ставров Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 (Редактирано) Колата работи добре на бензин. За втори път ме измъчва един проблем. Преди около половин година майстора ми смени старата евросонда с нова - Мимгас. Преди няколко месеца ми се случи този проблем, но изчезна след няколко дни, а сега е наличен отново. На началото на търбата (в бутилката), където влиза гаста към евросондата майстора не сложи цедка и ме съмнява да се там някъде получава запушване от мърсотия. Превключвам на газ и ускорявам. Когато стигна в 4-та скорост при около 2000 оборота, колата започва да забива муцуна. Превключвам на 5-та скорост и отново достигна ли около 2000 оборота колата отново забива муцуна. Не мога да карам на газ по бързо от 80кмч - ако натисна повече педала - колата забива и налага се да леко отпускам педала до нормализиране на работата. Веднага след гасене на колата затворих кранчето на евросондата, а тя цялата беше мокра отвън от кондензат. Отвих търбата дето влиза към филтърчето за газта и направи ми впечатление че не излиза течна газ, а само изпарена. Тогава смених филтърчето за газта, но промяна няма. Свалих от евросондата и електрическия клапан, но не видях нередност. Тествах го с акумулатор и работи както трябва. Предпологам че не може да излиза достатъчно газ от бутилката. Изпарителя похарчи всичко течно дето е по-рано стигнало до него за ускорение на колата и течната газ започва да изпарява веднага след запушването (някъде в евросондата). Някакви предложения? Бутилката в момента е почти пълна. Когато "бавно" похарча газта, свалил бих евросондата да огледам и отвътре. С какъв външен диаметър е входящата търба, за да намеря предварително подходяща цедка която да сложа на началото й? Редактирано 3 Юли 2016 от ставров Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Цедката е вътре в бутилката, провери с въздух дали нямаш запушване в самата тръба, често срещан проблем при медните магистрали. Преди да свалиш сондата свали клапана от нея и го почисти за всеки случай. Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 17 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Проблема отново отмина сам от себе си. Преди седмица ходих до един газаджия, но той за съжаление не работеше. На върщане проблема си беше наличен. Следващия ден ходих до друг газаджия. Той отви търбата дето влиза във филтърчето. За разлика от преди, сега веднага тръгна да излиза течна гас. Колата от тогава работи нормално на гас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 17 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Проблема се появи отново. Свалих евросондата и в нея намерих запушване от парчета ръжда преди металната топка с пружината. Това когато отвих търбата по която минава газта от дъното на бутилката до евросондата. Сложих цедка и смених газостанцията. Сега ме измъчва завишен разход. Около 15 на 100 извънградско с до 110 км/ч. Един газаджия зави винта на изпарителя 2 кръга - няма подобрение. Аз завих още кръг и половина и няма подобрение. Изпарителя е Ловато на 50 000 км. Да не се е случило нещо с мембраните от тази работа без течна газ? Може ли изпарителя да се отвори и огледа и ако са старите мембрани достатъчно добри, да се върнат? Sent from my ALE-L21 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 По-добре е да се сменят мембраните, 50000км не е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 19 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2016 Гаранция, че смяната на мембраните ще е сполучлива клони към 0. Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Затова един нов турски и след 2-3 години в кофата и пак нов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Аз съм сменял два пъти мембрани на Ловато с успех на 100 %. Втория път самичък. Работа за един час със сваляне и качване. Когато всичко се направи кадърно изпарителя става като нов. Общо имам минати с един изпарител над 250 000 км. Българските мембрани са 20 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Аз също съм сменял на Ловато - никакви проблеми, изпарителя става като нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване