Mecho007 Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Здравейте нов съм затова моля да ме извините ако допусна някакви грешки та кандидат собственик съм на Ку7 3.0 ТДи но колата има следните забележки: 1. Перката на парното вади страшен звук като се пусне климатик/парно. Трябва да се сменя или смазка е достатъчно? 2. Проблеми при пакене, все едно е паднал акумулатора и трудно върти. Борда не вади грешки, дали е от стартера? 3. Вратата на багажника трудно се отваря ръчно но няма проблем при затварянне с бутон. Някакви идеи? някакви съвети ако имате (и ако са с цени още по добре) благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Перката на парното след като се свали ще се прецени дали се сменят втулки и смазване или само смазване.Борда ще ти покаже грешка ако реле регулатора на напрежението не работи.Стартера върти бавно защото или акумулатора е стар или е паднал опитай с зареждане мин 20 часа или стартера има износени втулки на щом багажника ти се отваря трудно недостик на ток е възможно да е акомулатора. Акомулатора е под седалката трудно се сваля иди до майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Може да върти трудно и от пикаещи дюзи, намери някой който разбира, да ти провери колата, че такъв тип кола не се взима само на външен вид, че после стават големи драми. Това са изтормозени кошове, които лапат много пари, нищо че на външен вид изглеждат добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 (Редактирано) На 15/07/2016 at 9:56, mili 75 написа: Цитиране на предходно мнение! И аз мислех същото да пиша. Редактирано 18 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 Перката на парното май ми е единствения ремонт по тая кола, тя е заедно с моторчето и не може да се сменя само перка, сменяш всичко. При мен всъщност моторчето беше изгоряло, но в случая няма значение. Чисто ново струваше около 560 лв. по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitartulev Публикувано 18 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2016 (Редактирано) Преди 22 часа, V I P E R написа: Цитиране на предходно мнение! Не съм разглобявал вентилатора на кю 7 но на много други автомобили които съм имал през годините общо взето принципа е един и същ това се казва бял къхър. Редактирано 19 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepe karaivanov Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 И мойта палеше трудно като я купих,след около 3 месеца акумулатора беше почти свършил,като свалих седалката и видях с какъв е била се разбра проблема,трябва хубав и силен акумулатор,по параметри на Ауди и да е AGM ,след като го смених,около месец появи проблем с четките на динамото,казаха ми че е в резултат от слабият акумулатор,смених ги и за момента всичко е Ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Н. Караиванов Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 Имах проблеми със четки и втулки на стартера, след смяната върти много добре. Хубаво е да се замери тока при стартиране - при мен се беше вдигнал до 320А, сега е под 200А и съм доволен, че не смених акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Понякога масата на двигателя дава ядове и тя трябва да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mecho007 Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Благодаря за отговорите! Вече съм горд собственик на Ку7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hinko Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Честито и от мен. По темата-ел.моторчето на парното и перката са неразглобяем агрегат.... сменя се с ново.Акумолатора е спешъл за това се обърни към специалист-прероръчвам ти сервиза но Райно в Модерно Предградие.С грешките ... ще ги видиш на оригинален ваг комп. На бордовия не излиза почти нищо.Отиди в сервиза - разполагат с много оригинални тестери ..компове ..инструменти и прочие.Много ерудирани и компентентни и доста сериозни и подробни ремонти извършват.Ще отделиш 50 лева но ще получиш реална представа заавтомобила и текущи или предстоящи проблеми. Ще отбележа че са доста затрупани с работа -по спомен до 15 септември..но за една слушалка ще ти отделят време с гаранция. Успех от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Хинко, как си ни нахвалил, благодаря ти Чакаме те вторник да направим Q-то като ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване