Jump to content

Пресветка лампата за маслото на бордовия компютър


Recommended Posts

Здравейте колеги,

става въпрос за ауди А4, 2.5 ТДИ, 163кс, имам проблем с лампата на маслото, изсвирва ми и ми светка на бордовия компютър в движение, понякога изгасва веднага, понякога стои дълго време! Прави го по-често в каране в градски условия, незнам дали има значение! Маслото е на нормалното си ниво, сменено е в Германия с 5W30 преди около 8000-9000км! Попринцип трябва да карам колата от Германия до България, а незнам това с лампата дали е голям проблем или може да се кара!?

Ще бъда благодарен за някое мнение и съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй......сложи му 5-40 нормално да не е лонг лайф. Другият вариант е самият датчик да дава фира. Бодния на компютъра да си покаже грешките.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото колега,и аз го играя този филм сега.Аз съм с 5/40 и след дълго ръчкане на градско и климатик и около 130градуса на маслото ми свети алармата на фис-а.Минах на 10/60 и проблем изчезна и температурата на маслото падна.Ако минеш на 5/50 още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А възможно ли е да свети, защото маслото е над максимума? И друго, как да разбера примерно дали е фатално или не и дали мога да карам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуб със светеща лампа на маслото... аз лично  ама хич не бих рискувал да пътувам така! 

И според мен проблема няма да е в маслото още повече не се решава със смяна 10/60 и тн. това са абсурди има си ясни изисквания за маслото на този мотор и те не са такива. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо повечето пишете рязко наизуст ми се струва и грам не си давате труда да напишете всъщност защо свети въпросната ламБа.

 

При тия кошници има едно нещо дето се казва пресостат за ниско налягане на маслото който задейства лампата на таблото когато налягането на маслото падне под някаква граница. Ниското налягане на маслото е фатално за мотора. Ако не е повреден самия датчик а това се доказва със монтиране временно на неговото място на манометър то тогава "i have bad news for you". Има шанс маслото да е позагубило качества но при липса на агресивно каране или претоварващи режими трябва да е крайно боклукчаво въпросното масло за да прави тези проблеми. Така че смени маслото покарай и ако пак светва лампата то тогава си прецени дали можеш да си позволиш да я вакарш в сервиз за да проверят с манометър какво се случва с налягането или да рискуваш да тръгнеш с нея за булгаристан и да направиш същото тук обаче. 

 

Така че преценявай, може и да е някой малък проблем (датчика или калпаво масло) може и да е показател за сериозен проблем защото рязката загуба на налягане може да е преидзвикано от крайно износване на триещи се части свързани директно към маслената "магистрала" (например биелни/основни лагери на колянов вал).

 

Ето ти една схема на системата на 1.8т но на душегуба като принцип не е много по-различна:

 

947dbe46c8e6873db7ce868454f3a57d.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами затова днес отидох в сервиз тук, да ми сменят маслото и филтъра с нови и да видя как ще е след това с новото!

Иначе благодаря на всички за съветите и помощта, пак ще пиша!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега VALVEL, дай повече информация, за това коя лампа светва, в жълт или в червен цвят е, и какъв е символа който излиза на FIS-a.

може да е датчик, но може и да не е.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...