bangieff Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Здравейте колеги,някой може ли да ми каже номер на частта на маркуча за високо налягане между хидравличната помпа и рейката при Ауди А4 '96? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 (Редактирано) съвсем скоро ми казаха за място където успешно ремонтирали маркучите,изваждали клапана и го слагали на нов маркуч,като разбера подробности ще пиша Редактирано 6 Септември 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Здравейте колеги,някой може ли да ми каже номер на частта на маркуча за високо налягане между хидравличната помпа и рейката при Ауди А4 '96? Благодаря предварително Дай жокер де - кой е мотора - различни са за различните мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Преди година - две направиха такъв маркуч за Аудито (точно като твоето) на един приятел.Намират се на Ботевградско, от Подуене посока Враждебна първият блок от дясно в края на блока. Цената беше символична, а хората направиха чисто нов маркуч с клапанче (не знам дали ползват старото клапанче) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bivolan Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Досега съм правил два маркуча в Орландовци(София).Не казваш от къде си?!?Има и на ул.Сребърна някаква фирма за хидравлика, също са сериозни, доколкото знам.В Орландовци за високото налягане на ADR e 40 лева, като прехвърлят и рестриктора.Доколкото знам не е клапан, а някакъв калибриран отвор, за да гаси пулсациите на флуида.Все пак помпата работи на различни обороти.Ако има нужда мога да дам телефон.Иначе номера на оригиналния маркуч за ADR-a e 8D1422893AL, на алтернативите от ТЕCDOC-a са 113356 - Topran (изобщо не го внасят от Евро 07).Неква американска марка PSH0113R - Rein automotive.Мисля че пак не може да се намери и 30927182 - SWAG/ФебиАз честно казано имах леко виене в началото с правения маркуч, което сега изчезна(или може би съм свикнал). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan n Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 Нов е около 185 лева.http://www.avtochasti-bulgaria.com/products/model/model-5313/cat-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B8-%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/manufacturer-1156/SWAG-A4-Avant-8D5-B5-AUDI-A4-Avant-8D5-B5-1.8-quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 6 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2013 (Редактирано) 185 лева е в повече само за маркуч. Тука питай в кв.Илиянци е сервиза 0884200329 - Жоро. Караш колата и ти оправя маркуча и/или рейката. Свалят се и се носят където трябва. 125 кинта рециклаж за рейката без труда, макруча с труд май 70 беше, трябва да включиш и хидравлична течност, след ремонта съм изминал около 2000 км и няма грижи за сега. За ремонт на рейка дава 6 месеца гаранция. Редактирано 6 Септември 2013 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bangieff Публикувано 7 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2013 (Редактирано) Колеги,наистина съм забравил да пиша за мотора - 1.8 Турбо (AEB).Питам за номер на частта, защото искам да проверя дали няма да ми излезе на по-читава цена да си го вкарам отвън (обикновено в ebay частите се намират на 2-3 пъти по-ниски цени, отколкото в магазините тук).Иначе живея в София и ако не изскочи нищо бих могъл да се възползвам от идеите за remake на маркуча Рейката вече я рециклирах, така че остава само маркуча. Благодаря за отговорите Нов е около 185 лева.http://www.avtochasti-bulgaria.com/products/model/model-5313/cat-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B8-%D1%82%D1%80%D1%8A%D0%B1%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE-%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/manufacturer-1156/SWAG-A4-Avant-8D5-B5-AUDI-A4-Avant-8D5-B5-1.8-quattro Мерси,леко промених модела и излезе каквото трябва Редактирано 7 Септември 2013 от bangieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka4 Публикувано 2 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2014 Здравейте колеги, реших да използвам тази тема за хидравличните маркучи за да не пиша нова. С А4 Б5 1.8 125к.с. ADR 1996г. съм. Беше ми протекъл маркуча за високото налягане на хидравликата и отидох да ми го сменят в Орландовци. Та след смяната почна филма - хидравликата отказа без никакъв шум, просто волана се вдърви и така си остана. Връщам се при човека направил маркуча - той казва не е от маркуча, сигурно е от помпата. Майсторите които ми свалиха и след това качиха маркуча естествено казаха че не са виновни - просто са сложили маркуча и не разбират от хидравлика. Видях, че много набързо обезвъздушиха системата, но казаха, че щом не вие нямало въздух. По-късно при въртене на волана наляво-надясно няколко пъти с подаване на газ волана стана лек и след като покарах малко установих, че на ниски обороти волана става твърд, а като дам газ се оправя. Има леко свирене от хидравликата при завиване, което се усеща повече в купето отколкото навън, също и леки вибрации във волана. Казаха ми, че виенето е нормално, тъй като маркуча не бил оригинален, но мен ме притеснява това че на ниски обороти хидравликата отказва, а като дам газ се оправя. Преди да ми сменят маркуча не съм имал никакви ядове с хидравликата. Имате ли идея дали е тръгнала помпата, непълно обезвъздушаване, некадърен маркуч или ..... и аз не знам вече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Здравейте. От няколко дни се появи и при мен проблема с въпросния маркуч. Тези цени от 185 лв направо са супер!!! За моя мотор (1Z) се оказа, че се внасят само оригинални...... Не ми се вярваше, но след неколкодневно обикаляне по морги и магазини, за съжаление това нещо се потвърди....Та ето прясна информация:- Хидравличен маркуч за висико налягане - 483 лв......Е немам думи...... Лошото е , че и по моргите ударих на камък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Учуден съм, че не е 1000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 По 30-40 евро има маркучи на Topran и JP.По 70евро на Febi Bilstein.Защо да поправяте за 180лв? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 18 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2015 Здравейте колеги,може ли да ми каже някой при смяна на маркуча от помпата до рейката,трябва ли да се сваля сервото или рейката или може да се смени без да се сваля нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoiann Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Ами при мен нищо не е сваляно. Доколкото разбрах по псувните на майстора :-) , малко ш*бано било хващането на маркуча откъм рейката. Иначе цялата процедура отне около 40 минути. И задължително си вземи оригинално масълце. Аз го взех от магазина на "Шкода" - 23 лв литъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 И колега, след като сложиш маркуча си промии системата, защото ако налееш новото масло, а има и от старото може да направи тапа(запушване) и да ти стане много тежък волана и да олеква при форсиране. Успех!!! За моя АДР ми искаха за оригиналната тръба с клапан 470 лв и аз си направих маркуч с преместване на клапана за 40лв. И сега всичко е ок.Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Кво са тези промивки, как ги правите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babangida Публикувано 18 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2015 съвсем скоро ми казаха за място където успешно ремонтирали маркучите,изваждали клапана и го слагали на нов маркуч,като разбера подробности ще пишаПепи, имаш ли повече информация ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин джигита Публикувано 6 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2020 Как мога да източа цялата система ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване