Jump to content

Некачествено рециклиране на турбо К04-15?


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Наскоро ми рециклираха турбото и след монтажа забелязвам на огледалото, че започна да поизпушва редовно. По светофарите на отворени прозорци не се диша...

 

1. Възможно ли е да е направено некачествено рециклиране?

 

2. Какво може да са объркали при рециклирането?


3. Как да установя дали е от турбото или е нещо друго и просто съвпадение в обстоятелствата...

 

Има ли колеги на които им се е случвало подобно нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на място съм виждал пушек. Докато карам не съм забелязвал но си мирише, което ме кара на мисълта, че и в движение пуши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро рециклирах турбо, което преди интервенцията правеше точно така - в движение ми казаха, че пуши леко, обаче като спирах на светофар ставаше умопомрачително. Започна да гори и масло, и работата стана ясна - тъй че моят съвет е да не чакаш, а да провериш турбото възможно най-скоро. :) Успех

П.С. А какъв цвят е пушекът ?

Редактирано от goshevv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бял пушек е на антифриз. Син пушек е на масло. Къде ти рециклираха турбината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това ме заблуди и мен, защото не знаех, че при заминаващо турбо може да пуши така. В началото също беше по-скоро бял. Карай колата, докато загрее, спри и слез да видиш какво се случва. При мен започваше да пуши след 10-15 секунди интензивно.

Когато станаха зле нещата започна да пуши сивкаво. Това беше при мен поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Iborisov написа:

.... По светофарите на отворени прозорци не се диша...

1. Възможно ли е да е направено некачествено рециклиране?

Има безброй информация във форума за тези симптоми ....

Възможно е да изпушва и от цялостно запушена картерна вентилация ... Лесно се проверява.

Оригинален cartridge за  K04-15 е малко мисия невъзможна .... Интересно е в случая какво включва т.н рециклиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, goshevv написа:

При мен започваше да пуши след 10-15 секунди интензивно.

 

Да точно така пушеше преди да го рециклирам. В момента пуши малко но постоянно.

Преди 1 час, МММ1 написа:

Възможно е да изпушва и от цялостно запушена картерна вентилация ... Лесно се проверява.

 

Картерната вентилация е в атмосферата. Може би ще трябва да си взема нови клапани и да си я направя отново да работи.

 

Преди 1 час, МММ1 написа:

Оригинален cartridge за  K04-15 е малко мисия невъзможна .... Интересно е в случая какво включва т.н рециклиране.

 

Имаше голям аксиален луфт. Какво са рециклирали и сменяли само те си знаят ! Върнаха ми двете перки + оста + две други по-големи месингови части + други малки части ( сегментчета, шаиби, втулки...) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го има същия проблем вече от години и ту се появява, ту изчезва, и карам, и си свиркам да ти кажа. В началото пушеш точно както го описваш - само като загрее и стои на светофар, и като тръгна изпушва, след това изчиства. Тогава и не надуваше, и затова взех една турбинка втора ръка и я сложих. Не минаха и два месеца и пак почна да пуши по същия начин, а турбината като я взех нямаше никакъв луфт. През всичкото време имам разход на масло около 2л./10000 км. Реших, че ще си карам така и ми дреме, при което забелязах, че след всяко изкарване на извънградско, колата спира да пуши и да смърди, кара няколко месеца и пак почва, и като я изкарам пак се оправя. Така си продължавам и в момента, колата е от 7 месеца и с чип :D. Пробвай да я изкараш извън града да я продухаш и виж дали няма да се оправи. Ако не, отиваш при тия на ТЕЦ-а да си оправят бъкиййте ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kosio85 написа:

При мен го има същия проблем вече от години и ту се появява, ту изчезва, и карам, и си свиркам да ти кажа. В началото пушеш точно както го описваш - само като загрее и стои на светофар, и като тръгна изпушва, след това изчиства. Тогава и не надуваше, и затова взех една турбинка втора ръка и я сложих. Не минаха и два месеца и пак почна да пуши по същия начин, а турбината като я взех нямаше никакъв луфт. През всичкото време имам разход на масло около 2л./10000 км. Реших, че ще си карам така и ми дреме, при което забелязах, че след всяко изкарване на извънградско, колата спира да пуши и да смърди, кара няколко месеца и пак почва, и като я изкарам пак се оправя. Така си продължавам и в момента, колата е от 7 месеца и с чип :D. Пробвай да я изкараш извън града да я продухаш и виж дали няма да се оправи. Ако не, отиваш при тия на ТЕЦ-а да си оправят бъкиййте ;)

 

Пробвах я до Благоевград със средна 160 по магистралата но продължава да си намирисва когато съм на светофар с отворени прозорци.

 

Започнах да се съмнявам в добавката, ( http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4449 ) която сложих към маслото след рециклирането на турбината. Мирише точно на нея :) Да не би да е много "тънка" и да пуши и мирище от нея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 06/13/2016 at 17:16, Iborisov написа:

 

 

Картерната вентилация е в атмосферата. Може би ще трябва да си взема нови клапани и да си я направя отново да работи.

