Jump to content

Неравномерна работа на 2,00 TDI / тресе на ниски обороти


D.Stoykov

Recommended Posts

Има различни теми за подобни проблеми, но отварям нова, защото проблемът е Х и не се покрива с останалите!

Та накратко за проблема: А4 2.00 TDI 140 к.с. BPW 

На празен ход (особено след леко форсиране) се усеща едно потрисане, което на моменти изчезва и се появява. Стоден/Загрял мотор - все същото е! При около 2000 оборота също го усещам, по скоро като едно прекъсване или неравномерна работа на двигателя. Това се усеща само на място при задържане на тези обороти. Когато колата е в движение - няма проблем, пали, върви добре, еластична, има мощност и всичко е ОК. Скоро правих обслужване и почти всички подозрителни за този проблем детайли са сменени! За за е по ясно и изключваме различни възможности изброявам:

- Маховик - сменен преди 20 х. км.

- Тампони на двигателя - нови оригинални

- Ремонтен комплект на дюзи - сменени с оригинални

- Ремъци, ролки, термостат, помпа, ролка на алтернатор и всичко останало - сменено с оригинални

Трета дюза с параметри -1,54, а останалите са в граници 0,6

Днес сложих Bardahl - Diesel injection restorer 11, Bar-5492 в съотношение за силно замърсяване (опаковката на 30 л.) и изпълних всички описани инструкции. Първо на място с 2000 оборота за около 30 мин. После карах на магистралата още 30 мин, като бях на ръчни предавки (на 4-та) за да мога да поддържам 2500 оборота, но ефект НЯМА! Дори имам чувството, че това прекъсване , а на ниски обороти потрисане се увеличи. Погледнах корекциите на дюзите и дори са се увеличили равномерно, като тази, която преди беше с най голямо отклонение (-1,54) сега вече е -1.78. Това е на загрял на 90 градуса мотор, вероятно има значение. 

Вече не знам какво да направя, но много ме дразни това потрисане. Възможно ли е да е от тази дюза? Пише, че до 2.5 корекция е в норма?! Има една разкопчана дюза в резерва и се чудя дали да не сложа нея за проба?!

Дайте малко идеи и размисли по темата моля!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 179
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И при мен има сходен проблем със същият мотор съм .От както захладня след запалване сутрин има едно досадно леко потреперване и изчезва щом загрее до 27-30 градуса.А на загрял мотор, не вин аги и без някъква закономерност на оборот пак се получава едно заклащане за около секунда .Мисля ,че и моят проблем ще да е дюза ,защото бях заредил веднъж на махлянска бензиностанция с добавка на лики моли,и се бе загубило това потреперване.Инъче слагам само ОМВ макс моушън и пак го има от време на време ,незнам дали не си внушавам нещо ,но и на мен ми е интересно някой да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз същозареждам само в OMV с карта, но ако трябваше да избирам - не бих зареждал там. Параметри на дюзите гледал ли си?

Sent from iPhone

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не и тогава го имаше ,но мерака а и момчето ,което я гледаше каза ,че са в норма и неговата голф 5 била така от година но ме дразни вече

А иначе сутришното на студен мотор го прави от около 3 седмици .Явно трябва пак да я погледнем .Нямам други оплаквания ,върви си доста прилично и дава уникален разход и не искам да сменям неща на налучкване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм със същия мотор, претрисане на празен ход, когато е загряла хубаво, студена не. На ход между 2200-2400 оборота имам от време на време едно като прекъсване. При мен дюзите са по зле 2 в норма и 2 на около +/- 3. Досега само добавка съм опитвал, имаше леко подобрение, после стана по зле. Напълних един резервоар на Ромпетрол и претрисането намаля доста (преди това само Шел ви пауър), но след около 300-350км пак се почна.  :steinigung: Ще сменям и ремонтни комплекти на дюзите, ама след празниците, че сега не ми се занимава с ремонти.  :unsure:  Забелязал съм, че като се покара на обороти поне около 3000 няколко километра и се пооправя временно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Смених едната дюза, която работеше с 1.8 корекция, както и сложих добавка на Бардал. Всички дюзи си намалиха корекциите с 30%, но ново сложената се различава от останалите 3 и при загрял двигател работи на 1.3 корекция и тресенето се усеща. При студен двигател не го усещам, а дюзата работи на под 1 корекция в интервал от 0.6 - 0.9. Имам още една дюза и ако продължава така след празниците ще сложа и нея :) Започвам да си мисля, че маховика създава проблем, въпреки че е сменян преди 20 х.км. с LUCK. Преди да го сменя при запалване на топъл двигател ми претрисаше. Сега не прави така?! Само при загрял двигател имаше проблем, затова го бях изключил от причините, защото в момента и на студен имаше тресене преди смяната на дюзата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги регулирах, защото ги вадих всичките, но не не мисля че е от реглаж. Ако не са регулирани добре, по скоро ще тракат. Въпреки това сподели какъв е резултата. Весели празници.

