kozka Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Колеги днес ми се случи нещо супер страно. По магистралата си карам аз със 150 и хоп неравност, след като минах през нея цялата предница почна да се тресе с невероятна чистота. Имах чувството, че ще разглоби цялата кола и край нищо повече, карах си още 200 километра и нямаше ядове. Колата е купих преди месец и беше изцяло прегледана от моя майстор след покупката и не откри проблеми. Казвайте от какво може да е. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Паднала ти е някоя балансировка вероятно.(искаш да кажеш честота предполагам) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Изкривена джанта или балон на гумата в следствие на удара също са възможни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Паднала ти е някоя балансировка вероятно.(искаш да кажеш честота предполагам)Да честота искам да кажа, сори моя грешка . Минах 200 километра след това, не смятате ли, че бих разбра ако ако имам проблем с някоя от предните гуми. Вибрациите бяха сериозни, изчезнаха така както и се появиха, чувство беше сякаш колата ще се разпадне. Карал съм Дифендер с паднал над 120 грама баланс и не би могло дори да се доближи до усещането от това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 8 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Сега погледнах подобни симптоми по други форуми наричащи го "шими" ефект. Предницата ми влиза в такъв резонанс, че имам чувството, че ще се пръсне колата. Карах я и сеха, нарочно влизах в неравности с висока скорост и нищо. Получи се два пъти на наставките по магистралата, като първият път ми се стори, че нещо си внушавам, но втория път ми се приака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Ако са тръгнали да изпускат амортисьорите може ли да се получи тоя ефект?Да не могат да успокоят трептенията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 (Редактирано) Това явно е често срещан проблем. На мен ми се е случвало само веднъж със старата кола при ляв завой минах през някаква неравност и почна да подскача цялата предница с висока честота и малка амплитуда. След това минах през гумаджия и реглаж на предницата - нищо нередно не откриха. След това съм минавал през същото място със същата скорост и не успях да повторя ефекта с подскачането - пълна мистерия.Ето още една тема по въпроса:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=149873&hl=%2B%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%BD%D0%B8+%2B%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8 Редактирано 9 Април 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 9 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Днес цял ден опъвам тигели, крах я на майстор и нищо не откри. Но това ако ми се случи отново с тая скорост не знам ...... ще нацапам салона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 и при мен го правеше този номер,докато накрая не ми се разглоби предницата при 100 км/ч. по Брюксел... добре ,че колелото не кривна ,а се спре търкайки се в подкалника....причината бе ,че главата на свързващият болт бе излязла през дупката на шенкела... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Ситуацията в която си попаднал е както си прочел резонанс. Обаче за да се стигне до този резонанс 100% има някъде луфт! Да не казвам, че е почти сигурно, че не е само на едно място! И когато съвпаднат всичките в една честота се получава това, което си усетил. Карай тази кола на някой който разбира да и направи обстоен преглед, докато не си се пребил някъде Аз залагам на хлабави болтове или смачкани тампони.Този проблем е по-характерен при моторите и се решава с монтиране на "демпфер" , като по-мощните мотори имат фабрично монтиран такъв. Напиши в гоогле "демпфер" , при изряден лек автомобил без значение от марката с 4 стъбилизирани колела на асфалта това не трябва да може да се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 главата на свързващият болт бе излязла през дупката на шенкела... За кой болт става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 (Редактирано) Колегата най-вероятно говори за болт 14 и гайка 15 които държат шарнирния болт на носача към шенкела. Оринално там болта е пас и гайката е с пластмаса против саморазвиване. Аз лично съм виждам подменен с обикновен с ниска якост+ обикновенна гайка без никаква защита от саморазвиване Редактирано 9 Април 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 9 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Благодаря на всички за отговорите, утре пак ще я гледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) Колегата най-вероятно говори за болт 14 ... [emoji106] Редактирано 10 Април 2015 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_80_ Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Подобен проблем имах и аз преди година тъкмо сложих нови 17ките и кеф возя се вдигам 130км и направо колата щеше да се разпадне цялата вибрира ходи като пияна.Колата беше на гумаджия всичко беше наред от към гуми джанти,и реглаж.Оказаха се тампони на стабилизиращата щанга,и тампон на носач.От тогава до ден днешен нямам никви ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Днес смених носач, трябваше и амортисьор, но нямаха налични. След празниците ще ги сменя и тях. От неграмотна диагностика на колата щеше да се пребия, бях със 150 все пак. Бахти и майсторите малоумни ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Шарнира ли беше проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 12 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Само шарнир и амортисьор откри тоя майстор, да се надяваме, че е това ....Шарнира имам чувството, че се държеше на маншона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Смени си всичките тампони на стабилизиращата щанга, амортисьор ако не е проблем от финансова гледна точка сменяй комплект на мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kozka Публикувано 12 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Оки доки... Само да се прибера в София ще ги сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo Nikolov Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 И при мен беше същата работа. На 130 тресеше яко.Оказа се разбит шарнир.Смених носачите и всичко си доди ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 и при мен го правеше този номер,докато накрая не ми се разглоби предницата при 100 км/ч. по Брюксел... добре ,че колелото не кривна ,а се спре търкайки се в подкалника....причината бе ,че главата на свързващият болт бе излязла през дупката на шенкела...Свързващ!!!.... е па те тоя болт нищо не свързва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване