Jump to content

1.8T - Разход на масло (Продължение 2)


MAPTO7007

Recommended Posts

И при мен се получи същата драма. Рециклирах турбото и малко след това колата почна да пуши сериозно. Свалих го след 1000км, нямаше въобще омазняване, кулера сух, занесох го отново на майсторите казаха че не пуска грам масло.. 10к пледи рециклирането правих ревизия на главата, и колата харчеше до 1л на 10к след това. След рециклажа за 5к км съм долял 1.5л масло. Сега кофти ремонт на глава ли да си мисля или кофти рециклиране...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 128
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Аз съм още пресен едва на 400км. пробег след ремонта и немога да кажа нищо освен споделеното до тук.

- По тих мотор

- Няма мирис на масло и пушеци

- По-бързо загрява до работна температура (90 градуса по табло и 93-94 по климатроник) (възможно е заради смяната с нов антифрийз и измития двигател и прилежащите му от нагар и гняс)

- По ниска температура на маслото поне по стрелка на таблото

- Осезаемо по-добър вървеж отпреди

 

След месец или два като навъртя 2000-3000 километра ... ще дам по обективен отговор.

Сипах колкото му дава 3.7 - 3.8 литра масло и отиде на максимума по пръчка - ще следя и споделя.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи, че по същото време се е появил друг проблем

Е да но ако беше некачествен - би трябвало да има омасляване на турбото отпред или отзад а то няма ... има само мазнотия от картерната вентилация дето е насъбирало - това е.

Кулера - тръбата и дросела са сухи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто не че нещо, ама се пише на български антифриз, а не "антифрийз". 

Дано да ти е наред количката и да си я караш със здраве.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди две години след пълно рециклиране на турбината и аз минах през същата процедура поради разход на масло от 1л./2000км. Маслените сегменти бяха много износени. Но при мен при ремонта на главате беше подменен и обтегача, защото след почистването му от глеча не искаше да изпъва веригата. Засега всичко е наред, не гори и капка масло, но на 10-тина Х км. преуплътнявам капака на клапаните. Колкото и скъпа гарнутура да слагам, все тая, а капака и основата не са криви.

Интересен е и избора на "уплътнител" за картера ....... 

 

Само на един въпрос неможах да намеря еднозначен отговор - необходимо ли е и след колко км. трябва да се провери натяга на болтовете на главата ? 

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като взех колата преди година и 20к. км. смених гарнитурата с оригинална, майстора сложи и силикон, въпреки че по клиповете които съм гледал, препоръчват да се слага само в ъглите.Обаче майстора не ми смени гарнитурата под обтегача и от там сълзеше.Скоро отварях пак да се сменят и те, ползвах старата гарнитура и отново има силикон.За 1500км. няма никакви течове.Ще видим за напред как ще е.Разхода на масло след отстраняването на течовете, към момента се движи около 100гр./1500км.Ако се задържи така ще съм доволен.Само да вметна, че след ремонта сложих добавка Bardahl sumolub в мотора, но не вярвам тя да има отношение към намаления разход на масло, към момента.

П.С. имах теч и от пробката на картера, сега при всяка смяна на масло, сменям и нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес смених свещите и горивния филтър.

На снимките съм се заиграл да покажа оригиналните NGK PFR6Q V-line от Порше.БГ с цена 45лв. за 1брой и алтернативата с цена 20лв. за 1брой.

На едните естественно пише Made In Germany на другите съответно Made in Japan

С оригиналните дойде колата,за втори път ще карам с алтернативните,като тези които сега свалям са на 50.000 километра и не съм имал никакъв проблем,с палене,вървеж и т.н

Филтъра този път е на MAHLE (Knecht) модел:KL36 за 25лева. предишния беше на MANN модел:WK725 за 28лева.,а този дето преди години свалих от колата беше на KNECHT

 

За улеснение на колегите с 1.8Т с код на мотора AWT ще си позволя да извадя всички филтри по MANN с каталожните им номера,както и на свещите и на дебитомера и всичко дето съм сменил и имам като данни,за да бъде пълноценна темата ми.

 

- Въздушен филтър (MANN): C26 168

- Маслен филтър (MANN): W940 66

- Горивен филтър (MANN): WK725

- Поленов филтър (MANN): CU3955

- Дебитомер (BOSCH): OEM №: 06A 906 461L / Bosch №: 0 280 218 063

- Турбо компресор (Borg Warner): 058 145 703J (K03-029)

- Бобини (BREMI или ELDOR) (OEM): 06A 905 115D

 

Впоследствие ще добавям и друга информация която ми е налична и ще е полезна.

