Kimi Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Колеги дайте мнение кой вариант е според вас по удачен при алуминиевото окачване.Става въпрос как ще останем доволни от към цена и да успеем да покараме повече километри окачването Най- лесния вариант е ново окачване,обаче има 20 вида марки евтини,скъпи. За лемфьордер е ясно ама е 1000лв Втора употреба-примерно кола нов внос за части.Свалят ти всичките носачи преглеждаш ги и ако са добре караш-100лв до 200лв И рециклиране на твоите по около 20лв на носач-аз лично не съм много привърженик Дайте мнение ако някои е слагал нова предница-каква марка и колко километра е минал Според вас как е най добре за джоба и за колата е и за нервите на собственика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 Аз лично 2ра ръка и рециклаж.....никога.Бих си взел турското АС Метал за 350лв.С моя пробег 15000 годишно, все ще избута 3г.Сега имам 2 тампона за смяна на моите носачи и то щото, майстора като сменя карета, не ги е стегнал в работно положение и се прееВаха.И турското и Лемфьодер се предлагат с 1г. гаранция.Ако Лемфьодера се прееВе, ще е многоо болезнено.За 2г. съм сменил 1 кокал.За сега ще сменям на парче.Ако стане зле...наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 само втора ръка, най-убитото възможно, другото е скъпо и непосилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 тц,тц,тц интересно питане и интересно мнение ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 На тоя въпрос какви отговори очакваш :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 1 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2016 На тоя въпрос какви отговори очакваш :hilezh:Очаквам хората да кажат как продцедират при ремонт-явно ти нямаш мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cyclon Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Аз съм с Ас Метал ново слагано ново преди 2 години и досега нямам проблеми. Като се има предвид, че колата се кара с 18" джанти и вече няколко пъти съм ги изправял, окачването не е мръднало. С една дума - ДОВОЛЕН!Ако сменяш на парче според мен не си заслужава да се слага втора употреба, иначе може да попаднеш на някоя ударена със сменяно окачване наскоро, но пак си зависи от цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Очаквам хората да кажат как продцедират при ремонт-явно ти нямаш мнение Аз отговор имам, просто се чудя как може да се колебаеш между старо и ново окачване. Да си сложиш по-евтино масло ок, ама да качиш старо окачване ми звучи крайно безотговорно. Сега за да не кажеш, че нямам мнение - Denckermann - Ето ти линк: http://denckermann.pl/en/katalog/?action=listProductsByBrands&i=865 Намира се целият комплект за около 300лв.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Колега на един приятел сложихме предница АТЕК-на 10 ден един носач беше свършил-320лв Идеята ми е дали е по добре да идеш за около 150лв да вземеш втора употреба окачване оригинално от Английска или Немска кола,става въпрос да е здраво то лесно се вижда когато е свалено.Дали това окачване няма да кара повече от тези който са по 300лв Всеки знае че като си купи кола нов внос няма проблем със носачите докато не се разбият и почне да ги сменя,след това няма спиране,слагаш нов и той я карал 10 000 Редактирано 2 Февруари 2016 от Kimi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Само едно въпросче да задам: търсил ли си някога в морга/и окачване по начина, който описваш? Там да си се ровиш на воля, да прехвърляш купчините (ако ги има) с "кокъли", да ги напъваш/усукваш/огъваш/изпробваш и да знаеш точно, кой "кокъл" в какво състояние е и колко пробег му остава още? Изобщо на живо виждал ли си как изглежда комплект окачване и знаеш ли къде са му тънките и проблемни места, за които задължително се гледа и които най-много дефектират?И кое точно му "е лесното" на виждането при свалено окачване, гледаш, пипваш тук-там и решаваш, това да, това не?(малко повече от един станаха въпросите , сори) Редактирано 2 Февруари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 NIKO, защо си губиш времето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Вземи се един комплект за 300лв. Горните сдават най-бързо багажа. Аз на моята А4-ка смених 3 комплекта заради горните и до макс 10хил. някой се разтропваше. Решението беше един оригинален за 150лв(с отстъпката) и за над 30хил не беше мръднал. Изплаща си 3 смени на неоригиналните, че даже и си напред. Бях решил вече, който от горните се разтропа да го сменям с оригинален, защото явно другите марки не могат да ги уцелят. Долните са достатъчно едри и здрави, за да не си струва да даваш 350лв за нов оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Вземи си комплект Монро..