Jump to content

Смяна на гарнитура на главата


MyAngel

Recommended Posts

Здравейте, колеги дойде ред за смяна на гарнитура на главата. Освен шлайф, гумички и гарнитура какво друго е хубаво да се направи.post-82135-0-41586400-1443945046_thumb.j

Редактирано от MyAngel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направи пълен ребилд на главата. Пасни клапаните на машина, провери водачите - обикновено водачите на изпускателните клапани са за смяна.

Хубаво е да не сваляш изпускателния колектор. Не пречи на машината.

Като свалиш турбината я провери и рециклирай докато не е ударила перки. Изключвам възможността да е в добро състояние....но пък кой знае :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не трябва да се сваля изпускателния колектор? Препоръчай марка за частите за смяна?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото няма нужда, а рискуваш скъсване на шпилка или пробиване на маслена магистрала от шпилка.

Части - гарнитури гумички - Елринг, ВикторРейнц (мисля си, че ВР са по-добри), семеринги Кортеко (мисля, че те са и за първоначално вграждане).

Задължително смени и "полумесеца" в задната част на гарнитурата на капака на клапаните. Не знам дали се продава отделно, трябва да видиш от какъв друг автомобил става (примерно някой голф).

Сменят се и болтове за главата - цената им е около 25лв комплект на Елринг. Главите им обаче са само за VW инструмент - има го евтин на Форс. Може да потърсиш и болтове с "обикновени" глави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Защото няма нужда, а рискуваш скъсване на шпилка или пробиване на маслена магистрала от шпилка.

Части - гарнитури гумички - Елринг, ВикторРейнц (мисля си, че ВР са по-добри), семеринги Кортеко (мисля, че те са и за първоначално вграждане).

Задължително смени и "полумесеца" в задната част на гарнитурата на капака на клапаните. Не знам дали се продава отделно, трябва да видиш от какъв друг автомобил става (примерно някой голф).

Сменят се и болтове за главата - цената им е около 25лв комплект на Елринг. Главите им обаче са само за VW инструмент - има го евтин на Форс. Може да потърсиш и болтове с "обикновени" глави.

Колега, дай съвет. Има масло във водата, ама маслото е чисто. Масления охладител не изпуска. Гарнитурата на главата е видимо здрава и никъде не е издухала. Главата я надуха и е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странен е проблема. Имай предвид, тестовете на главата не са 100%-тови.

Другото място, освен масления охладител, където се събират масло и вода, е турбината.

В момента не мога да си представя К03-ката и дали може при пукнатина в чугуна да смесва вода и масло.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...