Wolfgar Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Колеги, четох си някакви неща за двигателя и опъването на веригата му и попаднах на следната статия общо за а3 8P http://www.audizine.com/forum/showthread.php/15342-Audi-A3-Sportback-Information-Long-Version-(Biggest-56k-Warning-EVAR!!!)). Там ме заинтрегува следното "One special feature of FSI technology is to be found at the admission end – the tumble flap. This can be adjusted to two different positions on the 1.6 FSI engine, thus specifically influencing the movement of the incoming air. This paves the way for two different operating modes as the very basis of the FSI principle's versatility: homogeneous-charge and stratified-charge operation. Depending on the engine speed, load status and accelerator pedal position, the engine electronics always select the optimum mode – without the driver even noticing." Въпросът ми е каква точно е тази клапа и възможно ли е тя да се повреди? Аз продължавам да имам оплаквания за по-малък от нормалния вървеж и харч на повече от обичайното гориво. Възможно ли е да е забила в някаква позиция и от там да ми идват проблемите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 28 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Според мен всичко е от разредените горива по бензиностанциите. Няма как да гониш фабричните норми тествани на нов автомобил с немски горива. Зареди от ЕКОто новия бензин EKO KINITRON UNLEADED 100 Speed и ще усетиш разликата и като вървеж и като намаляване на консумацията. И на мен ми става интересна тази публикация дано някой да може да отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 28 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2016 Аз сега карам със Shell V-power racing 100. Скъпичък е доста, но разликата се усеща. Преди карах с 98 от ОМV, но беше трагедия. На Лукойла не ми се коментира подобието на бензин. От Петрол и Ромпетрол бях сравнително доволен, но и там нещо ми недостигаше качеството. Сега с тоя V-power racing колата утихна и се подобри леко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване