Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Реших да последвам така създалата се традиция в нашия форум да се отварят теми съдържащи всякаква информация и въпроси относно даден модел.

Ето сега има и за Audi А6 4G (C7) и А7.

Аз от месец съм с такава А6ца и ще се радвам да си помагаме и разучаваме заедно тези коли. :)

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Райно кажи верно човек щото и аз съм замислил сериозно плашат ме коментарите само за качеството на материалите вътре както и супер тъпият проблем с шума от страничните огледала при скорост ти имаш ли такива драми и с кой мотор си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Райно кажи верно човек щото и аз съм замислил сериозно плашат ме коментарите само за качеството на материалите вътре както и супер тъпият проблем с шума от страничните огледала при скорост ти имаш ли такива драми и с кой мотор си?

Качеството на материалите е безупречно.Имал съм Б6ци, Б7ца, Б8ци, карал съм Q7, в семейството имаме 4F и мога да ти кажа, че 4G е много по-добре в това отношение.

Относно шума аз съм много капризен и чувствителен на всякакви такива неща.Честно казано нещо такова не съм усетил.И аз четох за тези шумове и доста се ослушвам, но не чувам нищо което да не е в реда на нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има инфо за сега че се чуват само при английската версия днес го коментирах с човек от VW в Брентфорд UK...

Това е неговата информация. Както и случаи на тотални откази на Ауди концерт при А6/7,и наистина отново проблем с покритието на отделни елементи по интериора това от клиенти на марката. Същите ги имало и при VW това нормално...

Аз пътувам след месец и ще взема подробна информация за всичко което мога като отзиви на клиенти там

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам :

 

Когато сменях гумите Октомври не намерих крик и място за крика в багажника ,

че се наложи да взимам от 4F-ката.

 

Порових из нета но , не намерих инфо .

 

Та въпроса ми е има ли крик този модел ?  :eusa_think:  :redface: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам резервна гума , нито 4F нито 4G-то.

 

И на двете от ляво ми стои компресора и пяната за гумите .

Редактирано от mitaka359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Да, темата е повече от уместна, дано станем повече, та да си помагаме.

Аз съм в съвсем пресен, и след изчитане на грешките, отбелязвам 2 в модул 5F, които не са ми ясни, а са отскоро:

Прилагам ги във файла 4G.txt

 

Моля някой по-запознат да даде предположение.

 

 

 

 

 

4G.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То понеже километрите са най-важното, като имаш собствен сервиз и вземаш оригинални части на половин цена...

Райно, Райно не ти давам и 6 месеца с тоя трактор, след като знаеш какво искаш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен са най-важното, всичко е различно при колата на малко километри. Честно казано ме кефи, очаквах да не й се радвам толкова.

Това със сервиза е грешно схващане. Ако си правя личния автомобил там и то

често отнемам време на механик, заемам крик и така прецаквам клиенти и целия график и обещани срокове отиват на кино. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сервиза е така, но за километрите сам знаеш, че има коли и коли...150-200к на магистрала за година-две е едно, а 5+год и на 50к е съвсем друго, хеле пък в БГ.Виждал си повече коли от повечето тук, та си наясно, за какво става дума. Имам предвид, че ако това ти е определящия критерии за кола 2-ра употреба вероятността да е грешен е доста голяма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, те са низ от фактори. Държах да е quattro, 6 цилиндров мотор, много екстри и малко километри, цената също дойде много по-добра от очакваното. Върната е от оперативен лизинг, карал я е изпълнителният директор на Нестле, купена от Порше и поддържана само там.

Смятам да я покарам до 100 000км., живот и здраве и после да се метна на някоя Sка, като S7 си ми е най на сърце. :)

Лошото е, че по моите критерии за екстри, километри и произход 3.0TFSI има само в Германия. Изборът е малък, а цените високи, не че не си заслужават парите, просто на мен не ми е неограничен бюджета. Иначе хубава 3.0TFSI до 70 тина хиляди километра е 35 000евро, с докарване, застраховки, нещо да посменя и хоп 75-77 000лв., които ги нямааам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, колега, ако е часовника, в момента е ок и няма да пипам.

Някой помни ли как се махаше защитата срещу възпроизвеждане на видео по време на движение?

Правил съм го на предната кола, ама беше преди 3 години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега колко е проблемна 4G спрямо 4F? Има ли някакви детски болежки? S-tronic как е спрямо типтроника? Аз от няколко месеца се мятам м/у 4F и 4G и колкото го гледам 4G все по-грозен ми става. Особенно с централната конзола. От всичкото на 4G най-харесвам таблото. Просто ако 4F беше с таблото на 4G....Как е качеството на материалите при 4G спрямо 4F?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат много място за сравнение ZF6 и DL501 ...Единствената причина да предпочетеш ~10 години по-старата технологично 4F е по-ниската цена за придобиване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади, не зная какви точно заглеждаш, ама ако са някои постни базовици с онея тънки гуми - и на мен те ми грознеят...  А иначе интериора е далеч по-добър от 4Ф, дори базовиците. Аз заглеждам само битурбото (чувам че носило много на тунинг).... ама още държат цена.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...