Jump to content

a5 tfsi 2.0 гори много масло ?


ivelin21

Recommended Posts

Въпроса е че беше на всеки 5000км(когато колата беше на 24000км), и сега малко по малко падат километрите на които трябва да доливам(сега е на около 95000), сигурно още 50-70 хиляди мога да карам, но ако се чака много може и да надере главата, за това се чудя дали да не го направя от сега ( и без това трябва да сменям тампоните).

Друго четох че някой модели имали проблеми с обтегача на веригата и даже сега ще ги съдят в Америка. Мисля и него да сменя докато колата е разглобена а и самия обтегач е около 60 евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имаш десетгодишна кола, на 95К?!? Ти ли ѝ свали найлоните?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, NIKO said:

Имаш десетгодишна кола, на 95К?!? Ти ли ѝ свали найлоните?

Намали спама, изглеждаш все по-глупав.

4 hours ago, HALF said:

Въпроса е че беше на всеки 5000км(когато колата беше на 24000км), и сега малко по малко падат километрите на които трябва да доливам(сега е на около 95000), сигурно още 50-70 хиляди мога да карам, но ако се чака много може и да надере главата, за това се чудя дали да не го направя от сега ( и без това трябва да сменям тампоните).

Друго четох че някой модели имали проблеми с обтегача на веригата и даже сега ще ги съдят в Америка. Мисля и него да сменя докато колата е разглобена а и самия обтегач е около 60 евро.

Смени всиччо накуп и не го мисли повече, не са кой знае колко пари освен за скъсаняци като цвт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Испания ще го одрусат над 5к евро сигурно, за кола, която в момента не струва и 10.

А ако реши да я прави в България примерно, ще го одрусат 2-3к евро, но пък няма да я направят като хората :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените не са толкова различни от българия, ако те намират частите ми казаха 2.5-3 хиляди

работата е 30 евро на час в моя сервиз, в официалния на ауди е около 70+ддс

 

ако се върна в българия имам разходи около 1000 евро само за път, така че крайната цена сигурно ще се изравни тук и там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Шиши не е ясно в България дали ще ти я направят като хората. Но ако мислиш да я сменяш след година-две по-добре не се занимавай с ремонти. Обаче ако си от хората които постоянно ще го мислят и няма да им е спокойно пак ще се повторя, оправяй всичко и си карай колата. Готин е двигателя и колата и си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, HALF написа:

Адрес ли искаш, или само така си говориш реторично.

Просто се чудя коя е таа чужденция , в която частните сервизи работят с 30€ на час ? Да не говорим че официален ауди-фв сервиз почва с 100€ без ддс .

Забрайх да кажа че тва горното съм го чувАл, а също така хората говорят,че ако проблема се установи в Ауди сервиз ,те си поемат частите и ти плащаш само работата....Kulanz се казва на езика на Гьоте.

....прилагателното ти е неуместно ,да знааш :verweis:

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тоя "Курецланц" има хиляди условия, които при 10 годишна кола естествено няма как да са спазени.

Определени километри, поддържана само в официални сервизи с история, без интервенции по двигателя, ремап и т.н. и т.н. и пак не съм сигурен дали покриваха на 100% дори частите, но отдавна не съм се интересувал за този проблем и съм ги позабравил нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди покупка се проверява дали има доказуемо сменени вече бутала и кога.

Ако няма такава информация а и за всеки случай:

С ендоскоп през отвора за свещите да се погледне дали са надрани цилиндрите(ако въобще може да се забележат). Ако ДА - колата не се купува освен ако не ви я подарят. 

Ако са наред цилиндрите тогава поне се знае че ако тръгне да гори масло нещата ще могат да се оправят за 2-3к лв в зависимост дали и верига или други неща трябва да се сменят докато е отворена колата. Ако разхода не е повече от 2л на 10к км може и така да си я остави човек поне още няколко години в зависимост от изминатия пробег. Ако сега се взема колата и ще се кара едно 5 год то по-добре да се смени. Ако ще е за година две няма смисъл.

 

Всеки сам си избира дали тоя риск го устройва. 

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...