Sent from iPhone

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Отново проверих предният тампон и го нагласих да е в средно положение без да опира никъде, но резултат няма. Не е от него. При мен и на студен и топъл двигател се усеща едно неравномерно потрисане на празен ход. Слабо е, но дразни, сякаш прекъсва или някой цилиндър не работи от време на време. Продължавам с борбата и другата седмица пак ще сменя едната дюза, която се различава в стойности от другите. Последната и надежда е в нея....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега би ли споделил ако решиш проблема че и при мене го има това претрисане.Смених маховик и комплект съеденител но без резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И старото ми 2.0 тди работеше така.През около 5 секунди имаше леко притрисане на седалката ,много леко но дразнещо.първо като го купих ме дразнеше и му смених каквото можеше да се смени -маховик ,дросел ,егр,демферна шайба на климатика,тампони на двигателя,тандем помпа.Всичко му беше в нормите ,но изглежда тоя мотор си работи така.Карах го така около 120 000 км и сега минах на бензиново .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, и аз го усещам по седалката и краката. Нищо друго не вибрира, нито волан, нито лост на скорости. Потриса неравномерно на моменти, понякога по силно и осезаемо, а понякога изчезва. Както виждам само дюзи не си сменял :), затова аз ще сменя една за да видя дали ще има промяна. Ще споделя, когато стане това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз карам 1.9 и миналата година се появиха и при мен такива вибрации и то само на място.Викам си ясно тръгнал е маховика и поръчах целия комплект за смяна.Естествено преди това закачих колата колата да видя дюзите.Всичко на компа е перфектно.след около двайсет дни започнах да свалям съединителя и виждаме,че тандем помпата съвсем леко капе от долу.Хайде смених и нея.А демфера и маховика бяха перфектни.Но нали ги бях купил смених и тях.Та при мен на сто процента проблема беше от тандем помпата.А самото претрисане го усещах не във волана,а във краката и под седалката.Проверявай всичко по ред,че е много изнервящо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я проверя и нея, но след като си сменил и демфер и маховик, как си убеден че е от помпата проблема. Те може да изглеждат добре, но когато двигателят загрее да се увеличава луфта. Аз забелязвам, че при загрят двигател тези вибрации се изразяват по силно и често.

Sent from my iPad

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверяваха ги двама монтьори,които за мен са доста добри и начетени.Като ги свалихме три пъти сравнявахме луфтовете на новия и стария.Дори ме изкараха луд и,че искам да си харча парите напразно.Продадох комплекта на един познат който го сложи на пасат и е без проблемен.Сложи само нов феродов диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ясно, ако помпата не работи добре не трябва ли да набие някаква грешка и да се хване на VAG COM? Когато я закарам в сервиза ще обърна внимание и на тандем помпата, въпреки че не знам какво да и гледам. Най добре е да се сложи друга за проба ако има, за да не купувам така на сляпо.

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 2.0TDI BPW мотора и при мен го има същото претрисане като е студен мотора,като загрее изчезва или е почти недоловимо.Стария продавач каза че е сменил маховик в комплект,водих я да и гледат дюзите и са в норми само едната май е с малко отклонение от другите 3 но пак била в нормите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е същият мотор и ме съмнява точно тази разлика в едната дюза. При мен е същото, трите са под 1-ца, а една отива до +1,6. По принцип и това е в норма, но е различна от другите и има шанс да създава този проблем. При мен обаче при загрял мотор претриса дори повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще е от софтуера защото аз съм с най-новата версия която се предлага за моя мотор.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи всеобща болес и няма лек.Така ще си ги караме

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...