Jump to content

Сервиз за смяна на ангренажни вериги и рейка.


DenislavNikolov

Recommended Posts

Здравейте, колеги! 

От скоро съм собственик на Ауди А6 3.0 TDI(2004 г.) и по колата има няколкоко забележки, които искам да отстраня. Става въпрос за смяна на ангренажни вериги, понеже при палене се чува тракане и до колкото четох из форумите се дължи именно на тези вериги. Колата е на 190 000 км. Другият проблем е тракане, което се чува някъде долу до педалите, когато се завърта по-рязко волана. Предполагам е от кормилната рейка, но може и да е от друго. Въпросът ми е къде в София мога да намеря, сервиз, в който наистина ще гарантират ремонт на тези два проблема, понеже са по-специфични. Благодаря ви много ! 

post-96351-0-79716200-1441649105_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За веригите, ясно. Колегите от София да кажат къде. Второто по-скоро не е проблем. Струва ми се, че става дума за куатрото. Би трябвало да трака при тръгване с навит волан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но при тръгване, нали? Не в движение с над 30-40 км./ч.

Трака на място, но съм забелязал, че когато карам по павета или неравности се чува съвсем леко същото тракане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 год. на компетишана го ядох така с това магаре и чак не ми се вярва, че филма се повтаря и то в този клас! Не искам и да си помисля при 4Г какви простотии са "заложили", след като четох за свистенето в купето....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм ги сменял, на германките им корозират алуминиевите втулки и се разпадат, Стефан ме диагностицира по форума докато бях в Гърция, просто ме разби. А навсякъде сочиха рейката, е рейка не съм пипал. Към 250 лева са 4-те тампона и 100- тина труд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! 

От скоро съм собственик на Ауди А6 3.0 TDI(2004 г.) и по колата има няколкоко забележки, които искам да отстраня. Става въпрос за смяна на ангренажни вериги, понеже при палене се чува тракане и до колкото четох из форумите се дължи именно на тези вериги. Колата е на 190 000 км. Другият проблем е тракане, което се чува някъде долу до педалите, когато се завърта по-рязко волана. Предполагам е от кормилната рейка, но може и да е от друго. Въпросът ми е къде в София мога да намеря, сервиз, в който наистина ще гарантират ремонт на тези два проблема, понеже са по-специфични. Благодаря ви много ! 

Vladi_di  за обтегачите/веригите.

За рейката на Орион, само да знаеш, че преглеждаха коли от 8-8.30 нещо от сорта:  0888573710.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на магарето вече са около 200лв без отстъпката на китайски Lemfiorder. Има и FEBI по-евтино дори. На моя фейс мотора беше пропаднал от лявата страна с 1-2см заради тия тампони и мотора легна на ударния тампон.

Редактирано от kpematop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никво, интересно ми е на колко са го изклатили за кола, която със сигурност не е на 190 000 км.

Здравей, колата я купих за 12К,обслужена. Ясно е ,че не е на 190 000 км, но реалните не съм ги проверявал :)

Благодаря, за информацията колеги. Следват ремонтите - за веригите ясно, а дали е рейката предстои да се разбере. Ще ви държа в течение как е минал ремонта и какви са били проблемите .

Vladi_di  за обтегачите/веригите.

За рейката на Орион, само да знаеш, че преглеждаха коли от 8-8.30 нещо от сорта:  0888573710.

Благодаря много :)

Редактирано от DenislavNikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързайте да си сменяте рейките при тропане. Една е60ка така тропаше по павета най-вече и имаше хлабина във волана. Добре че първо смених амортисьорите, понеже бяха протекли. Със тях изчезна и проблема.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен хлопа рейката, трябва да я натегна леко, но си е тръгнала като цяло...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги е въпрос на късмет... Аз като взех седана на 17 и комбито на 12, като цяло състоянието им е идентично прилично и еднакво кинтаж трябваше да налея и в двете. Вярно че като избирах комбито бях доста по-наясно, какво гледам, та и затова, ако избора е внимателен, еФтиното може и да не излезе скъпо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до този момент съм стигнал до извода, че като имаш добър майстор е далеч по-добре да вземеш един разпад с екстри и да налееш примерно още 10к отгоре, и да смениш абсолютно всичко каквото се дъни с качествени материали, от колкото да разчиташ, че като дадеш едни пари повече си получил по-качествен автомобил. Като знам и какви разпади от форума се продадоха като уж читави коли, да му се приплаче на човек :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи, колко смяташ да я караш колата... Ако ще е за година-две, по-добре някоя в по-добро състояние, да не я пипаш много, ако ще е 4-5 и нагоре, по-добре да си я направиш добре още отначало и после качествена поддръжка, без компромиси и колата, в повечето случаи, става вечна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие да си лягахте с тези коли нямаше да ги глезите толкова.Взимаш нещо на до към 180-200км караш до 300 без да правиш нищо и продаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметна ли мастрафа накрая, да дадеш отговор на вечния въпрос кое е по-аванта да си земеш за 15к фейслифтова А6ца и да и смениш всичко от дюзи до рейката или да дадеш някой лев повече  :lupe:

Фейслифт под 25 хил. няма да намериш, освен ако не си имал предвид 15 хил евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има да става нещо няма значение от колометрите.Аз я взех на 190 хил. реални на 100% и смених мотора след още 4хил. заради дюзите!Имам приятел който я взе на 249хил. и вече 25хил. км я кара само така че....Шанс това е.А съм на принципа да взема нещо малко по скъпо с идеята да нямам ядове за напред ама .......ДА ДА ама НЕ този път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То никога не е късно да поокастря буренака, но все разчитам на чувството ви за мярка. Но дали според теб ти самият ще се разминеш сухичък? Употребата на хлапашки обиди по адрес на друг потребител, който и да е той, няма да толерирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...