Golf-hater Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Здравейте колеги, предстои ми смяна на дискове и накладки отпред и сериозно се замислям за слагане на по-големи. Колата е близо два тона + инерцията от куатрото, спирането направо си е мъка. Става въпрос за 2.5 дизел, 99та, 150 к.с. Бях чувал, че апаратите и съответно дисковете на фейсовите коли, които са 180 к.с. са по-големи, но така ли е наистина? Има ли разлика в спирачките на автомат/ръчка (моята е с ръчни)? Главините на по-големите мотори същите ли са, примерно от някой S6? Давайте инфо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_audi80 Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Аз съм 312мм дискове А6 2.5 tdi 180к.с.(AKE). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 20 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Направих си малко проучване от един каталог. Главините са едни и същи 5х112, централния отвор е 68мм. По-малките дискове са 288мм, големите са 312мм, като височината и дебелината(25мм) им са еднакви. Разликата м/у двата е във вътрешния им диаметър 135 с/у 158мм, което означава, че с апарати и супорти моята работа би трябвало да стане. Има и по-големи, мисля че са за allroad на 320 мм., височината им е като на предните 46,5мм, вътрешния диаметър им е 137мм, НО дебелината е 30мм. Някой запознат да каже дали ще опират някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Никой ли не е правил тази интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Отпред можеш да сложиш 312мм като смениш само супортите.Отзад можеш да сложеш 256мм или 269мм вентилирани, които варвят със по големи апарати и съответно супорти. Донор А6 4,2 или Пасат синхро.Аз съм с такава комбинация на А4. Според мен имаш някакъв проблем и затова не спират добре спирачките ти.Провери да не са блокирали задните апарати. Често се получава. Тогава усещането е такова - мъка при спиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 22 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) Не колега, скоро сменях задните накладки и всичко беше наред. Просто спирачките са малки за толкова тежка кола, отделно и гумите са фактор - не съм с мн читави гуми, но колата от както я имам, винаги е спирала така, т.е. не спира с лекота, усеща се че тежестта идва в повече на спирачките. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 25 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 И смяташ че ако вдигнеш диаметъра с 16мм ще почне да спира ли?Колата има проблем със спирачките и/или накладките са калпави (опечени). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 което означава, че с апарати и супорти моята работа би трябвало да стане.Само супорти и дискове - всичко друго е еднакво. Ефектът си заслужава. Има и по-големи, мисля че са за allroad на 320 мм.....Някой запознат да каже дали ще опират някъде? 320/321мм вече са със съвсем други апарати (с по две буталца или алуминиев с голямо 60мм бутало). И 312, и 320/321 влизат в 16" джанта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Имам разглобена S6 и пробвах да присадя спирачките на 2.5.....всичко остава.Ако имаш интерес,пиши на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 И смяташ че ако вдигнеш диаметъра с 16мм ще почне да спира ли?Колата има проблем със спирачките и/или накладките са калпави (опечени).Не с 16, а с 24 и поне мога да опитам. Накладките наистина са калпави - textar, дискоете нз, не съм ги сменял, сега ще си сложа дискове и накладки ATE.Благодаря на всички за информацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Боклук страшен са тия Textar... @nikif1 - прати и на мен 1 ЛС (по предложението ти), моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Имаш лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 26 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) Колеги, взех си апарати и супорти от S6, някой може ли да каже сега какво става с джантите - може ли да влезне 16ка и с какво ET и J или трябва да се ориентирам към 17ки?П.С Колеги, що не ме поправяте, писал съм глупости. Това което съм писал за централен отвор 68 мм е диаметъра на диска, а главината е на друг диаметър, на колко е? Редактирано 26 Февруари 2015 от Golf-hater Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Golf-hater Публикувано 27 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Някой нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Колеги на мен ми предстои същата интервенция на 1.8Т отново в А6-ца и исках да попитам дали ми трябват шенкели и задните дискове еднакви ли са на всички С5-ци Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 3 Април 2015 Доклад Share Публикувано 3 Април 2015 (Редактирано) Аз съм си монтирал на 1.8т AJL avant quattro, спирачни апарати +супорти+ 312мм.дискове свалени от 2.5tdi FWD.automatic.Без никакви проблеми !Подмяната е елементарна ,отнема по-малко от 2 часа за двете колела,/това със пиенето на бира / Редактирано 3 Април 2015 от Гавраил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 (Редактирано) дали ми трябват шенкели и.......... задните дискове еднакви ли са на всички С5-циНа втория въпрос - не, не са еднакви. Различават се по диаметър и по "дълбочина" в зависимост от това дали са за куатро. Edit: според каталога на Брембо задните дискове за А6/Ц5(без S6) са три вида: 245/10мм за предно, 245/10 за куатро и 255/10 за куатро. На първия въпрос - има два вида шенкели (според материала) - алуминиеви (на фейслифта) и железни. Захващането на супортите е различно - няма как да се навива болт в алуминиевия шенкел.Шенкелите са взаимозаменями. Т.е. ако намерим супорти от фейслифтова кола (по-лесно се намират), може да сложим и алуминиев шенкел.Тогава трябва да съобразим и големината на карето - това е другият признак, по който се различават шенкелите. Редактирано 4 Април 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 (Редактирано) Благодаря за отговора, колега..сега трябва да видя моите дали са фейслифт или не.Мисля да направя пълна профилактика и да си закупя ремонтни комплекти за всичките апарати, да им се подменят всички уплътнения и маншончета, но си мислех да сменя и маркучите, така че какво бихте ме посъветвали за тях, както и какви предни дискове и предни накладки да взема?Също така, помпата ми ще се справи ли (А6 1.8T quattro) Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 (Редактирано) Боклук страшен са тия Textar... @nikif1 - прати и на мен 1 ЛС (по предложението ти), моля! В крайна сметка за накладки Textar или Bendix е по-добрия вариант, или нито едно от двете ?В момента съм с Remsa, но нещо ми се струва че не работят като хората, а и като гледам по дисковете стоят някак си на следи, а не огледално гладки. Редактирано 27 Април 2015 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Колеги, вчера наложихме апарата от S-ката и нЕма как да стане захващането за шенкела на тръца..въпроса е следния..спирачките са от S-ка 2000 год., която доколкото разбрах би трябвало да е с железни шенкели. Ако реша да слагам алуминиеви (от фейслифта) ще има ли разлика между единия и другия или трябва да стане точно и само с железни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Някой с мнение по въпроса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Искаш да сложиш 321 мм дискове ли? За какво са ти такива тави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Купил съм си вече апарати, съпорти, дискове, накладки..пробвах да видя дали може да се монтират на шенкелите на 1.8Т-то ама няма как да стане. Доколкото разбрах S6-ците идват с железни преди фейса и след това са алуминиеви. Моите спирачки са от 2000 г. S-ка, което е преди фейса...та въпроса ми е ако взема алуминиеви шенкели ще успея ли да си монтирам карантиите, понеже цената е двойна за алуминиеви сравнена с железни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Аз мисля, че съм с алуминиеви. Ако искаш и имаш време и желание, може да се видим някъде и да погледнеш кое как е и да си направиш сметката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Айдее най-накрая сме на финала на монтажа на S-ковите апарати. Има някои странни неща, които установихме и ще ги кажа и за другите колеги, които биха имали интерес от тая интервенция. Аз се сдобих с чугунен шенкел и двубутален Лукас апарат, който се слага на първите представители на модела от S модификацията, но също така и на 2.7 и 4.2 от купетата на А6. След почистването им установихме че едното уплътнение на водача е скъсано и беше голям филм докато намерим, НО да кажа на всички за напред ИМА такъв ремонтен комплект в СОФИЯ и не..не е от Порше. Сменихме въпросната гумичка, която е на втулка в единия си край и е пийс ъф кейк да се смени. Сега апаратите са боядисани и подготвени за монтаж. Другия филм беше с дисковете..имам оригинални, които след струга паднаха на 25 мм, което е под минимума ама засега така ще се кара. Оказа се че има доста различни разновидности на дисковете с 321 мм и се оказа че въпреки че моя диск е от кола с чугунен шенкел и двубутален апарат, намерих същите такива (но по-износени) на А6 4.2 с алуминиев шенкел. Споделям тази информация за напред с колегите, за да си знаете да търсите и под вола теле, понеже всички нови дискове се кривят, като желирани мечета. Аз лично мисля да скоча с оригинални от Порше, въпреки че са двойно по-скъпи, но поне няма ад се кривят..ако някой има по-добра идея сега е момента да я сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване