Jump to content

Проблем с ГИ 1.8 Т АJL Тартарини


Recommended Posts

Проблемът се състой в следното като покарам на газ и после колата на исла да върви хубаво на бензин, няма го надуването на турбото хубаво, на 3000 оборота набива муцуната като че ли.. Сшед 10-15км каране на бензин се оправя и си върви 6 точки . Утре съм за смяна на филтри на газта, дюзите почистих и сега една хубава настройка и се надявам да се оправят нещата.. Въпросът може ли от лоша смес бедна/ богата да ми прави тези мизерии с бъркането на компа на бензина ? Който после си се самоадаптира или ддз. И като че ли от както си я карам на бензин само,  си пали от 1вия път винаги :) Дали за правилна работа ми трябва изпарител с двоен вакуум и две мембрани или просто да изискам утре да го настроят хубаво в движение.. Все пак е до 240кВ а колата е 180коня само ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полудявам направо, освен е ми бяха обявили 60 лв за смяна на двата филтъра, сега се коригираха на 130лв... смениха ги де.. не могат да ми настроят инжекциона, което ме вбесява, Оборотите играят леко на празен ход, 1 път е гаснала, а на 2000 оборота си има удър направо от придърпването, след това уж вървеше до скоро, ама взе да не се усеща кога се включва турбото и да не върви след 100км пробег. Он ми вика , че моя изпарител бил стар и можело дае от него, а може и от статия комп, която нямал фина настройка , имал само на 500 оборота и после чак на 2000, а новия имал и на 1000 и на 1500..( какво ли не бара оня, ту обогатява, ту обеднпва, ту празен ход пипа, накрая в някакви времена влезе на дюзите.. тримове ли как се казват , нищо не стана в кайна сметка, освен да ми обърка компа и на бензин да не иска да набира като хората). много се ядосвам вече и ми иде да изхвърля целия газов инжекцион.. Има ли някой в София, или изобщо където и да е в България, който да разбира от настройка на ГИ Тартарини ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При лоша настройка на газ бензиновото ЕКЮ прави вредни адаптации и се влошава работата.Може лошата настройка да е от повреден компонент като дюзи или изпарител,но кадърен газаджия може след като я закачи да намери проблема.Аз съм от Благоевград и ако не намериш човек по София ако имаш път мини ще се пробвам ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, ще пиша отзиви, сега отивам в СтарГаз по препоръка на колегата Моuntebank, да видим там какви ще ги свършат. 

Ако и днес не стане, ще се ходи явно, първо до Благоевград, после ще видим, но може би ще следва Пловдив , официалните вносители ВААС ауто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, оказа се , че съм за 4 калиброващи дюзи с размер около 2-2,5мм, защото моите са 3мм и няма как да стане филм с настройката :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на каква рейка е с тези размери? Даже на 3 Ом-ви не съм виждал някой да разпробива на този размер. Аз бях на 2.6мм, сега съм с 2.4мм и съм взел нови за да разпробия на 2.2мм. Рейка Баракуда.

Ходи ли до Ведраре? Николай можеше да ти ги сложи нови разпръсквачи и да калибрира рейката за 20мин., ако е на кеф де [emoji1]

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така, проблемът се реши с нова рейка с 4 дюзи ЕVO 8, колата вече върви супер ! И се усеща турбото най-вече, освен това пали от раз сутрин , а бе адската работа. Но за целта си трябваше човек с ключ за добра настройка и това за София и околия определено са хората от град Сливница

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте пак хора, всичко е наред с колата и идва момента ,в който искам да и пръкна едно леко чипче от 180 до 200-205к.с и от 235 на 290Нм въртящ момент. Въпросът е има ли как да се ошашка яко компа на газта и трябват сериозни интервенции или само с настройка ще мина ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко бара ще надува турбото ти? Ти ли направи запитване във фейсбук?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз питах и там, ама тук се надявам на по-компетентни отговори. Мисля да надува на около 1.1 и 0.9-1.0 холд. Ще я пита уж човек, който разбира и от горивни карти, а и в никакъв случай не искам да цедя максимално двигателя. Всъщност един от големите въпроси е дали моята турбина е като на АЕВ К03-005 и как ще реагира на двойно надуване, което аз не искам да е много и как ще реагира газовия комп..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото ти е същото малко нещо като на AEB, k03-005. Тази турбина има спорове колко коне може да извади, но в никакъв случай не са над 190-195. Ся дали ГИ-то ти ще смогне едва ли някой тук може да гадае, може изпарител да не стигне, дюзи, тръба на газта, сонда.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръба на 8мм, изпарител до 240кВ(туй са бая коне по 1.36) дюзи чисто нови с рейка, Evo 08 (уж адската работа, уж калиброващата дюза вътре е на 3мм..) има всички изгледи да храни и след това, а говорим за 20 коня реално .. останалото ще го нагласим, мисля, да скачам във филма другия месец. 

Иначе и 195 коня са достатъчно, стига да качим въртящ момент, мисля и, че е по-важен за да дърпа купето.. а това до турбините дали са еднакви са едни вечни спорове, как вътре май лопатките не били и т.н и т.н, ама каквото такова :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...