Jump to content

Възможно ли е да тресе от амортисьори ?


stef4o11

Recommended Posts

Здравейте ! Не съм от най-разбиращите , но имам питане . 

Възможно ли е да има тресене от амортисьорите ?

Случаят е следния . 

Когато карам със скорост до 90-95 км/ч , нямам никакъв проблем и никакво тресене . 

Когато обаче вдигна над 95-100 км/ч започва едно тресене на волана . 

Когато съм на скорост и карам със 100 км/ч тресенето е малко . 

Но когато изключа от скорост , вече започва да си тресе стабилно . 

Също така след като съм изключил от скорост и тресенето се появи като "чукнеш" волана на ляво или дясно (малко по бързо с минимални движения и рязко) се усеща увеличаване . 

Има и чукане , "тропане" като звука при тампон на макферсон,но ги смених и двата и тропането си остана . (само от дясно го има) .  Гуми , реглаж , баланс , джанти тампони , накрайници и т.н. всичко е в изправност . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж много добре пак накрайниците....като са с лек луфт трудно се хващат. За тампоните има решение с това тропане има тема в раздел "направи си сам"... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е амортисьор! Не знам защо като изкючиш от скорост,нараства тресенето! Иначе около това което се върти в момента бих търсил причината.При мен от скоро се усеща във волана леко вибриране при ускорение само на 5та под 2000об.,но защо във волана? :huh:  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ! Не съм от най-разбиращите , но имам питане . 

Възможно ли е да има тресене от амортисьорите ?

Случаят е следния . 

Когато карам със скорост до 90-95 км/ч , нямам никакъв проблем и никакво тресене . 

Когато обаче вдигна над 95-100 км/ч започва едно тресене на волана . 

Когато съм на скорост и карам със 100 км/ч тресенето е малко . 

Но когато изключа от скорост , вече започва да си тресе стабилно . 

Също така след като съм изключил от скорост и тресенето се появи като "чукнеш" волана на ляво или дясно (малко по бързо с минимални движения и рязко) се усеща увеличаване . 

Има и чукане , "тропане" като звука при тампон на макферсон,но ги смених и двата и тропането си остана . (само от дясно го има) .  Гуми , реглаж , баланс , джанти тампони , накрайници и т.н. всичко е в изправност . 

Аз залагам както колегата ivovarna на тампони на носачите, но трябва да си намериш тампони, на които има повече гума между втулките, например от Гуматрейд ЕООД Пловдив, и да се монтират както трябва.  А това, че скоро си сменил тампоните на макферсоните, не означава че тропането ще спре, то ще продължава, докато имаш колата. Колега по-горе каза, че решението се намира в раздела "Направи си сам".

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=133886

И тропането в повечето случаи е от двете страни, но заради големия отвор, откъдето вентилатора смуче въздух отвън, чуваш по-добре тропането от дясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнява ме да са тампоните на носачите.На моят десен са за смяна и няма проблем в това отношение.

Първо пробвай колега с други джанти и гуми отпред.Най-добре от някой колега със читави такива.Един колега все му тресеше така на Саксото.Ходи на баланси реглажи и накрая сложи две гуми от негов приятел за проба и проблема изчезна.Та нямай много доверие на майстори завършващи на -джия.Много ми прилича на крива гума проблема, особенно ако си с някоя Дебица на 2 год..

Смени си и тампоните на вътрешните накрайници.Не са скъпи и не е трудно за смяна.

Също и тампоните на стабилизиращата щанга.когато се износят щангата ходи наляво-надясно и дава отклонение.

Виж и дали имаш луфтове в рейката.На 80 тя е горе и се чува тропане високо в дясно от нея.Навий в крайно ляво да излезе целият прът, хвани я в десният край и я разклати силно нагоре-надоло.

Веднъж същият проблем се оказа от крива полуоска на едно рено 19.Но това е рядко срещано при немските возила.Обикновенно е съпътствано с течящ семеринг към скоростната кутия.

Общо взето неприятен проблем който може да идва от къде ли не.

Иначе като даваш газ гумите упражняват сила върху пътя а пускайки газта става обратното, затова има разлика в биенето.

Редактирано от drido
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много лесно реших проблема с тропащата предница-смених цялата предница

всички тампони,шарнири,накраиници и  амортисьорите.И колата стана топка. 

Това дразнещо чукане което имат 80ките по мое мнение идва най много от  амортисьорите

Редактирано от Kimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лекото почукване отпред наистина е дразнещо,и е от разбит амортисьор.Та и аз смених всичко и най зле се оказа точно един изтекъл,а другия почти блокирал,но това за почукването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетките са сменени и двете , тампоните на носачите са ок , с летните гуми пак го правеше това . 

Днес пред нас вдигнах капака , изключих от скорост и хванах полуоската (нагоре и надолу) -имаше луфт , (наляво и надясно)-нямаше -не знам дали е нормално да го има този луфт . Един приятел ми каза за лагера , който влиза във вътрешното каре , че от там може да е проблема - (не съм много на ясно) . 

Ще пробвам да завъртя гумите , предни със задни и пак ще ви искам съдействие . 

Мерси на всички ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не съм чел цялата тема, но след смяна на абсолютно всички видове тампони, биалетки, амортисьори, дискове, накладки и лагери на главините по предницата пак тресеше...

 

Оказа се крива полуоска - колата съм я карал само аз 4 години и много мислих как може да съм изкривил полуоската и не можах да намеря смислен отговор. Беше си видимо крива и външното каре се разхлопваше постоянно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биалетките са сменени и двете , тампоните на носачите са ок , с летните гуми пак го правеше това . 

 

Ще пробвам да завъртя гумите , предни със задни и пак ще ви искам съдействие . 

 

Тампоните на носачите и да не са ОК, няма да ти тресе от тях . От тях само тропане се получава и когато ускоряваш колата бяга на една страна, като пуснеш рязко газта, бяга на другата страна, без да си мърдал волана ..

Смени си гумите за проба с някой колега на който не му тресе, защото има голяма вероятност  и задните ти гуми да ги е балансирал същия човек, който ти е балансирал и предните, и летните .. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колегата stef4o11 описва проблем на 100% както беше при мен. Оказа се излязъл от канала си осигурителен пръстен(зегерка) на вътрешно каре-лявото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...