Jump to content

Проблеми с ОБОРОТОМЕР и КИЛОМЕТРАЖ на А4, 1.9tdi, 90hp, 95-96г.


djodji

Recommended Posts

А тест с ВАГ-КОМа прави ли? Ще разбереш дали проблема e в стъпковите моторчета.

 

Не знам какво е положението със сменяне на табло на Б5, но при Б7 е кошмар и е голям късмет да попаднеш на точното табло. Аз лично на времето купих 2 табла от eBay. Първото не естана и трябваше след това пък да го продавам на eBay. След време купих второ и то не стана и реших да го изтряскам в земята със всичка сила!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Колега, нямам ВАГ-КОМ :( само го разглобих и погледнах дали има нещо съмнително, отворих го и самото моторче но честно казано не знам какъв тест да му направя и как се прави :wall:

Само направих няколко запойки и това. Сега си поръчах едно от olx, човека каза че не трябва никакво обучение, та ще видим дали ще стане, ако не стане се разбрахме да му го върна като за моя сметка ще си е доставката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега го беше писал, че го е оправил, като е подпрял стрелката на скоростомера да не може да слезне под нулата. Пробвай и тоя вариант преди да купуваш друго табло.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнайно как за момента "днес след обяда" проблема се е оправил :nixweiss: При завъртане на ключа, Стрелката на километража прави 2-3 вибриращи завъртания и спира, после при паленето заработва, но се усеща че има нещо гнило.

когато удрям силно по таблото почти всички стрелки се шашкат, предполагам че някъде не прави добър контакт а освен това ми изгоряха 2-3 крушки :stupid:.

Ясно че ще го вадя пак за крушките, но ако стрелките работят мисля да не го пипам навътре, ако пак спрят мисля да се направя още един път на майстор :respekt:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, смених таблото с друго, всичко изгкежда ок, но ламбичката на airbaga не изгасва след запалването на колата. Винаги съм махал + на акумулатора. Преди време го имах този проблем, но тогава не бях махнал кабела от акумулатора.

Някой сеща ли се на какво може да се дължи това?

В събота ще ходя на майстор и ще помоля да ми е изчистят но ме притеснява да не е свързано с новоти табло и да не може да се изчисти и до колко е проблем това че свети?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблем е, ако се бутурясаш нямаш възглавница. Дължи се на това, че не става с "махане на клема", трие се софтуерно, а се появява винаги, когато при махната букса се даде на контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...