Jump to content

АФН странно чукане при студен и топъл мотор


cvetan80

Recommended Posts

Мойта имаше подобно чукане, но по-слабо и леко неравномерно(твоето ми звучи равномерно). Точно като на стар мерцедес.

 

Усещаше се като загрее и не отвсякъде. В купето не се чуваше - само отпред като стоиш. Откъм главата като че идваше.

 

Появи се след смяна на ремъци. Поне тогава го забелязах. Карах над 80к така и не се промени. Не разбрах какво е. Все се надявах да е от вакуум помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушах клипчето. Прилича на бутален болт.  Щом сте охлабвали дюза и е спряло, натам отиват нещата . Термично цилиндъра към ангр.ремък е най-натоварен, той е най-зле откъм охлаждането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама айде отваряите я тая кола накрая...

Сума ти народ заложиха...да видим имали отговор за 100 000лв.

Собственика печели задължително усмивка по радиото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При такт изпускане инерционите сили....Точно тогава са отворени и двата клапана и буталото се движи нагоре в ГМТ влиза в действие луфта и буталото отива още нагоре над допустимото и среща отворените клапани. Мисля, че по подробно няма как да го опиша. В момента се чува изчукването при момент сгъстяване-впръскване-горене в ГМТ и се чува как буталото бие по пистона, но като се увеличи луфта- отвора в буталото става елипса.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни като съм почивка ще я закарам на майстора,че са се заринали с коли за ремонт.Ще я почвам няма как.Не ме хваща сън.Много ми е кофти като спра до някой и чуе как трака и ме пита защо така.Ще я закарам да освободят тоя кълвач вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)
На 02/03/2016 at 19:56, cvetan80 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Задрало бутало и надран биелен лагер

Photo0060.jpg

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерил съм блок от,, 1z,,.Ще станат ли буталата за моят,,афн,,?Инъче сме подготяили нови биелни лагери,комплект сигменти,гарнитура-глава .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какви пари ти стъпи всичко това, какво сменихте, какво използвахте от стария мотор? Същата процедура очаква едно B5 с AFN на мой колега.

От чист интерес - буталото на кой цилиндър беше задрало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплект биелни лагери,комплект сегменти,ново масло,филтър ,гарнитура,и бутало втора ръка.Първи цилиндър беше.Майсторите са сменили и един тройник с един маркуч .Всичко ми стъпи 800лв.Дюзите не са пипани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занеси си дюзите да се почистят и регулират. Така и така си я разгробил. Пък и ще премахнеш съмненията за напикаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам съмнения,големи за дебитомера.Преди време едни майстори я бяха сложили наопаки и пак така правеше.Загледах се там когато се даде на контакт,леко я надигнах и видях ,че пластинките и са една почти са се опрели,защото леко се допряха и изкочи лека искрица.След този случай-започна да си пали нормално,но вчера за да се изнеса бързо от едно кръстовище смачках леко педала на газта и не искаше да отлепи.Няма мощност! Не съмя натискал,че майстора каза да не я карам над 2000 оборота.Възможно ли е да е изгорял дебитомера,или след такъв ремонт е нормално да е супер мудна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, щом си купувал нови лагери и сегменти, блока и вала шлайфан ли е или така ги сложите. Ако не се шлайфа блока с новите сегменти може да е малко по-зле от старите, тъй-като при износването в цилиндъра се образува елипса, а новите сегменти образуват окръжност и това е една от причините да има загуба на мощност и духане в картера. Ако е заминал дебитомера на диагностика ще го покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5 години карам с такъв шум, по-слаб и не винаги се чува...над 120к не мисля да го правя, докато не ме предаде...колата върви отлично, не харчи масло и разхода на нафта е добър. Преди около 3 години ходих при Сумиста, каза че съвсем скоро ще блокира, ама не позна. Интересно е, че шума се усеща най-много, като се хване въздушния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги, шумът в моя мотор е отстранен.

Блокирал повдигач , който се счупи по път  - остави ме преди Стара Загора - но за щастие ремонта беше лесен и сега колата мърка като котенце и върви на пушка.

Ако имате шум в мотора - първо проверете главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...