Jump to content

Основен ремонт на с3 БАМ +леки доработки


JDM as Fuck

Recommended Posts

И тъка купих си въпросното ауди с3 преди 6 месеца от Германия и горе дол в добро състояние (снимки по късно) ! Обаче двигателя на колата беше в багажника или по-голямата част от това което видях на място беше там !Почнах да оглеждам да видя какво е за ремонт и разпределителния вал (изпускателен) беше превъртял на 1ватс шийка и беше развалил тунела на главата но това не беше проблем досега ... И тъка почна ремонта блока лек хонинг само да зачисти цилиндрите и челосване, коляновият вал обаче имаше превъртяла средна основна шийка и това не е проблем шлайфах вала целия на 1-ви ремонт , за да сиго луфтирам купихме нови лагери биелни колбеншмид (220 лв без отстъпка) и основни лагери глюко (93 лв) + аксиални шаиби от ауди(25лв) и тъка блока готов , поръчах сигменти гьотце (63лв на цилиндър) (исках махле-62лв за цилиндър но нямаха и те са от 1 клас) дойдоха сигментите но ми беше интересно колко е разликата в ключа и оригиналните ми бяха с 0.42 приблизително , а новите 0.40 и се отказах да сменям сигменти за тъкава минимална разлика в ключовете.. Блока уш готов и вчера вечерта набиваме буталата и хоп крива биела и сега чакам биела ... По интересното беше при главата майсторите предложиха да наварим шийката на рапределителния вал и да я шлайфаме ок обаче махаме зъбното колело и изненада там е влязло чуждо тяло и направило канал на вала интересното е , че шпонката е цяла нищо и там заварихме но когато качих да шлайфам вала оп 0.12 стотни кривина и се отказах от идеята да правя моята глава сега ще е с глава АГУ ( казаха ми , че става и няма проблем с тази глава мен ме притеснява да не загуби мощност колата ако разликата не е само в турбото и електрониката пп казаха ми и за атмосферни валове от 1.6 било по-добре чакам мнения за това с валовете.. това ми е първата лично моя кола от ваг групата.. ) През това време пратих турбото до Адлер да го проверят добро е турбото някаква финна настройка само са му направили и е готово (80 лв ми струваше) поръчахме и гарнитура за глава и капака на главата за картера нямаха , болтове глава , всички семеринги, масло за диференциала, ремък нов ангренажен и пистов и нова водна помпа за маслената щея отворим в понеделник и ако е добра няма да се сменя защото по-добро от оригинала няма да си намеря освен ако не е от ауди ама там не ползвам отстъпка ... За ангренажа 1во исках да си взема комплект мойта е с хидравличен оптегач (цената беше 240 лв комплект) не са проблем парите но звъннах до майстора който ще събира колата и каза , че това няма как да не работи и по-добре да си остане оригиналният и затова взех само ремък ! Цените малко по-късно ще дам за частите които съм купил до момента ! Също тъка си купих и други джанти Рота Боост 17х7.5 ет-42 не съм сигорен но беше нещо тъкова и нов интеркулер Мишимото М-лайн еат слееп реис едишън златен

post-96997-0-26649400-1455356930_thumb.j

post-96997-0-55177600-1455357081_thumb.j

post-96997-0-21053100-1455357086_thumb.j

Редактирано от JDM as Fuck
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 124
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

купихме нови лагери биелни колбеншмид (220 лв без отстъпка) и основни лагери глюко (93 лв)  и така блока готов , поръчах сигменти гьотце (63лв на цилиндър) 

Аз като правих ревизия на моя мотор AJL, сложих абсолютно същите части от същите марки и цените бяха,каквито си описал без отстъпката.Но ми е чудно, как някои слагат биелни лагери от 20 лв,които са за 1.8 без Т. Лошото е ,че в магазините ги предлагат без да се замислят,че има разлика в едната черупка,дори тя е с друг каталожен номер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за лекият хониг на блока от къде ти дойде на идея?!? Мерен ли е аксиалният луфт на сегментите в канала на буталото. Да не се окаже, че след ремонта ще почне да подхарчва доста масло... с този "лек хониг" и стари сегменти. Те са си били улегнали по цилиндъра... и вече не се знае знае ли се...

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз чух много мнения от приятели че 1.8т хвърлят биелни лагери как да не хвърлят като турбо моторите трябва биелните да са усилени или по точно на едната черупка пише "sputter" тази черупка е усилената и се слага на биелата! Като купих колата липсваха от нея странични огледала , заден прозорец и конзолата от вътре където седи управлението за парно , клима,сд и др малко по-късно разбрах , че руманци са откраднали огледалата и са счупили задния прозорец защото имало хубава музика , а в конзолата 2дин алпин хванали са ги обаче аз тогава не съм бил собственик на колата и тези неща ще ги върнат на миналия собственик за съжаление ..

Хонинга е 0.01 стотна е свалена от това няма как да дойде проблем сигментите ги мерихме и като дебелина са добре и буталата са мерени и цилиндрите !

post-96997-0-90194200-1455359462_thumb.j

post-96997-0-69421400-1455359789_thumb.j

post-96997-0-92033000-1455359811_thumb.j

post-96997-0-93743600-1455359834_thumb.j

post-96997-0-80404600-1455359861_thumb.j

post-96997-0-33461800-1455359975_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 пп казаха ми и за атмосферни валове от 1.6 било по-добре чакам мнения за това с валовете.. това ми е първата лично моя кола от ваг групата.. ) 

 

Колега, или се бъркаш с валове от 1.8 или някой сериозно те е подвел с този 1.6...1.6 е 16v и няма как да станат валовете на 1.8, който е 20v. Иначе гледам, че имаш мерак и ти желая успех в начинанието и скорошно подкарване по пътищата :)

 

п.п. ако не си намерил биела, мога да помагам понеже аз ще карам с ковани и имам излишни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ми е чудно, как някои слагат биелни лагери от 20 лв,които са за 1.8 без Т. Лошото е ,че в магазините ги предлагат без да се замислят,

Някои производители (KS примерно) дават еднакъв лагер за 1.6 и 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега съм намерил биела и понеделник е при мен да я сравня ! Един въпрос какво масло слагате в скоростите , че ми дава само оригинално ауди на авточастите които звънях ме ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и халдекса в какво състояние е. Чел съм ,че се сменяло масло и филтър. Трансмисионното масло е 75/90. На някои 1.8Т слагали валове от 1.8 атмосферен двигател 125 кс, защото били по-"рошави"

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам не съм запознат кои знае с тези неща специално за ваг от кои мотор валове каква глава и тъка на татък за това и попитах ! Да знаете дали някои може да направи тръбите за кулера без колата да е там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега прочетох внимателно първия пост.

Не разбрах - защо сте се отказали от ремонт на главата? Заради кривия вал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защотоя побългарихме тунела не го минахме на бор щанга а на бореверг разтъргахме само превъртялата шийка и да взема др вал пак трябва да наварвам и нямам оптегач за веригата и отивам на мн пари по-добре нова глава дават мия за 230 лв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек аз такива китове гледах ама 720лв са много за тази работа ... Има кои да направи тръбите но искат колата да е там ,а в момента е разглубена и е доста по-добре сега да ги сменя от колкото като я зглобя пак да разтурам ама на там отиват нещатА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъка днес махнах петите на разпределителните валове на главата която взех но беше същата и тя превъртяла на 1вата шийка на изпускателния вал и тъка отново в търсене на глава ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малеее в голям филм си се вкарал, то по мотора няма нищо здраво.

В такъв филм бих се вкарал само ако колата ми излезе 1500-2000лв. иначе не виждал смисъл с тези липси и без двигател.

Дано успееш да се вместиш в 3000лв. за ремонти по мотора и ремонта да излезе сполучлив.

Джантите Рота са едни от най-ниско качествените джанти на  пазара, ако можеш ги продай, страшен тайландски (май там се правеха) боклук, не случайно са толкова евтини. 

http://jalopnik.com/knockoff-wheelmaker-rota-warns-of-knockoff-rota-wheel-1137837262


 broken+rota.jpg

 

 

От атмосферни валове на мотор с фабрично турбо няма смисъл.

1.8Т попринцип няма проблеми с биелните лагери, виждал съм доста отворени двигатели карани с големи турбини на по 1.5-2.0бара налягане изляли доста бой и биелните лагери винаги са като нови. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Причината беше , ауто дата дава белег на ламарината над шайбата на коляновия вал и ние тъка го зацепихме и се оказа , че сме го зацепили на 180градуса ... После го зацепихме по демфера и запали веднага ... Но сега си остава проблема с които купих колата 1во студена няма проблем но както почне да загрява тъка и налягането на маслото почва да пада а като загрее напълно пада под 0.5 сега ми предстои сваляне на помпа и масленото тяло с клапана за високо налягане да видим откъде се губи това налягане като загрее колата ... Някой ако ползва отстъпки от Порше да драсне едно съобщение защото ако трябва да купувам помпа не ми се купува някое менте , а пък 400 лв е нова оригинална без отстъпка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...