излзиа 450 лв. ако си намериш отстъпка. Това си е много повече доказал се продукт от всички други турски кенефи и всякви подобия на окачване за 300 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Аз пък от "турските кенефи" съм си много доволен.Ти колко турски комплекта смени?Щото захванах май трето лето с комплект на Ас Метал и още са си мазни и без тракане.Да не говорим, че и цената им в момента е по-ниска от незнайните китайчета.(които първо пробвах). Редактирано 2 Февруари 2016 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Няма как нещо, което струва 300 лв. клиентска цена, което включва 8 носача и болтове към тях, да е по-добро от нещо, което се е доказало в годините при мноооогоо афтърмаркет части и струва 660 лв. комплекта...някак си трудно може да се говори за база за сравнение..та да..турски кенеф е..лично съм си говорил с няколко форумни майстори, които ми казаха, че не е добра идея. Малко е несериозно да се сравнява Монро с точно тези комплекти носачи Редактирано 2 Февруари 2016 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Въпреки, че не е добра идея, аз ще си го търкалям, докато се предаде.После ще си взема пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Виждам че някой колеги вместо да дадат мнение задават само въпроси.Не искам да се заяждам с никой.Специалисти много Просто ми беше интересно кой как процедира и по колко километри кара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) ОК, аз слагам куча марка НОВО окачване комплект и карам докато някой кокъл даде фирА, после сменям всичко отново. С ново. Куча марка.Така доволен ли си?И с какво споделеното ти задоволи интереса?Всичките постове по-горе, завоалирани къде под въпроси, къде под лирични разказчета и "любезни" подмятания са с една единствена и категорична цел, а именно:НЯМА по-несериозно(меко казано при това) нещо, от купуване на окачване ВТОРА ръка. Освен ако не е за RS вариант и не се гони сериозна надстройка, там нещата минават в друга категория, не за тази тема. Редактирано 2 Февруари 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 С това окачване ставаме за смях на калинките вече. То мине - не мине някой друг месец, и цъфне тема: "Какво да взема?". И се почва старата песен на нов глас.... Най-краткият и точен отговор е -ново и качествено. Като уговорката е, че под качествено не се разбира непременно скъпото. Ако имате два, или повече разбити елемента, без да броим външните накрайници, сменете пълния комплект. С качествено и изпитано. Смяната "на парче" ви прави близки приятели с монтьорите, и като краен резултат по-бедни, и по-недоволни. Втората употреба на "нов внос от Англия, на малко километри" е игра на тото. В повечето случаи след 2-3000 км по нашите пътища са за боклука. Съвсем логично е, ако се замислите.Та по отношение на това окачване има натрупан толкова много опит вече, че ако имате доверие на механика си, просто му се доверете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Винаги съм сменял само на парче. С лемфьродер. Никога не съм сменял втори път един и същ носач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 +1Причината някой да те съветва да сменяш всичко на камара е само ако има изгода от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Аз ли се изразих криво, или ме криво разбрахте....Или Недко иска да ме обиди. :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Карал съм с Монро, Мейле, Лемфьордер, до сега не съм случай да изкарат повече от 30 000км или 2 години без да се разтропа нещо. На сегашния поройник съм с Беса, кара 3-та година и съм минал 30 000км някъде, само на 17-ки джанти, все още предницата се чувства стегната. Преди 2 седмици започна да вие преден лагер, та смени и двата. Тогава огледах кокалите, всичките са чук, тампоните са стегнати, шарнирите не мърдат, за сега съм доволен. Единствено от Беса-та не сложих накрайниците, а си взех такива на АС Метал, защото имаха вариант без тампон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Винаги съм сменял само на парче. С лемфьродер. Никога не съм сменял втори път един и същ носач.+1 Същото е при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2016 Аз ли се изразих криво, или ме криво разбрахте....Или Недко иска да ме обиди. :hilezh: Не бе Влади, ти хубаво си написал, че ако имаш повече елементи заминали е добре да се смени всичко - логично е , от олуфтването са тръгнали и останалите. Моята равносметка за 120 хил. км на такова окачване е 2бр, горни (предни или задни не помня) и 1бр. долен. Като не съм много сигурен каква щеше да е равносметката ако не ме бяха ударили преди 4 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване