Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Пуууу аз да не пускам нова тема едвам намерих любимата ми.... Помислих да не е в златния фонд вече.

Та на въпроса. Малко като се застоя без да има нищи за правене по колата и почвам да си въобразявам че има грижи. :)

Питането ми е относно чувствителността на педала на газта и това как мотора реагира.

Приятел има същъя кош с 155коня мотор и педала не дава да го бутнеш и мотора се стряска много на място.

При мен има едно забавяне. Някак по плавно се повишават оборотите.

Дали потенциометъра играе роля или има някаква друга игра.

Не бих казал че е проблем. Така е откакто съм я взел просто наскоро имах възможност за сравнение и веднага почна да ме сърби врата ?

Някакви идеи...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На вървеж нямат разлика. И двамата сме с powerbox замервахме ги на 500м. няма шанс :)

Просто на старта тръгва малко по рязко.

Нямам инфо да са правени софтуерни корекции и по двата автомобила.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със Ваг Кома можете да погледнете процентите на педала дали са различни при едно и също натиснато положение и ще се изясни всичко :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ще те излъжа на кой канал беше,почни във Engine-basic seting да въртиш каналите смятам че до 20-ти ще го откриеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше на 3 4 канал. Предварение закъснение в проценти ако не се лъжа. Нали?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е при мен. 05b597b15977c384db38c502824d55a5.jpg258552049a9d8973cb0b057fa103a0a2.jpgc93a1fdae303842ee90d16e598b4b289.jpg

Подгрева пига и оборотите играят малко заради умната дюза мисля.

Sent from my iPhone using Tapatalk

И честит празник на всички!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако умната дюза е заминала няма как да видиш центровката на помпата,ще си показва само 0,0 на early i late 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрева мига когато прави тест на помпата! И умната дюза ти е добре а и това BTDC не трябва ли да е поне 14-15 :nixweiss: На Early пак ли беше 0.0?

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това BTDC  е 0.0 защото умната му дюза е изгоряла.На АТDC също ще е 0.0 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзата е заминала със сигурност защото си набива и грешка.

Знам че центровка без умна дюза е невъзможна

Но не бях се замислил че и данните от Ваг кома няма да са реални заради нея. За сега ще кара така. Че то голяма мъка с тия дюзи. Модели години номера букви отпред отзад.

Докато върви на ракета няма да отварям. Като влезе в бокса(дано не е скоро) ще видим.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото,сега се сетих,ако е затапен ЕГР в ниските колата е по рязка точно както обясняваш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със затапен. Премахнат и софтуерно. На моя човек си функционира.

Върви си адекватно просто оборотите не подскачат така пъргаво до границата на вентилатора. От 1400 1500 оборота си се заварява доволно

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

От много работи може да ти се струва мудна, ама дали наистина е така...:nixweiss:

Едни изхвърлени катализатори дават "душа" на недушемога, дебитомер, и самата дюза, центровка.

 И най-важното не споменаваш каки са скоростите на двата "автомобила" . Отделно моторите са различни софтуерно и екологично...дюзи, помпаа, софт всичко е различно

Ръчката си набира чувствително по-добре, после мултито като чели е направено за тоя мотор(ако беше и здраво...:hilezh:), душетроника обаче му яде здраво всякакво усещане за вървене.

 

 П.П. аз също скоро разбрах, че ми я няма "умната дюза", и също правихме тест с едно душемъртво ръчно нещастие:hilezh:......ми ръчката си върви повече.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вървеж нямат осезаема разлика. Просто едната на място й е по чувствителна газта.

Моята си е с 6 степенна ръчна кутия на колегата е присаждана такава след като е хвърлил мултитроника.

Като застанем на светофара от първа взема един фар преднина , но като сложа втория зъб и вече вме в обороти всичко си идва на място.

И тази на колегата е със заминала дюза но с работещ егр.

Чорърка ме от какво може да е тази рязкост на педала.

Инъче имам някакви съмнения за дебитомера като го споменаваш.

Прави ми впечатление особено сега като е топло от време на време като е загряла колата не се стряска така като на студен мотор.

Но мисля да спра с дерзанията и да послушам майсторчето което се намесва когато аз съм безсилен-ще я правим като се счупи. Инъче трябва да сменяме части на сляпо.

Но все пак подсъзнателно замислям едно следобедно неделно почистване на потенциометъра на педала на газта. Дано не излезе някаква холивудска продукция.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Самия софт на 155 и 163 е различен заради екологията,  разпръсквачите също, едните с  големи отвора, другите с 6 малки помпите са няколко вида- според мотора, клапана за дебит също  са два модела,  има помпи 2 и с 3 нагнетателни елемента. И годината на производство заради евро-категорията е важна, заради изпушването 163 е скопена леко софтуерно.

Не си въобразявай, според мен така си е направена... Ако някой се "наеме" да промени горивните карти както са при 155 сигурно ще се получи същото с педала на газта.

 П.П. ако не се лъжа 155 е евро 3, а 163 е евро 4

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах мааааму

Всичко това за една година разлика. Не ми го побира акъла.

Не знам колко евро е ;) ама докато върви нищо няма да пипам.

Мерси!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е кодиран мотора за кутията ще върви ли изобщо.

ИЗ форума имаше колега който береше ядове след смяна кутия.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако кодираш твоята на автомат, ще усетиш, че педала на газта е доста по-рязък. Но няма да върви повече.

Аз съм сменял дебитомер, Н75 и МАП, и пак го имам това на топъл двигател (понякога). Вече така я караме доста години колата. В началото мислех, че помпата е тръгнала, но само един душегуб съм карал, който се стряскаше като AFN на свободна (беше автомат)... всички други са лагави, все едно имаш банан в ауспуха :hilezh:

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

След ремонта правих сигурно 20пъти центровки на ъгъла на впръскване на помпата, установих, че на 0.0 е най-жив, ама и най-шумен и тресящ, компенсациите на дюзите са най-големи и най-лесно поема. На 4.0 градуса е най- меката работа и най-лагав, разлика във вървенето сигурно няма, просто се получава субективното усещане за по ранното поемане с по-ранното впръскване на 0.0градуса(просто си има готов аванс, и не чака помпата да го измества докато натискащ газта), евентуално може....както казваш еди фарове да те дръпне на 1-ва, после всичко си идва на местата.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...