 

 

Щом е без клапани е нормално да се усеща с директно пускане (без кеч-кен)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на некачествен ремонт (и аз съм го обигравал вече). Предполагам са ти върнали оста надрана. Твърде вероятно е да не са ти смени упорният лагер. Ако не ти е проблем свали пайпа и виж дали има омасляване. Може да направиш същото и с входящият маркуч след дебитомера. След като си махнал картерната не би трябвало да има масло никъде. Ако има.... лошо. Не каза къде си я правил турбината (предполагам не искаш да правиш анти реклама). Има един момент в който се разбива леглото на сегмента на топлата перка и за жалост започва да тече от там. Това може да се установи само след замервания на износването (което в гаражни условия не е оферта). Като цяло съм против рециклирането на турбини поради простата причина, че не всеки е наясно какво прави (има хора, които са наясно но са кът).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.06.2016 г. at 22:45, eic-idimitrov написа:

 

Щом е без клапани е нормално да се усеща с директно пускане (без кеч-кен)

Кое е нормално да се усеща ?

 

На 24.06.2016 г. at 15:35, DogForLife написа:

Аз залагам на некачествен ремонт (и аз съм го обигравал вече). Предполагам са ти върнали оста надрана. Твърде вероятно е да не са ти смени упорният лагер. Ако не ти е проблем свали пайпа и виж дали има омасляване. Може да направиш същото и с входящият маркуч след дебитомера. След като си махнал картерната не би трябвало да има масло никъде. Ако има.... лошо. Не каза къде си я правил турбината (предполагам не искаш да правиш анти реклама). Има един момент в който се разбива леглото на сегмента на топлата перка и за жалост започва да тече от там. Това може да се установи само след замервания на износването (което в гаражни условия не е оферта). Като цяло съм против рециклирането на турбини поради простата причина, че не всеки е наясно какво прави (има хора, които са наясно но са кът).

 

Върнаха ми доста неща, но не се знае освен перките какво друго е от моята турбина :) Казваш, че ти се е случвало - как постъпи ? Ходи ли да правиш рекламация?

 

Аз отидох и ми предложиха да оставя колата да разберат от какво изпушва, че разбираш ли "под капака не е само турбото - ако беше протекла на стенда нямаше да ти я дадем такава..." :) Честно казано не ми се оставя колата при тях.. Досега всички ремонти съм си правил сам - нямам доверие на никого... :(

Другия вариант е да я сваля и да им я отнеса, но като не знам какво да гледам - може те да кажат, че всичко е ок, а всъщност да не е така и напразно ще разглобявам... 

 

Не ми се казваше сервиза да не стане хранилка на доволни и недоволни клиенти, и да се отклоним от въпросите които ме вълнуват като:

 

Какво може да са обърка при рециклиране на турбо и дали има хора минали по този път? Как са постъпили?

 

Както и да е турбото го правих при "Митко Турбото" - http://dgturbo.com/ ( 650 лева за 2 часа работа :) )

 

Ето какво ми върнаха:

20160625_173257.jpg20160625_173814.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е имало рекламация при мен. И моето турбо на стенда се държеше перфектно. След като го свалих обаче се разбра, че изтърва масло директно в топлата част. Моят съвет е преди да правиш каквото и да било, махни пайпа и виж дали има някакъв проблем. И аз сам си правя колата, но има неща които не може да се правят в домашни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, DogForLife написа:

След като го свалих обаче се разбра, че изтърва масло директно в топлата част

 

Тези от турбо сервиза ми казаха, че трябва да го разглобят за да видят дали е текло... при неразглобено турбо не можело да се види дали има проблем с него.. И след като го отворят може би ще кажат, че не е текло и земии тия 100 лева за нов баланс... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия филм.

Преди време, рециклирах турбото в турбо хют и веднага след това забелязах, че като поработи на място повече време и при потегляне изпушва яката. Свалих турбината и я отнесох за рекламация. От сервиза ми казаха, че не е от турбото и не пропускало грам масло.

След време реших да го смена и си взех 2ра ръка к03 029 на 80к км- перфектна.

Монтирах го и с учудване забелязах че колата си пуши по същия начин....

Преди да рециклирам турбото бях правил ребилд на главата - пасване клапани, гумички и т.н.

Сега не знам кво да си мисля, или не са направили главата както трябва или сегментите са щета.

Забелязвам обаче че след раздаване на повече газ, после става страшно, ако я карам кротичко почти не пуши и си мисля, че не са сегменти, щото ако бяха те май щеше да пуши нон стоп.

 

Между другото от лоша горивна смес пак може да пуши...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се бъркам от горивна смес може да пуши единствено, ако е много богата и самия пушек е черен, което няма много общо с пушека, който произлиза от харч на масло поради някаква причина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз,съм правил ремонт при Митко,, турбото,,не съм доволен ако треа сме искренни...проблема ми бил в колата ми казаха от сервиза му,а после след ремонт в -реал турбо, софия всичко бе ок...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно и при монтажа да се спазят някои прости правила. Тъй като се ползва нормално двигателно масло за лубрикант при сглобяването на турбината, хубаво е маркуча захранващ турбото с масло да се сложи последен преди старт на двигателя, като преди това се постави известно количество масло в турбото. Другият вариант е, да се откачат я дюзи, я бобини  и да се повърти малко на стартер за да се напълни компресора с масло. В противен случай (не е задължително да се случи, но е възможно), има вероятност лагерите (втулките) да направят няколко оборота на сухо, което не е много благоприятно за тях и за вала.

 

На предната ми кола си мислех, че имам проблем с турбото, но след разглобяване на мотора се оказа, че има доста прилична елипса единият цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...