 

PFR6_Q.jpg

PFR6_Q_Japan.jpg

mahle.jpg

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето по принцип как го дават разхода:

 

Расход масла

Часть моторного масла, выполняя свои функции, при этом сгорает. Таким образом, расход масла представляет собой совершенно естественный процесс. Хорошо отрегулированные двигатели расходуют 0,2 л масла на каждые 1000 км. Audi называет максимально допустимой величиной расход 1,0 л смазки на каждые 1000 км. То, сколько масла расходует ваш Audi A4, зависит от следующих обстоятельств:

-излишнее количество масла ведет к его большему расходу, потому что через вентиляцию картера излишек масла выдувается в двигатель;

 -жидкое масло сгорает быстрее, чем густое. Сезонное масло в нагретом состоянии становится жидким как вода, и соответственно повышается его расход. Всесезонное масло остается густым; это влечет за собой его меньший расход – особенно это заметно при длительных поездках;

- всесезонное масло, слишком долго остающееся в двигателе, слегка разжижается, теряя свой высший класс вязкости, и соответственно повышается потребность в его добавке.

 -резкая манера вождения на высоких оборотах двигателя, кроме повышения расхода топлива, увеличивает также расход масла. Это особенно ярко проявляется, когда новый двигатель сразу начинает работать с полной нагрузкой.

-во время обкатки двигателю нужно немного больше смазки, чем обычно

 -негерметичность. Проверьте все, как описано в главе Двигатели.

-дефект в самом двигателе; например, дефект прокладок стержня клапана, слишком велик зазор между направляющей клапана и стержнем клапана, дефекты поршневых колец или их неправильный монтаж при ремонте, повреждения стенки цилиндра вследствие износа или задира поршня.

 Отсутствие расхода масла – это подозрительно

Зимой, при езде на небольшие расстояния, бывает так, что уровень масла от замера к замеру не уменьшается, а даже повышается. Оснований для радости тут нет никаких, так как это значит, что моторное масло разжижено топливом или водяным конденсатом. Эти «добавки», значительно ухудшающие смазочные качества масла, нужно «выварить» путем регулярной длительной езды для того, чтобы конденсат испарился. Затем необходимо сразу замерить уровень масла, так как после выпаривания попавших в масло бензина или воды его уровень резко понизится! При езде исключительно в экстремальном городском режиме без промежуточных поездок на дальние расстояния рекомендуется менять масло чаще, чем через указанные выше интервалы, например через каждые 3000 км пробега или раз в четыре месяца.

Зимой следует принимать в расчет расход масла в 2–3%, при этом в наших двигателях с впрыском содержится в масле меньше бензина при дозированном обогащении рабочей смеси во время запуска холодного двигателя, чем в старых карбюраторных двигателях.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

2000км. пробег с някакво GM (General Motors) масло уж опелско 30лв./5л. :hilezh:  но по моему менте - не е мръднало и милиметър на пръчката.

След още 1000-2000 ще сипя третото масло за около минимум 8000км. пробег.

 

Доволен съм за момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за 3000лв. да ви снимам и да ви дам по една снимка за нощните шкафчета като се будите сутрин да си я гледате. :nixweiss:  :hilezh: 
За 3000 паунда вече заповядайте  :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти кажа в Стара Загора :eusa_angel:  По принцип би трябвало да може да ги смени всеки майстор, на който не са му навряни ръцете отзад...не е кой знае колко трудно или сложно...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам познат майстор, който извършва тази манипулация, но за мен ревизиране на главата е в пъти по-добрия вариант и като сигурност и като ефект- вървеж, разход на гориво и т.н. Според мен не си заслужава..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги един въпрос може да не му е тука мястото ама извиняваите карам а4 2002g 1.8t AVJ възможно ли е да има ограничител на скороста и ако има може ли да се махне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали има 1.8т с ограничена скорост в Европа. Според мен няма нужда :hilezh:

Ако е американска, може да има ограничител на 120 или 130 мили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не съм много фен на високите скорости по ми е готино моментното ускорение на къси разтояния но съм я натискал няколко пъти 3 или 4 на магистралата и на 4 скорост си се изрязва до краи и прави към 180км час а на 5 стига до 5200 оборота и 210км и спира не искам да излитам но просто ми е интересно дали е някакъв вид ограничител или тва и е силицата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е американка 130mph~209kmh....ако е европейски модел, вероятно просто има проблем - свещи, запалване, дебитомер, турбина, съединител.....може да са хиляди причинте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...