Jump to content

Моля за мнения конкретни обяви А3 1.9TDI


Recommended Posts

 Здравейте, колеги.

Въпреки че предпочитам бензина, не мога  да намеря двигателите, които ме интересуват и затова загледах няколко дизела.

Моля за мнения по обявите по - долу.

 

Предварително благодаря.

A3 1.9 TDI 2007

A3 1.9 TDI 2005

A3 1.9 TDI 2004

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 3-те са доста базови.

На тези от 2004-та и 2005-та им искат много пари за това, което предлагат.

Тази от 2007-ма не изглежда зле. И тя е базова, отдавна не бях виждал a3 8p без дигитален климатроник (за сметка на това има много сериозни тунек прагове), но може и да си струва да се погледне.

Луфтовете между бронята/решетката и капака ми харесват. 

Хубава диагностика и ако е читава за тези пари не е лоша оферта.

Закарай я при Raino или някой от другите колеги от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На втората и третата са им вдигнати софтуерно оборотите на празен ход (с много на втората). Така прикриват тресенето. Ако ще гледаш някоя от тях, свалете ги на 830 (колкото са по подразбиране) и тогава диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих пропуснал 1-вата и бих погледнал 3-тата. Може да е най-стара, ама ако продавачът излезе читав... + това си е регистрирана и има повече екстри от 2-рата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.9 дизеловия двигател собственици  се хвалят, че са много здрави. Мнения съм срещала, че това са едва ли не милионници. 

 

Съдейки по мненията тук, тия конкретни обяви май не са нещо особено. Ако ида да гледам, ще споделя впечатления.

 

Благодаря за коментарите ви.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид мненията тук, но в никакъв случай не "съди" по тях. Особено от някой от по-горните.

Поствай още обяви ако си харесала или ако отидеш да гледаш нещо сподели впечатления и ще помагаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Dania написа:

За 1.9 дизеловия двигател собственици  се хвалят, че са много здрави. Мнения съм срещала, че това са едва ли не милионници. 

 

 

 

 

 

Ама не и за 1.9 ПД. 105 кончета.Пълно е с оплаквания от този мотор.Масово са карани до края на гаранцията със смяна на маслото по на 30к. км.Износени валове,дюзи,маховици,претрисания с неизвестен произход.Не е да е като да е безпроблемен.Както казах и по горе,за МЕН ЛИЧНО ПД е за пропускане.Камо ли,че 99% от тези мотори в Бг. са на незнайни километри.Единственото хубаво на този мотор е разхода.В крайна сметка на мен не ми допадна този мотор.Караш,пробваш и си решаваш.Ама тия легенди за 1.9 ПД колко бил готин.......Стария е по добър и безпроблемен според мен.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата над мен.. Не слагай всички 1.9 ПД 105 под общ знаменател. Може просто да си попаднал на издухан екземпляр или на някой който не е поддържан добре. Аз имам същия двигател и за сега съм нямал никакви ядове (да не чуе дяволът)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам,че на моята кола и има нещо.Говоря като цяло,че не е безпроблемен двигател.Както и че на мен лично не ми допада.А конкретно за моята кола смея да твърдя,че е доста запазена,и в добро състояние.Като изключим,че от скоро имам едно слабо претрисане от време на врем преди да е загряла.А относно поддръжката на повечето е била една и съща смяна на маслото на по 20-30к. км.Освен ако не си я взимал нова,и не си си я обслужвал ти.Масово маслото докато са в гаранция е сменяно по 3-4 пъти за 100к км.Поне от сервизната история на колите които разглеждах преди да купя моята.След това ако искаш сменявай маслото и през 1000км все тая.Износването на двигателя вече е факт.Колко е износен е божа работа все пак.Факт за мен е обаче,че от 150к км. нагоре почват проблеми.В крайна сметка това си е мое мнение,и не ангажирам никой с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

manchorov ... много си прав за маслото. :zustimm:

Съвременните двигатели събират малко масло и безумните интервали за смяна ги убиват. Изискванията към маслата да опазват всевъзможните каталитични системи, също не са в полза за запазване на ресурса на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...