Jump to content

1.8t ARY стойности на турбото


embata_audi

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам два въпроса:
1) Взех boost meter на defi (електронен) ,но на загасена кола сърелката не е на 0. Знаете ли дали се калибрира и как.Нормално ли е това?
2) Мотора е ARY 180кс и максималния boost ,който достигна е 0.6!Не трябва ли да е 0.8?(не знам каква е спецификацията му,но трябва да е с к03s  )
Прикачам снимка на уреда като:
Ако не вържа вакуума си седи най-долу стрелката,както е на снимката (само на контакт),ако вържа вакуума 3 малки деления под нулата,което ме навява на мисълта че може да прави вакуум от маркуча и да е нормално,но турбото не качва повече от 0.6

Нормално ли е и благодаря ;)

60MM-Defi-Turbo-Boost-Gauge-Defi-BF-Gauge-Car-Meter-TURBO-BOOST-Meter-Red-and-White.jpg_640x640.jpg

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На изгасен двигател трябва да показва 0, на запален двигател на ниски обороти трябва да показва -0.6-0.8 (вакуум), а при рязко набиране може да пиква до около  0.8, а холд-а трябва да е около 0.6. 

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм повече от 0.6 не качва,но не мога да го калибрирам бууста.Нз как става и никъде в интернет не е направено това нещо.Има варианти к03с да е 0.6 пеак,ако не се лъжа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги бутнах му стрелката и сега като дам на контакт е 0 kPa,но като върна ключа не е найдолу,а на три деления по-нагоре.Сега вече нормално ли е да тръгва от нулата и да не се притеснявам,че не седи най-долу като е изключен.След като преместих стрелката си качва налягане до 0.8!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да тръгва от нулата и би трябвало да показва вярно. За всеки случай може да сравниш показанията му с тези на ЕКУ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти свети лампата и минаваш газовете на ГТП няма смисъл да го махаш - нищо няма да се подобри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги здравейте!

Някой дали може да помогне за тест на н249 и н75 със замяна от работещи такива?Бирата е от мен!

Само те останаха.

Благодаря ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.06.2016 г. at 21:39, VBI написа:

Ако не ти свети лампата и минаваш газовете на ГТП няма смисъл да го махаш - нищо няма да се подобри.

 

Сигурен ли си че няма смисъл? Щот аз друго усещам с гъзомера, а и наскоро друго усетих и на диното преди/след премахване на катализатори.

 

колега за какво искаш помощ? И какво имаш в предвид под "бутнах стрелката"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм, но за да е достоверно трябва се мери на дино преди и след махането на катализаторите и то при сток софтуер. Ако има чип вече нещата може и да са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помощ ми трябва за грешката ,,17705/P1297/004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!),, да направим проба с работещ н75 и н249.Всички вакууми и маркучи ги проверихме.Проверих и турбото и почистих датчици за входящ въздух и др...Иска ми се за една проба да разменим тези двата за да знам дали да ги купувам,а не да ги купя само за тест :( Колата надува,когато си поиска до 0.8,но главно държи 0.68

Иначе за катализатора:

Махнах го и спряхме ламбдата , но не усещам някаква разлика.Малко по шумна е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, VBI написа:

Сигурен съм, но за да е достоверно трябва се мери на дино преди и след махането на катализаторите и то при сток софтуер. Ако има чип вече нещата може и да са други.

За мерене при сток говоря де... Имаше разлика, но не помня точно колко коня беше. При мен явно разликата беше по-голяма заради двата предкатализатора и двата катализатора. Махал съм и на 1.8т и там имаше разлика, но не съм мерил на дино. Няма как да няма разлика като се махне тая "гъба", изгорелите газове излизат много по-бързо, оставяме ползите за турбото настрани.

 

28v6p29.jpg

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ако е запушен ще пречи определено и действително за турбото е много по-добре без катализатори, но ако са изправни и ги махнеш по-скоро ефекта ще е плацебо, защото няма как да усетиш няколко коня в повече. Вече ако правиш и къстъм генерация с даунпайп нещата много ще се подобрят и ще се усетят на гъзомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега запушен катализатор на бензинка не съм видял. Виждал съм разрушени и от там запушени гърнета, но катализатор запушен от сажди... На снимката се вуждат катализаторите, каналчетата са "отпушени". На предната ми кола пак каталузатора светеше. И на двете коли имаше разлика по гъзомер, а на втората видях разликата и на диното. Щом температурата спада доста, то значи, че газовете излизят по-бързо без да се задържат. На сегашната кола просто оставих празен обем, на предишната заварихме права тръба, генерации не съм правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От кой град си? Можеш да тестваш клапана дали не "издиша" . Също можеш да изолираш н75 и да видиш какви налягания ще прави тогава, но не прекалявай. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не издиша.Прави 30ома,но пак се съмнявам за него и н249.От София съм (дружба 2) и всеки ми казва,че е най -добре да се тестват с работещи или н249 да се направи на байпас,но от някой който знае какво прави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Грешката е отстранена!
Сега се боря с леко нестабилни ниски обороти и boosta.На 1-ва и 2-ра е 0.8 до 0.85 и след това на 3,4,5,6 е 0.7,което ме дразни малко.Някой има ли на идея как се проверява този МАП сензор,защото се съмнявам в него. МАП сензора е на кофти място при мен и е трудоемко за сваляне.Ако има някакъв друг вариант за проверка споделете :)
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре ти е буста според мен. Буста не винаги е еднакъв. Управлява го екуто, като взема под внимание външна температура, температура на вх. въздух, на моментното натоварване, на наличие на детонации(зависи с какво гориво си) и др. Освен това, предполагам си вързал бустметъра след дросела (м/у дросела и двигателя), тогава показанието ти зависи и колко е отворен дросела.  Предполагам си с ел. дросел - него също ЕКУ-то го управлява като взема предвид горните неща. Всичко това означава, че не винаги, когато си натиснал педала до край дросела е отворен до край и буста е на макс. Така, че от това, което си написал съвсем не значи, че имаш някакъв проблем, по-скоро ми изглежда напълно нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега!

А проблема с леките нестабилни ниски обороти къде да го търся(720-740об.) Нямам никакви грешки на мотора и всички вакуми са проверени както и главни клапани?

Благодаря отново!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...