Jump to content

Избор на газов инжекцион за А6 c5 2.4 165 кс. код ALF


Recommended Posts

Здравейте,

 

предстой ми поставянето на газов инжекцион!

Колебанията са големи, както и страховете от съпътстващи проблеми, а знанията ми в тази сфера никакви! :D

Допитъл съм се до два сервиза за момента и офертите са следните:

 

1. Romano OBD - 1700 лв.

- Бутилка на мястото на резервната, с зареждачка до капачката за бензин.

- Компонентите били изцяло на Romano.

- 5 годишна каранция или 150 000 км.

 

2. Fobos Next OBD II - 1450 лв.

- Сензор за налягане, М.А.P - Motorola

- Инжектори Rail Navajo или Barracuda

- Изпарител Shark, Autogas Italia, Romano или Tomasetto

- Маркучи Noax

- Бутилка на мястото на резервната, с зареждачка до капачката за бензин.

- 5 годишна гаранция или 150 000 км.

 

Естествено искам да мина по-тънко и клоня към Фобоса, но не искам да имам и проблеми!

Изчетох доста противоречиви мнения за Фобос и ще се радвам ако изкажете мнение за компонентите в споменатата оферта!

 

Благодаря предварително!

 
 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете системи са с висок клас компоненти.
Разликата в цената идва от това, че при романото трябва да печели и вносителя.
Компонентите на Романо не са лоши, но в никакъв случай не са нещо особено и извънземно :)
А електрониката почнаха да си я правят сами и още има много бъгове.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между предложените изпарители и инжектори, кои биха били по подходящи?

И има ли нужда от OBD връзка, възможна ли е за тази кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз съм с Фобос и за около 2400км. разхода ми е около 13/100 извън градско магистрално и около 14 само градско. Със същия двигател съм. Без вързани ламбда контрол и ОБД.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този двигател няма голяма нужда от Баракуди, за изпарителя съм съгласен, че е хубаво да е или Шарк или Романо, като аз повече клоня към Шарка.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя редуктор е Атикер СР08(на някой места го пишат за 110кВ на други за 140кВ, К 01.001112 ), рейките ca Реил Ig1 - 3 om, с 2 мм. дюзи. Диференциалното налягане несъм го гледал скоро, последно мисля че беше около 1100.

Преди незнам кое как беше, но като подам повече газ на трета(да я вкарам в оборот) преминаваше на бензин, след последната автомаична настройка вдигнах малко налягането и не е имало проблеми. Какъв разход се приема за нормален за този двигател?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...