон имам познат в софия които работи към тях :)

И аз май съм се ориентирал към Бош, това ли им е сайта http://www.rebo-diesel.com ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да му е изтекла акцията по години и километри или да има доплащане от негова страна. А може и вече да е проведена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това питам. До каже подробности за да не меткаме бобец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода на мотора ти е записан в големия талон! Ако колата ти е 170 к.с. на 100% е с дюзи на Сименс. Ако е 140 к.с. е с дюзи на Бош, които подлежат на ремонт, а на Сименс на подмяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично като гражданин на гр ПлоиФ  в боша бих влязаъл само, ако изгубя контрол върху управлението на колата и случайно се забия там .... :hilezh:

 

най отворения на дюзи с нова машина е в едно село да пазарджик  Паталеница , но не знам координати - също човека ше вземе на половината от измислената цена на боша   :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кода на мотора ти е записан в големия талон! Ако колата ти е 170 к.с. на 100% е с дюзи на Сименс. Ако е 140 к.с. е с дюзи на Бош, които подлежат на ремонт, а на Сименс на подмяна.

Принципно има и 140коньови мотори със сименс дюзи. С дюзи на бош са 8клапановите двигатели - буквите не помня, 16 клапановите са повечето на сименс.

След като му са казала, че от Порше, че няма акция ОК.

Колега ,какъв проблем имаш с две от дюзите? Сподели подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа най-разпространения мотор 2.0 TDI е с код BKD и е 16V и е с дюзи БОШ напречен, понеже се слага в ГОЛФ 5, СЕАТ ЛЕОН, Шкода Октавия, Ауди А3 и още модели, но за тях не съм 100% сигурен.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей ще го кажа така дюзите дето горят са Сименс и са на 170 коня моторите, на 140 не съм срещнал при Ауди да има дюзи Сименс, ако някой види да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се състои в това, че на празен ход купето вибрира. Оборотите не се променят, само вибрация се появавя, понякога повече, понякога по-малко и то когато колата не е в движение. Ако подам малко газ вибрациите изчезват. В сервиза къдато ходя ми замериха дюзите, незнам точно какво беше, май налягане, и се видя че първата е много извън граници, 3та също, другите са ОК. Човека ми каза че проблема е сериозен и трябва или да се сменят или да се ремонтират. Та чудя се сега как точно да процедирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не се разходиш до Мишо в София? Мисля, че проблема не ти е в дюзите. Може и да е от нещо друго и тези две дюзи да се опитват да наваксват и затова да са с  повишени норми. Мисля, че за да се измери  една дюза би трябвало да се свали и да се мери на стенд.То екуто казва на коя дюза колко да вприсква.

Да кажат по-запознатите батки.



Да ти кажа най-разпространения мотор 2.0 TDI е с код BKD и е 16V и е с дюзи БОШ напречен, понеже се слага в ГОЛФ 5, СЕАТ ЛЕОН, Шкода Октавия, Ауди А3 и още модели, но за тях не съм 100% сигурен.

Цецо, аз не знам точно кои мотори са с бошови или сименсови, но има и 140к.с. със сименс и попадащи в акция. Ето ти напречен 140к.с. с акция - ВКР мотор

За това горе не споменавам за букви на моторите. Само знам, че има и 140к.с. със сименс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съгласен съм, но Ауди нямат смотаните мотори на Пасат 6. При Ауди има само на 170 коня сименс, всичко друго е на Бош.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не се разходиш до Мишо в София? Мисля, че проблема не ти е в дюзите. Може и да е от нещо друго и тези две дюзи да се опитват да наваксват и затова да са с  повишени норми. Мисля, че за да се измери  една дюза би трябвало да се свали и да се мери на стенд.То екуто казва на коя дюза колко да вприсква.

Да кажат по-запознатите батки.

 

Кой е този Мишо и може ли да му се има доверие? Някой ако може да сподели личен опит? Просто искам да си оправя колата както му е реда, не да мина тънко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо е царя на колите от ВАГ!! +359884723037 звънни му. Без събота и неделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Порше вече сменят безплатно дюзи на А4/А6 2.0 ТДИ 140к.с.

Ми те Порше ще се задръстят от коли, и за кои дюзи става на въпрос точно при 2.0 TDI мотора но 140 к.с. , че ми е малко странно, ако е така. Интересно ми е, код на мотора поне или марка дюзи, номер нещо просто да пресметна, колко хиляди коли в България подлежат на такава акция, и какви са изискванията още освен, че колите трябва да са с такива дюзи има ли и други специфични неща, които изискват от Порше, за да сменят дюзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...