MyAngel Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги дойде ред за смяна на гарнитура на главата. Освен шлайф, гумички и гарнитура какво друго е хубаво да се направи. Редактирано 4 Октомври 2015 от MyAngel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Ами направи пълен ребилд на главата. Пасни клапаните на машина, провери водачите - обикновено водачите на изпускателните клапани са за смяна.Хубаво е да не сваляш изпускателния колектор. Не пречи на машината.Като свалиш турбината я провери и рециклирай докато не е ударила перки. Изключвам възможността да е в добро състояние....но пък кой знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 4 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Защо не трябва да се сваля изпускателния колектор? Препоръчай марка за частите за смяна? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Защото няма нужда, а рискуваш скъсване на шпилка или пробиване на маслена магистрала от шпилка.Части - гарнитури гумички - Елринг, ВикторРейнц (мисля си, че ВР са по-добри), семеринги Кортеко (мисля, че те са и за първоначално вграждане).Задължително смени и "полумесеца" в задната част на гарнитурата на капака на клапаните. Не знам дали се продава отделно, трябва да видиш от какъв друг автомобил става (примерно някой голф).Сменят се и болтове за главата - цената им е около 25лв комплект на Елринг. Главите им обаче са само за VW инструмент - има го евтин на Форс. Може да потърсиш и болтове с "обикновени" глави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 4 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Какъв е този полумесец? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 https://www.google.bg/search?q=audi+058198217&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMImt-p0LyoyAIVR4ssCh3aKgIg&biw=1273&bih=834 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 4 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 (Редактирано) Благодаря! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Октомври 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 17 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Защото няма нужда, а рискуваш скъсване на шпилка или пробиване на маслена магистрала от шпилка.Части - гарнитури гумички - Елринг, ВикторРейнц (мисля си, че ВР са по-добри), семеринги Кортеко (мисля, че те са и за първоначално вграждане).Задължително смени и "полумесеца" в задната част на гарнитурата на капака на клапаните. Не знам дали се продава отделно, трябва да видиш от какъв друг автомобил става (примерно някой голф).Сменят се и болтове за главата - цената им е около 25лв комплект на Елринг. Главите им обаче са само за VW инструмент - има го евтин на Форс. Може да потърсиш и болтове с "обикновени" глави.Колега, дай съвет. Има масло във водата, ама маслото е чисто. Масления охладител не изпуска. Гарнитурата на главата е видимо здрава и никъде не е издухала. Главата я надуха и е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 (Редактирано) Странен е проблема. Имай предвид, тестовете на главата не са 100%-тови.Другото място, освен масления охладител, където се събират масло и вода, е турбината.В момента не мога да си представя К03-ката и дали може при пукнатина в чугуна да смесва вода и масло. Редактирано 18 Октомври 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване