HALF Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Въпроса е че беше на всеки 5000км(когато колата беше на 24000км), и сега малко по малко падат километрите на които трябва да доливам(сега е на около 95000), сигурно още 50-70 хиляди мога да карам, но ако се чака много може и да надере главата, за това се чудя дали да не го направя от сега ( и без това трябва да сменям тампоните). Друго четох че някой модели имали проблеми с обтегача на веригата и даже сега ще ги съдят в Америка. Мисля и него да сменя докато колата е разглобена а и самия обтегач е около 60 евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 (Редактирано) Имаш десетгодишна кола, на 95К?!? Ти ли ѝ свали найлоните? Редактирано 9 Септември 2019 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 Живея на малък остров, от единия край до другия е 60км (по дългата страна) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 9 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2019 3 hours ago, NIKO said: Имаш десетгодишна кола, на 95К?!? Ти ли ѝ свали найлоните? Намали спама, изглеждаш все по-глупав. 4 hours ago, HALF said: Въпроса е че беше на всеки 5000км(когато колата беше на 24000км), и сега малко по малко падат километрите на които трябва да доливам(сега е на около 95000), сигурно още 50-70 хиляди мога да карам, но ако се чака много може и да надере главата, за това се чудя дали да не го направя от сега ( и без това трябва да сменям тампоните). Друго четох че някой модели имали проблеми с обтегача на веригата и даже сега ще ги съдят в Америка. Мисля и него да сменя докато колата е разглобена а и самия обтегач е около 60 евро. Смени всиччо накуп и не го мисли повече, не са кой знае колко пари освен за скъсаняци като цвт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 В Испания ще го одрусат над 5к евро сигурно, за кола, която в момента не струва и 10. А ако реши да я прави в България примерно, ще го одрусат 2-3к евро, но пък няма да я направят като хората . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Цените не са толкова различни от българия, ако те намират частите ми казаха 2.5-3 хиляди работата е 30 евро на час в моя сервиз, в официалния на ауди е около 70+ддс ако се върна в българия имам разходи около 1000 евро само за път, така че крайната цена сигурно ще се изравни тук и там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Къде е тва 30€ на час .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HALF Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Адрес ли искаш, или само така си говориш реторично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marro-rajdata Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 Както каза Шиши не е ясно в България дали ще ти я направят като хората. Но ако мислиш да я сменяш след година-две по-добре не се занимавай с ремонти. Обаче ако си от хората които постоянно ще го мислят и няма да им е спокойно пак ще се повторя, оправяй всичко и си карай колата. Готин е двигателя и колата и си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, HALF написа: Адрес ли искаш, или само така си говориш реторично. Просто се чудя коя е таа чужденция , в която частните сервизи работят с 30€ на час ? Да не говорим че официален ауди-фв сервиз почва с 100€ без ддс . Забрайх да кажа че тва горното съм го чувАл, а също така хората говорят,че ако проблема се установи в Ауди сервиз ,те си поемат частите и ти плащаш само работата....Kulanz се казва на езика на Гьоте. ....прилагателното ти е неуместно ,да знааш Редактирано 10 Септември 2019 от moto_fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 За тоя "Курецланц" има хиляди условия, които при 10 годишна кола естествено няма как да са спазени. Определени километри, поддържана само в официални сервизи с история, без интервенции по двигателя, ремап и т.н. и т.н. и пак не съм сигурен дали покриваха на 100% дори частите, но отдавна не съм се интересувал за този проблем и съм ги позабравил нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 10 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2019 (Редактирано) Преди покупка се проверява дали има доказуемо сменени вече бутала и кога. Ако няма такава информация а и за всеки случай: С ендоскоп през отвора за свещите да се погледне дали са надрани цилиндрите(ако въобще може да се забележат). Ако ДА - колата не се купува освен ако не ви я подарят. Ако са наред цилиндрите тогава поне се знае че ако тръгне да гори масло нещата ще могат да се оправят за 2-3к лв в зависимост дали и верига или други неща трябва да се сменят докато е отворена колата. Ако разхода не е повече от 2л на 10к км може и така да си я остави човек поне още няколко години в зависимост от изминатия пробег. Ако сега се взема колата и ще се кара едно 5 год то по-добре да се смени. Ако ще е за година две няма смисъл. Всеки сам си избира дали тоя риск го устройва. Редактирано 10 Септември 2019 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване