Jump to content

Некачествено рециклиране на турбо К04-15?


Recommended Posts

За праймването с масло -

 

 

 недейте да откачате нито инжектори, нито бубини и т. н. 

Сваля се предпазителят на инжекторите - работа за 5 сек., въртите 7-8 пъти по 5-6 сек (гледайте да имате зареден акумулатор) връщате предпазителя и палите... Толкоз.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 minutes ago, vermeer said:

За праймването с масло -

 

 

 недейте да откачате нито инжектори, нито бубини и т. н. 

Сваля се предпазителят на инжекторите - работа за 5 сек., въртите 7-8 пъти по 5-6 сек (гледайте да имате зареден акумулатор) връщате предпазителя и палите... Толкоз.

 

 

 

 

Да това е доста по-цивилизованият вариант!

Редактирано от DogForLife
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а,на практика най-сигорния вариянт за турбото ,че ще е пълно с масло е като се хване перката за една минута примерно да не се върти,когато колата се пали севте след монтаж на рециклирано турбо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, veskol said:

а,на практика най-сигорния вариянт за турбото ,че ще е пълно с масло е като се хване перката за една минута примерно да не се върти,когато колата се пали севте след монтаж на рециклирано турбо

 

Не ми звучи сериозно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да се свали даунпайпа и да се огледа много внимателно турбинната перка с фенерче и огладало.  Преди разглобяването колата да е карана така, че да изпуши. Ако е турбото ще е мазно около перката Тогава се носи пак в сервиза, но дали може да се направи нещо не съм сигурен...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Митко Турбото разбира от турбини колкото аз от космически кораби!!!!

Аз се казвам Атанас Димитров Поповски и ако въпросният майстор има забележки към поста ми може да ми се обади на телефон +359888394727

Там в номенклатурата му ме има и може да види какви турбини ми е правил!!!!

Изрично помолих за по-голямо внимание при събирането на турбините и точно на най скъпите се осра зверски и се изложи доста!!!Не ставаше въпрос и за средства,за мен беше важно да станат както трябва!Беше ми препоръчан от Венци-Маднес ,смятам че всички го познават!

5-пъти съм говорил с Меллетт по телефона и от там хората гарантират за качеството на частите им!ДА обясниха ми че са всичко се прави в Китай -което е обяснимо и не ме изненадва!

Турботата изпратих в Турбо Динамик -Обединеното кралство!И сега си карам и си свиркам!Транспорта не беше скъп през Еконт!

Така моя съвет е господа -  в България няма сервиз в който да ви ремонтират качествено турбината!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако иде реч за тези:

 

Turbo_Dynamics_Logo.png

 

и аз ги тача.

Пазарувал съм тОрбо от тях. Точни са.

За Митко Турбото - няма да какво да се каже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Преди 17 часа, HellFire написа:

Има ли щастлив край на историята с К04-015-ката? Или все още си пуши?

 

Отидох за рекламация. Свалиха турбината и я разглобиха пред мен. Уж нямало броблем в нея и не е пускала масло - аз не разбирам какво трябва да се погледне и не мога да твърдя така ли е или не. Сглобиха я наново и монтаж обратно...

 

Колата продължава да си пуши както преди :))

 

Когато сменя гумички на клапани ще пиша какво е станало и дали е пушила от тях или от турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митко Турбото разбира от турбини колкото аз от космически кораби!!!!

Аз се казвам Атанас Димитров Поповски и ако въпросният майстор има забележки към поста ми може да ми се обади на телефон +359888394727

Там в номенклатурата му ме има и може да види какви турбини ми е правил!!!!

Изрично помолих за по-голямо внимание при събирането на турбините и точно на най скъпите се осра зверски и се изложи доста!!!Не ставаше въпрос и за средства,за мен беше важно да станат както трябва!Беше ми препоръчан от Венци-Маднес ,смятам че всички го познават!

5-пъти съм говорил с Меллетт по телефона и от там хората гарантират за качеството на частите им!ДА обясниха ми че са всичко се прави в Китай -което е обяснимо и не ме изненадва!

Турботата изпратих в Турбо Динамик -Обединеното кралство!И сега си карам и си свиркам!Транспорта не беше скъп през Еконт!

Така моя съвет е господа -  в България няма сервиз в който да ви ремонтират качествено турбината!

 

Това за Бг. Рециклажа НЕ е новина. Наскоро бях в ситуация и си купих втора уп. от Германия на 117к за 330евро с доставката. Монтирах я и колата лети! Старата е с наранена студена част и ако някога я правя съм в дилема сам ли да я сглобя с нова средна част от англичаните или да им я пращам с куриер... НО НИКОГА няма да я рециклирам при тия измамници наще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...