Jump to content

Ку7 3.0 ТДи 2007 няколко проблема! Съвети моля!


Mecho007

Recommended Posts

Здравейте

нов съм затова моля да ме извините ако допусна някакви грешки :) 

та кандидат собственик съм на Ку7 3.0 ТДи но колата има следните забележки:

1. Перката на парното вади страшен звук като се пусне климатик/парно. Трябва да се сменя или смазка е достатъчно?

2. Проблеми при пакене, все едно е паднал акумулатора и трудно върти. Борда не вади грешки, дали е от стартера?

3. Вратата на багажника трудно се отваря ръчно но няма проблем при затварянне с бутон. Някакви идеи?

 

някакви съвети ако имате (и ако са с цени още по добре) 

благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката на парното след като се свали ще се прецени дали се сменят втулки и смазване или само смазване.Борда ще ти покаже грешка ако реле регулатора на напрежението не работи.Стартера върти бавно защото или акумулатора е стар или е паднал опитай с зареждане мин 20 часа или стартера има износени втулки на щом багажника ти се отваря трудно недостик на ток е възможно да е акомулатора. Акомулатора е под седалката трудно се сваля иди до майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да върти трудно и от пикаещи дюзи, намери някой който разбира, да ти провери колата, че такъв тип кола не се взима само на външен вид, че после стават големи драми. Това са изтормозени кошове, които лапат много пари, нищо че на външен вид изглеждат добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15/07/2016 at 9:56, mili 75 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

И аз мислех същото да пиша.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката на парното май ми е единствения ремонт по тая кола, тя е заедно с моторчето и не може да се сменя само перка, сменяш всичко. При мен всъщност моторчето беше изгоряло, но в случая няма значение. Чисто ново струваше около 560 лв. по спомен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, V I P E R написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Не съм разглобявал вентилатора на кю 7 но на много други автомобили които съм имал през годините общо взето принципа е един и същ това се казва бял къхър.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта палеше трудно като я купих,след около 3 месеца акумулатора беше почти свършил,като свалих седалката и видях с какъв е била се разбра проблема,трябва хубав и силен акумулатор,по параметри на Ауди и да е AGM ,след като го смених,около месец появи проблем с четките на динамото,казаха ми че е в резултат от слабият акумулатор,смених ги и за момента всичко е Ок 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах проблеми със четки и втулки на стартера, след смяната върти много добре. Хубаво е да се замери тока при стартиране - при мен се беше вдигнал до 320А, сега е под 200А и съм доволен, че не смених акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Честито и от мен. По темата-ел.моторчето на парното и перката са неразглобяем агрегат.... сменя се с ново.Акумолатора е спешъл за това се обърни към специалист-прероръчвам ти сервиза но Райно в Модерно Предградие.С грешките ... ще ги видиш на оригинален ваг комп. На бордовия не излиза почти нищо.Отиди в сервиза - разполагат с много оригинални тестери  ..компове ..инструменти и прочие.Много ерудирани и компентентни и доста сериозни и подробни ремонти извършват.Ще отделиш 50 лева но ще получиш реална представа заавтомобила и текущи или предстоящи проблеми.  Ще отбележа че са доста затрупани с работа -по спомен до 15 септември..но за една слушалка ще ти отделят време с гаранция. Успех от мен.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...