Jump to content

Ъпгрейд на спирачки


Golf-hater

Recommended Posts

Достатъчно е да си купиш АТЕ дискове. По-големият проблем с тези апарати е ограничения избор на накладки.

Ако колата е с алуминиев шенкел еднобуталните апарати с 60мм бутало са по-практичния избор.

Всъщност на последните Ц5-ци Ауди заменят двубуталните с въпросния алуминиев еднобутален апарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bS66RPX.jpg

 

xbcthqv.jpg

 

JYKUPxz.jpg

Ти можеш ли да ми гарантираш, че няма да се изкривят и тея дискове, защото досега с който съм говорил няма марка която да не се излага с "новите" си дискове..дори си мислех и за EBC, но и от тях съм чувал лоши мнения. Ако колата е с алуминиев шенкел, трябва да сменям и носачи, защото съм с AJL 99 година, така че това не беше опция...може и да са по-практичния избор, но са и по-скъпия комплект за конверсия, а този изпадна на много добра цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стилян, дефинирай какво е изкривен диск!

Едно е дисбаланс, друго е да е изкривен диска.

Изкривяване (измятане) на спирачен диск може да се получи, ако са стегнати повече от необходимото болтовете на джантата или от внезапно изстудяване (напр. пръскане с вода на загрят диск). Няма дискове, който да могат издържат на тези две условия. 

За да не се изкриви чисто нов спирачен диск, много е важно стягането на болтовете на джантите - препоръчва да е с усилие 120Nm, не повече, за да може когато диска се загрява да има накъде да се поеме линейното разширение на материала. Колко продавачи или хората с които си говорил ти го уточниха това условие!?

Повечето проблеми свързани с "изкривени дискове" (нарочно го слагам в скоби, защото дисковете всъщност не са криви) се получават от неравномерно наслагване на материала на накладките върху диска или по точно казано, ако накладките са направени от недостатъчно добър абразивен материал, тогава при загрети дискове материала на накладките се залепва / изпича върху диска, като образува зона на дисбаланс. В този случай диска има нужда от престъргване, ако е възможно разбира се. 

Хубавите накладки трябва да могат да наслагват малко от материала си върху диска, за да се осигури по-добра триеща повърхност, да не залепват при висока температура, и да се самопочистват. Ако можеш спомни си за колко марки накладки си чул отзиви за тези три условия?!

АТЕ дисковете не са нещо особено, но накладките са им добри. Комбинацията от дискове и накладки на АТЕ гарантира добро спиране в нормална ежедневна кола с леко спортни изяви. Ако се търси повече спортен пърформанс, тогава EBC - да, а може да се гледат и други производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прочетеното до сега да разбирам ли че мога да сложа 312 дискове без преправяне,колата от подписа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

КоУеги голям филм с тея дискове..оказа се че тези които струговахме, не са били такива каквито ми трябват, но колегата Спас (more) отново спаси положението :D..сега ще наместваме нещата и ще видим аджеба как спира тоя шлеп. Задните апарати също претърпяха сериозно освежаване и вече и те са в играта. Сега може ли някой да ме светне по-въпроса с фейслифтовата спирачна помпа и двойното серво, коите могат да се монтират като следващ ъпгрейд...някой правил ли го е, какво се получава като ефект а у 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната не виждам какъв проблем може да създаде. При подобни ъпгрейди винаги ме е притеснявало как ще работи ЕСП-то.

Не случайно в модула на АБС-са се кодират вида на спирачните апарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда само че аз нямам EPS, така че и това не е интересно за моя казус : )..по-скоро ме интересува това, за което попитах по-горе, а именно за двойното серво и фейслифтова помпа спирачна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, bonevstiliyan написа:

Мда само че аз нямам EPS, така че и това не е интересно за моя казус : )..по-скоро ме интересува това, за което попитах по-горе, а именно за двойното серво и фейслифтова помпа спирачна.

Обади ми се да то обясним нещата, пък и знаеш ли какво може да се намери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги тествах за пръв път след напасване и с новите гуми...амии да ви кажа...бая си кове :D

 

мосю @KCV ти си ми лесен, в неделя ще те видя и ще ми анрпавиш една лекциика :D.

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, bonevstiliyan написа:

@KCV ти си ми лесен, в неделя ще те видя ...

 

Няма да е скоро, повярвай ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Колеги, имам питане .

 

Искам да премина от 288мм дискове към 312мм. колата е 1.8 Т AJL 180 коня междинка 00г. Въпросът ми е има ли някой, който със сигуност да ми каже какво ми трябва ? Дали само апарати със съпорти(дисковете и накладките не ги броя) или трябва и шенкели с преден долен носач да сменям ? :nixweiss:  (защото според някой отворите на съпорта били с друг размер на двата вида шенкели)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти само съпортите от 2.5TDI 180hp,

но трябва да си сигурен, че е със 312мм дискове,

а това се познава по апарата, щото е същия като твоя.

Има и с 320мм дискове, но там са различни апаратите и шенкелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, KCV написа:

Трябват ти само съпортите от 2.5TDI 180hp,

но трябва да си сигурен, че е със 312мм дискове,

 Благодарско, все едно сте се наговаряли. Пламен Пенев каза, че точно ти ще кажеш кое как, ама не посмях да досаждам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...