Jump to content

Основен ремонт на с3 БАМ +леки доработки


JDM as Fuck

Recommended Posts

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В такъв случай гейт с такава пружина не ти върши никаква работа понеже няма да се отвори никога... Пружина за 1.5 бар-а в твоя случай ще върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Новите части и тази седмица ще се поръчат : 
Тампони за мотор , Ремак Гейтс реисинг , помпа бош044 , пружини с титаниеви талерки , бубини , дребни работи за картерната вентилация - маслен радиатор +адаптер(сандвич) с термостат и фланец за дросел от 1.8т към 2.7т 

 

 

                                                                                                                         038115828.jpg?r=0
038115830.jpg?r=0

038115829.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-SEAT-VW-1-8T-20V-AEB-GATES-RACING-ZAHNRIEMEN-BLUE-TIMING-BELT-T306RB-/122607921986?epid=1173778343&hash=item1c8c006b42:g:1W8AAOSwdGFYtVP8 ето ти за ремъка като това му е каталожния номер моя ще е цял кит от Интегратед който елиминира хидравличния оптегач (цена 350$ включва ремък , водна помпа , паразитна ролка и оптяжна ролка) А за маслената система влизаш в Алиекспрес и си харесваш около 200лв се връзва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредна грешка правиш с обтегача... нито ще гониш извънземни коне, нито кой знае какви обороти освен, ако не си сменил тотално концепцията и сетъпа... За твоите цели обтегача е в + за една идея по-ранното развъртане на турбината и следователно малко по-ранен спуул... Няма да е лошо да си направиш един списък, че като те гледам как хвърляш пари(не че е моя работа де) ама някои неща ги купуваш по няколко пъти. Според мен е хубаво първо да си изясниш какво точно искаш, какво ще се гони и чак след това да действаш, че иначе се вижда какво се случва като нямаш ясна представа за нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами отначало беше зор за тая година колата сега остава за пролетта , а от там отива към турбо Прецисион 58/60 серия и 500+кс .. Поръчани са бутала Воснер 82.5 8.5:1компресия и отиваме към 2 литра .. Изпускателни клапани от Реал СТ на супер теч инконел всмукателните най-вероятно ще са оригинални .. Просто в момента ИНТЕГРАТЕД нямат НАЛИЧНИ ВАЛОВЕ инече и те щяха да бъдат поръчани , а да се редя на опашка за нещо което не се знае кога ще имат налично няма смисал ... Ще се прегледат кат камс какво предлагат нещо което да върти до 8к оборота също и всмукател на 034моторспорт оглеждам но това е само ако купувам валове което за сега е 50на50 ! Относно ХАЛДЕКСА беше развален контролера пратих го за ремонт и проблема изчезна !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 82.5 без вал отива към 1850сс или малко отгоре... Повечето неща за 500кс са излишни, освен ако не говорим за коне на гуми(тогава съм съгласен). За справка знаеш моята кола и какво е правена(всмукателния колектор знаеш какъв е, главата е сток и т.н.) и си бутна 500+кс на мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да взема да я купя и да не се занимавам с глупости ...За вала е ясен само да се намери ,че няма много за части 2.0тфси/фси..Отделно някой части са купени като последни бройки и са на много МНОГО добри цени от Америка (буталата и клапаните)...Най-лошото е , че още в началото на проекта фенове на ваг и майстори( не някои квартални ) казаха :Скорости и полуоски държат до 400кс и там дойде големия проблем , че взех турбо и инжектори за 450кс (А винаги съм искал да е 500кс всичко от там на горе си е +)Гейта не е точно това което трябва , но махам едната пружина и мога да си го ползвам... А до кита който колегата даде на контитеч той е 105евро(без доставка) , а на Интегратед същото е 160$... От интегратед го препоръчват да се смени за проекти над 400кс ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като референция го дадох. Аз лично гоня скромните 350(двигател), всичко над е бонус. 
Трябва да се кара за лична потреба и да е надеждно, много нагорно ще дойде иначе. 

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Доидоха още малко части : Воснер бутала 82.5мм 8.5:1 компресия , ремък гейтс рейсинг , арп за петите на блока и чакам гарнитура глава на JE ...20170811_123609Uh6j2MK_sredna.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Дойде и гарнитурата и за сега това са поръчките , другата по-голяма най-вероятно ще е декември с късмет да се хванат и коледни промоций но може и по-рано !20170826_184913YaFkp1g_sredna.jpg20170826_184817g3vhVYA_sredna.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един въпрос/не че се бъркам де / на фона на "емонтите" и тоновете части ,които идват и си отиват , колко км реално си навъртял на колата/дори и сток/ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сток има няма 1500-2000макс с 2та двигателя ! Нон стоп излизаше някакъв проблем , пък и да вметна , че аз на старата кола за 4 год 25к съм и направил ! Карам ги само събота и неделя и то редко повече от 100км !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно имаш лев за трошене и това ти е хобито. Радвай се и се наслаждавай. Въпрос - като инвестираш толкова труд,време и средства после какво правиш с готовите проекти?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 са вариантите общо взето с тези коли/проекти:

1. Колата/проекта отива в графа "вечно моя".
2. Подарява се (продава е много неточно в случая) на някой за смешна сума, която няма нищо общо с вложените средства.
3. Разпродава се на части.

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не нямам лев за трошене , защото не съм по-различен от другите във форума които искат да си направят колите ! Парите сам си ги изкарвам(на заработка съм тъкаче всеки лев от тея за трошене съм го изкарал) и всички пари за тази кола съм си ги дал лично с много лишаване от доста работи заради това (желязо) но ако не го направя сега когато нямам жена деца кога ?! И да вариянта е 1 за колата чужбина в България изобщо няма и да си правя труда дая пускам да се продава ! Само за тази година частите надхвърлят 10к , колата ще стъпи около 25-27к дали ще и взема пари ?! Хората са казали кеф цена няма (е най-вероятно са имали $$$ в повече ама ) В последно време обмислям дали дане си сложа прецисиона , за да почне дасе кара тази кола , защото ми писва дая гледам в двора разглобена и чакаща и само да взимам на майками колата ...А ми трябват  само вал от тфси инжектори , бобини и колектор с генерация а това може да стане в кратък срок и колата да се изкара на пътя .  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...