krikor Публикувано 25 Май 2016 Доклад Share Публикувано 25 Май 2016 Здравейте! От днес съм собственик на автомобил с марката Audi, по-конкретно A6 C4 Avant 2.8 V6 quattro.Имам следния въпрос.Когато завивам на дясно или наляво задните колела започват да друсат все едно блокират или се включва quattro ,никога не съм карал quattro досега .Дали трябва да е така !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 При мен няма такова усещане. Сигурен ли си, че е от задните, а не от предните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 (Редактирано) Ами значи задния диференциал не работи. Не съм експерт в тази област, но знам че ролята на диференциала е да позволи задните колела да се движат с различна скорост едно от друго, така че при завоите да запазват сцепление с пътя. Това на свободна прави ли го или само на скорост? От любопитство: ти реши да я купиш така ли, или проблема се появи след покупката? Редактирано 26 Май 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krikor Публикувано 26 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 (Редактирано) Преди 11 часа, Shubert написа: от задните е сигурен съм,появи се после това, е ми тя е автомат .Добър майстор в Варна на quattro Редактирано 26 Май 2016 от krikor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Задните ти гуми равномерно ли са износени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 Виж номера на диф-а, защото може да е сменян с някакъв друг, който е с различно предавателно число и да става мазало. Може и просто да е скапан. Може и някой да му е слагал "шпер" и да го е заварил. Филми много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 3 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2016 (Редактирано) Диференциала се пробва много лесно - вдигаш с два крика двете задни колела. Завърташ едното с ръка - другото трявба да се завърти със същата скорост в обратна посока. (Много е по-лесно да ти я вдигнат в някой сервиз разбира се.) Редактирано 3 Юни 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Ако го прави на пълен волан е нормално за годините си. Може да се оправи със смяна на маслото в раздатката и дифа , но само с оригинално масло. Sent from my LG-H955 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Аз не бих пренебрегнал такъв потенциално опасен за катастрофа проблем (губене на сцепление при завой и занасяне на задницата) като "нормален за годините си". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Май не четеш? С каква максимална скорост можеш да се движиш при волан в крайно ляво или дясно? Със сигурност не и с потенциално опасна... Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 (Редактирано) Прочетох много добре какво си написал, колега. Даже и това да става само в крайно дясно или крайно ляво на волана (което колегата не е потвърдил че е така), пак не е нормално и е добра индикация че има наличен проблем който може да се прояви при високи скорости и при по-малка степен на завиване, особено на мокър път. Редактирано 5 Юни 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 (Редактирано) Диференциала ти е или отключен(стандарт) или заключен(блокаж) или с повишено триене. Тъй като изключвам варианта да имаш шпер, а дори и да имаш той сработва след като приплъзне някое от колелата остава, варианта да нямаш диференциал т.н. постоянно заключен поради някаква причина. Потециално опасен! Колега аргументирай се защо е нормално с годините и по какъв начин ще се оправи със смяна на масло в раздатката? Редактирано 6 Юни 2016 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 (Редактирано) Нямам техническо обяснение на проблема, може би с годините маслото губи качествата си и това рефлектира върху работата на торсена. Но е факт, че след смяна положението значително се оправя. Има много информация изписана по въпроса. П.П. Този проблем го има и при А6 4F Редактирано 6 Юни 2016 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 Провери четирите ти гуми с еднакъв размер ли са.Другият вариант,както колегата каза,да е сменян диференциал или скоростна кутия и да са с различни предавателни числа.Има с 4,11 и 4,55.По спомен V6 2.8 е с 3,89.Някой с ЕТКА,може да даде точни данни.Снимай табелката в багажника,където е легена резервната гума и я покажи.free uploader При А6/С4 номера на задния диференциал се намира в най долната му част.При възможност,му направи една снимка със светкавица и я покажи.Кода на скоростната кутия се вижда,като погледнеш кожуха на съединителя след двигателя.Дано и при автоматика да е там. Онзиден точно на такава новозакупена кола оглеждах номерата на трансмисията,но двигателя е АСЕ 2000 16V quattro.Беше сложена кутия от Ауди с предно предаване,защото на предишната се е спукал корпуса на торсена.Като погледнах гумите,предните бяха 195/65/15, а задните 195/60/15.Не е първия строшен торсен във форума, заради различни гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krikor Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 точно това е проблемът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Гумите са с еднакъв размер, марка, модел и размер на протектора. Дифовете са каквито трябва да бъдат. Sent from my LG-V500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 нормално е да се получи леко напрягане при напълно навит волан. Куатро е зацепено винаги. Обаче ако вибрациите/претрисането са силно може и да имаш проблем по системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 (Редактирано) Второ ц5 куатро карам,и при двете го има това явление,т.н. татразене(тътрене) на задните колела в в остър завой с малка скорост,най-изявено при тръгване от място при напълно навит волан.И при двете дифовете са обслужени,просто имат механичен блокаж или т.н.шпер.При изключено есп и при достатъчно кончета си се дрифти идЯлно.Интересното е,че това го има само при а6.При а4 няма такива симптоми,което го отдавам на по-голямото междуосие при а6 ц4 и ц5 Редактирано 17 Септември 2016 от МИТАКА1654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Aз имам 2 Б5, при едното с 1.8Т го няма, при другото с 2.7Т го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Колега, за Варна мога да препоръчам добър майстор на кутии, диференциали. На кръстовището на OMV, над кв. Победа- точно по "диагонал" на кръстовището ср/у OMV. Имам и телефон, но най- добре се срещни с човека. Много е отзивчив, мисля, че ще ти свърши работа. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 По-скоро е нещо като леко подскачане при подаване на газ... Според мен е нормална аномалия за постоянно зацепена система, при субару го няма, но там си имат ръчка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване