Jump to content

Нов собственик на А100 авант


lmihailov

Recommended Posts

Добър вечер,колеги!Днес си купих горепосочения автомобил,2.5 ААТ,93набор.Първите ми впечатления са добри,возията е много приятна,колата си върви,малко е мудна в сравнение с автомобила от подписа ми,ноооо широкото купе и окачването са на ниво за което А4 може само да мечтае!Като всеки нов собственик имам някои въпроси. 

 1Като си отдръпна крака от газта се чува виене,от какво може  да е?На свободна не се чува.

 2Чека не работи.

 3Километража също.Спидомера е ОК.Четох за този проблем и ще пробвам да презапоя тблото,ако не са зъбните колелета,разбира се.

Моля за помощ и съвети и благодаря предварително!Надявам се с ваша помощ скоро да имам перфектен автомобил!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че да ти се струва мудна значи таз кола не е както трябва, вярно малко лагава е до около 1800-2000 оборота, но след това върви и то стабилно. Чека на колата е лампата за подгряване както и на Б5. За виенето ако го прави и на място обърни внимание на агрегатите и ролките на ДВГ.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах предвид,около 1700 2000 ,просто се уча още.На място е тиха,не вие.Само като е на скорост и отнема газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също ползам АЕЛ и АФН, наистина АФН-а е по-жив в ниските обороти, но това се дължи на типа турбо. Иначе мние ли 2200 АЕЛ-а прави фурор. По отношение на стърженето, при отнемане на газта - тогава двигателя се накланя напред и надолу в двигателния кош и е необходимо да се смени предния тампон на двигателя. Този който е от вътрешната страна на бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,ще го погледна утре!Сега съм зает с рейката,един некадърник я смени и сега тече повече от старата.Обеща понеделник да сложи нова,ма трябва да му вися на главата.

Направи ми впечатление,че няма предпазител в гнездото на АБС,да слагам ли или е махнат нарочно?

Оф, много съм досаден,но няма никого с когото да се съветвам..Благодаря ви от сърце за помощта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно,ABS,просто не ми се превключваше клавиатурата :hilezh: Днес поставих въпросния предпазител,нищо страшно не се случи само чек ламбата на светна:nixweiss:преди това светеше и след запалване на мотора си гаснеше.Некой умник я беше сложил на мястото на airbag,сигурно да минава прегледите,че тука дърпат уши за тези неща.Като се поопарича ще ида да я прочета и да и направя центровка на помпата,щото този механик,дето я е поддържал е по-зле и от мен,дето е пипнал,ръцете си е оставил.Както и да е.Сега ми предстои пътуване до България и трябва да отделя време за другото Ауди,масло,гуми,спирачки...

 Имам и още два проблема със стотицата.

 1Докато е била в Германия,някой и е вързал фаровете да светват още като вкл. на контакт,бих искал да светват след като запаля и угасне чека на генератора,но нямам идея къде са вързани.

  2 Централното се задейства само от пасажерската врата къде да гледам?

Иначв съм много доволен от това ,което виждам по колата,направена е с много мисъл и качествени материали и на всички части пише *произведено в германия*За сравнение само да кажа,че на другото му отварях вратата,разхлопала се беше дръжката гледам единия сноп кабели правени в ЮАР,другия в Тайланд ,предните калници и те от  там....пазарна икономика..

 Айде че се увлякох пак.Пак благодаря на всички отзовали се на помощ,наистина много е ценна за мен :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте,колеги!Виенето се оказа от разбит лагер на лявата полуоска,този който е в скоростната кутия.Това има ли начин да се оправи,или да търся друга кутия?:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се само лагера на диференциала. Хубаво е да смениш и двата лагера, кутията не се сваля, маха се само страничния й капак и диференциала заедно с лагерите излиза. Самите лагери са конусни и трябва да се регулират с подложните шайби, запомни по колко е имало от всяка страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има и семеринги, които е хубаво да смениш, излизат навън, но трябва да внимаваш колко ги набиваш навътре после. Лагерите и семеринги ги има в по-големите магазини за авточасти, но можеш да ги поръчаш и на колеги от форума, които се занимават с продажба на части - KOKO 100 C4, gsb има и други.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

  Здравейте,колеги!Взех си употребявана скоростна кутия,събота ще я сменям.

  Остава ми да реша проблема с досадното включване на фаровете още с даване на контакт,гледах под таблото,кутията с предпазителите,снопа от лоста за фарове,никъде не видях интервенции.Клемореда на контактния ключ не съм гледал,защото нямам идея кой кабел за къде е.Проблема е,че карам предимно на къси разстояния,паля често и няма време да заредя акумолатора,120 вата са само ламбите,искам да я премахна тази екстра,тука фаровете не са задължителни,моля за насоки или схема на клемореда.:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуваш ли щракане на реле/та при включване на фаровете? Колата оригинално няма, ако чуваш ориентирай се по тях, може преправянето да е в двигателния отсег преди самите фарове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Христос воскресе! Честит празник на Всички!Живи и здрави!

Не ми се иска да ви занимавам с проблемите си точно днес,но ми е много притеснено,смених кутията и няма начин да я накарам да превключи.Нещо щангите май съм префакал.Като е наклонена си ги реди скоростите и като я фиксирам към тампоните не иска да превключва.Ако някой се е сблъсквал с този проблем,моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при щангите всичко е до милиметър,ще трябва да си поиграеш с напасването.При демонтажа на кутията не беляза ли разположението на щангите при изключена предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белязах ги,с перманентен маркер,обаче се изтри.Голем съм нещтасник.трябваше да им бия по един център,събота ще ги мъча.:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих ги!Голем зор!Направих си център и маркирах щангите,за следващия път,дано не се налага,де:hilezh:Благодаря ви!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Здравейте,колеги!Не мога да си реша проблема със светването на фаровете при подаване на контакт.Разглобих всичко,без ключа,никъде никаква интервенция не забелязах,всички кабели и връзки са си оригинални.Някаква идея,къде да ровя?Като дам на контакт светват габарити и къси,май и един бутон,този подгрева на задния джам.Като запаля и включа на габарити,късите си гаснат,таблото с уредите и подсветката на бутоните.Колата е правена за Швеция,да не би да е фабрично?Бах ти направо ме довърши...Карам  2-3 км на ден,колата е натоварена с машини,вчера трябваше да разтоваря,да и подам ток,че не може да зареди с тези дълги курсове.Помагайте,не мога сам,къде е общата точка откъде  се захранват къси и габарити едновременно?:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...