Jump to content

грешка в помпата(VP44)2.5 ТДИ


Jordan Atanasov

Recommended Posts

грешката е следната и се появява за пръв път без никакви симптоми.

 

01268 Quantity Adjuster (N146)

         37-00 faulty

 

какво значи тази грешка и къде да я търся,четох из нета но нищо точно не можах да намеря за проблема и разрешаването ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатор за количество , или блокира клапана за гориво , имах същата грешка и разбира се - ремонт . колата не пали нали

 

 

 

 

 

 

в както се състоеше ремонта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш че може да блокира напълно и ще угаснеш  и няма да може да запали , моя клапан блокира и я свалях , и я изпращах в София дизел център за рециклиране и подмяна на клапана  . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко пари ти взеха, на мен ми казах че клапана е перфектен няма задрало и т.н ма нещо жиците се ебават и май ще я им пращам пак да си свършат работата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знаеш че може да блокира напълно и ще угаснеш и няма да може да запали , моя клапан блокира и я свалях , и я изпращах в София дизел център за рециклиране и подмяна на клапана .

zdravei imam audi a6 allroad 2.5 180 konq onaq vecher go spiram pred nas i na sutrinta se kachvam da trugvam za rabota i ne moga da go zapalq mojesh li da mi pomognesh neshto blagodarq predvaritelno!

Писането на кирилица е задължително!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкачи гориво с помпичка, ако знаеш как, ако пак неще..... помпата е за доктор. Ако запали всички маркучи снадки и скоби и дифтхунги- проверка за пробиви, напуквания.....Трябва да имаш и акумулатор, при слаб акумулатор има вероятност само да върти  стартера и да не стига електричество  за помпата.

 Ако след  смяната на всички маркучи и скоби, дифтхунги..... на другият ден пак не запали остава да дърпа въздух от  самата помпа.

Ако не знаеш какво да правиш по-добре я закарай на сервиз.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли ако сменя електрониката на помпата трябва ли нещо да се прави с прекодиране имобилайзери кодове двигател и т.н, и на самата помпа.

 

да почна да търся по отрано електроника ако не се справят тея дето я правят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на електрониката, се прави обучение на самата  помпата , то обучение се прави след всяка манипулация по тази помпа. Така поне ми казаха в сервиза за моята. Иначе по колата нищо.  А електрониката  от другата помпа ....трябва да отговаря на твоята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахъъъ мерси обучението в сервиз специализиран ли се прави или сам можеш .с какво е свързано обучението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в спец сервиз  мен ме подстригаха с  710 лв  за авансаторно бутало, гарнитури, чистене дюзи и  обучението. Апаратурата беше  бошовска, има и вариант с друга ама цената си е  там.

Ако ти се чете, можеш да добиеш представа.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535&page=37&s=4a43f4c6875e15c2ca2a5fd40989337c

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мята я носих в супердизел на околовръстното...Исках едно, получих друго, въпреки, че изрично бях казал какво искам.

Без силикон по гарнитурите, е има черно нещо наподобяващо силикон, това ми навява, съмнения, че може да са пропуснали смяната на гарнитурите.

И дюзите бяха така както им ги оставих, без дори да свалят дифтхунгите,  заедно с нагара под тях, как са ги чистили.... Не ми стана ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само в спец сервиз  мен ме подстригаха с  710 лв  за авансаторно бутало, гарнитури, чистене дюзи и  обучението. Апаратурата беше  бошовска, има и вариант с друга ама цената си е  там.

Ако ти се чете, можеш да добиеш представа.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=49535&page=37&s=4a43f4c6875e15c2ca2a5fd40989337c

 

ясно разбрах те , чел съм я тая тема .. мислех по нея сам да си я правя ама ме достраша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой клапан търсиш, че не се разбира. Клапана за дебита на помпата?!?! клапана на филтъра, или клапан за маркуча предпазващ  горивото да не се връща по засмукващият маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OOOxo Работата отива на дебело.... И идея си нямам.

Въпрос: После, кой ще обучава помпата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ти има стенд за обучение и центровка на  VP44, а не може да намери един  клапан.....Ай стига бре,Ти на какво разчиташ?!?!

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно чиляка просто е свалил помпата и я е пратил за ремонт.

Хората които се занимават с тоя вид помпи/ГНП-та/,правят всичко от-до,демек-ремонт на помпата,центровка на стенд,правилно зацепване.

Иначе няма палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

проблема е оправен оказа се лентов кабел на датчика за оборотите в помата.

 

проблемите се изразяваха като: гаснене в движение с бавна скорост и прекъсване на загрят двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...