autorazsipnik Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Здравейте,колеги вчера като взимах колата от боядисване се оказа ,че са "изгубили" сервизния ключ(малкия,третия, без дистанционно).Трябва ли да се притеснявам от нещо?Какво може да се прави с него ,за какво е всъщност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Сервизния ключ не може да отваря жабката,другите функции като отключване и палене може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Сервизния ключ може да се изтрие от колата. Тогава няма да може да запали с него. Препоръчвам ти да го изтриеш. За процедурата ще ти трябва PIN кодът на имобилайзера. Изтриваш всички ключове и после вписваш само наличните (двата в теб). Така няма на може някой да ти запали колата с "изгубения" ключ. Аз вече загубих един ключ и първата ми работа като не успях да го намеря бе да го изтрия от колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 1 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Така и ще направя.Благодаря за идеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 (Редактирано) Оригиналния сервизен ключ струва около 100 лв. да се подмени в Ауди. Има си ампула и можеш спокойно да караш с него ако не ти харесва топуза който представлява дистанционното. Има и по-евтини ментета, но те не са от супер твърда пластмаса и се огъват и чупят лесно. Съветвам те да си поръчаш нов и да представиш фактурата на ключозагубака. Редактирано 2 Май 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 4 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Днес ми се обади майстора ,че е намерил ключа.Взех го.Благодаря на всички,които се включиха по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Защо немога да паля със сервизния ключ? Пали и гасне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 99,9% останалите ти ключове/ключ са били обучавани без сервизния и за това така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 20 hours ago, autorazsipnik said: Днес ми се обади майстора ,че е намерил ключа.Взех го.Благодаря на всички,които се включиха по темата. Внимавай да не са си направили ключ и да останеш без кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Може ли да се обучи сервизния ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 6 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 Вчера пробвах да запаля с малкия ключ.Може да се завърти само докато светне таблото.Не може да задейства стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 (Редактирано) Значи може да са извадили ампулата за имото и да си е в техен ключ. Да беше казал каква е колата. Механично ли не може да завърти или не се случва нищо? Аз знам, че трябва да пали с него. Но ако ти никога не си палил с него, може и да е изтрит някога. Не я ли бяха мърдали откъдето им я остави? Ако са я палили значи пали с него. Редактирано 6 Май 2016 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 (Редактирано) Може, ама едва ли. Най-вероятно ключа не е бил убучен. Освен това защо им е да "губят" ключа? Копие на ключ и подмяна на ампула се прави за по-малко от 5 минути. Редактирано 6 Май 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 Ако въобще има такова нещо едва ли са го правили там. По-скоро само 1 човек е взел ключа и го е давал на някого. Може и да не е бил толкова голям специалист и да са се забавили. На специалистите им трябва само механичната част. Това е, което най-много ги бави. Те с компютъра се оправят за 5 минути. Но все пак и на тях им е по-лесно, ако имат работещ ключ, който да изкопират. Товага остава само да се регистрира в колата за 1-2 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 (Редактирано) Аз мисля пък че механичната част е по-простото. Трябва ти само голяма отверка подгъната под прав ъгъл. Ампулата е по-голямата защита, но самата тя може да се открадне много лесно защото е колкото слънчогледова семка. Иначе за да убучиш нова ампула ти трябва секретния код на колата. Казвам едва ли, защотото 99% от хората не се занимават с такива неща. Редактирано 6 Май 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 Виждал съм как се вади кода за 1 минута - секретния. За нас е секретен, за който има абритус е въпрос на 1 мин. Аз съм чувал, че по автомивките правят комбина с крадците и докато е там колата си правят копие на ключа. Не всички встествено. За бояджии не знам, но не е невъзможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Май 2016 Доклад Share Публикувано 6 Май 2016 "секретния код", тоест PIN кодът се вади за секунди. И даже не е нужно да се вади, когато се обучава нова ампула (говоря, когато го прави къдърен човек). Аз до тук съм си вписал вече два допълнителни ключа към колата. Първия път ключаля ми вписа новата ампула за има няма 1-2 минути. Втория път като ходих при него (за втория ключ), го помолих да ми извади и PIN кодът на имобилайзера. Ето това вече му отне още 5 минути, след като ми вписа нова ампула. Та мисълта ми е, че на един кадърен човек не му е нужен "секретния код". Той ни трябва на нас, дето нямаме нужното оборудване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 8 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 На 6.05.2016 г. at 18:10, mshbul написа: Значи може да са извадили ампулата за имото и да си е в техен ключ. Да беше казал каква е колата. Механично ли не може да завърти или не се случва нищо? Аз знам, че трябва да пали с него. Но ако ти никога не си палил с него, може и да е изтрит някога. Не я ли бяха мърдали откъдето им я остави? Ако са я палили значи пали с него. Не може да се завърти механично на последното положение.И е толкова малка дръжчицата,че не виждам как може да има ампула вътре.Колата е А4 Б6 2004г.Те я бяха мърдали,но използваха резервния ключ,за който беше вързан сервизния.Аз не знаех какво може да се прави със сервизния ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 Изглежда до някаква година сервизния ключ не е можел да пали. Често срещем такива мнения, както и другите, че се пали с него. Аз обаче не мога да си обясня, ако не пали каква му е функцията. За рамера не е критерий, защото отдавна не са ампули а чипче с размер 3мм/2мм/1мм или подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 Защо махна линка? Тук успяват малко по-лесно, защото не им трябва ключ за паленето. Както писах металната част на ключа е най-времеемкото за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване