mshbul Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Мойта имаше подобно чукане, но по-слабо и леко неравномерно(твоето ми звучи равномерно). Точно като на стар мерцедес. Усещаше се като загрее и не отвсякъде. В купето не се чуваше - само отпред като стоиш. Откъм главата като че идваше. Появи се след смяна на ремъци. Поне тогава го забелязах. Карах над 80к така и не се промени. Не разбрах какво е. Все се надявах да е от вакуум помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Слушах клипчето. Прилича на бутален болт. Щом сте охлабвали дюза и е спряло, натам отиват нещата . Термично цилиндъра към ангр.ремък е най-натоварен, той е най-зле откъм охлаждането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Ама айде отваряите я тая кола накрая...Сума ти народ заложиха...да видим имали отговор за 100 000лв. Собственика печели задължително усмивка по радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 То отварянето не е трудно, ма маторетката тряя се вади Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Къде ще отиде, кое ще го спре да не ходи нагоре? Просто няма какво да го накара да отиде по-нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 (Редактирано) При такт изпускане инерционите сили....Точно тогава са отворени и двата клапана и буталото се движи нагоре в ГМТ влиза в действие луфта и буталото отива още нагоре над допустимото и среща отворените клапани. Мисля, че по подробно няма как да го опиша. В момента се чува изчукването при момент сгъстяване-впръскване-горене в ГМТ и се чува как буталото бие по пистона, но като се увеличи луфта- отвора в буталото става елипса. Редактирано 3 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 3 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Тия дни като съм почивка ще я закарам на майстора,че са се заринали с коли за ремонт.Ще я почвам няма как.Не ме хваща сън.Много ми е кофти като спра до някой и чуе как трака и ме пита защо така.Ще я закарам да освободят тоя кълвач вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 (Редактирано) На 02/03/2016 at 19:56, cvetan80 написа: Цитиране на предходно мнение! Задрало бутало и надран биелен лагер Редактирано 30 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Намерил съм блок от,, 1z,,.Ще станат ли буталата за моят,,афн,,?Инъче сме подготяили нови биелни лагери,комплект сигменти,гарнитура-глава . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 1 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 След основния ремонт.Радост за ухото:)Сега пък трудно пали,но не е болка:) VID_20160401_112509.3gp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 На какви пари ти стъпи всичко това, какво сменихте, какво използвахте от стария мотор? Същата процедура очаква едно B5 с AFN на мой колега. От чист интерес - буталото на кой цилиндър беше задрало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 А дюзите носи ли ги на стенд да ги проверят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 2 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Комплект биелни лагери,комплект сегменти,ново масло,филтър ,гарнитура,и бутало втора ръка.Първи цилиндър беше.Майсторите са сменили и един тройник с един маркуч .Всичко ми стъпи 800лв.Дюзите не са пипани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Бяха я оставили с часове да работи и нафтата беше на нула.Сипахме,и и пак така-трудно пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Занеси си дюзите да се почистят и регулират. Така и така си я разгробил. Пък и ще премахнеш съмненията за напикаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 4 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Имам съмнения,големи за дебитомера.Преди време едни майстори я бяха сложили наопаки и пак така правеше.Загледах се там когато се даде на контакт,леко я надигнах и видях ,че пластинките и са една почти са се опрели,защото леко се допряха и изкочи лека искрица.След този случай-започна да си пали нормално,но вчера за да се изнеса бързо от едно кръстовище смачках леко педала на газта и не искаше да отлепи.Няма мощност! Не съмя натискал,че майстора каза да не я карам над 2000 оборота.Възможно ли е да е изгорял дебитомера,или след такъв ремонт е нормално да е супер мудна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Здравей, щом си купувал нови лагери и сегменти, блока и вала шлайфан ли е или така ги сложите. Ако не се шлайфа блока с новите сегменти може да е малко по-зле от старите, тъй-като при износването в цилиндъра се образува елипса, а новите сегменти образуват окръжност и това е една от причините да има загуба на мощност и духане в картера. Ако е заминал дебитомера на диагностика ще го покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozmana Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 От 5 години карам с такъв шум, по-слаб и не винаги се чува...над 120к не мисля да го правя, докато не ме предаде...колата върви отлично, не харчи масло и разхода на нафта е добър. Преди около 3 години ходих при Сумиста, каза че съвсем скоро ще блокира, ама не позна. Интересно е, че шума се усеща най-много, като се хване въздушния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozmana Публикувано 24 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 Колеги, шумът в моя мотор е отстранен. Блокирал повдигач , който се счупи по път - остави ме преди Стара Загора - но за щастие ремонта беше лесен и сега колата мърка като котенце и върви на пушка. Ако имате шум в мотора - първо проверете главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 30 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Браво колега.Най-малкото зло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване