Hinko Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) Някой виждал ли е това ? Редактирано 31 Август 2016 от grizzly Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Много хора са го виждали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Дай си твоето мнение от какво е, че ми е интересно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Някой май е забравил някакъв инструмен и палил с него вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Не е това, виж че само по-издадените са смачкани и то доста правилно и симетрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Карана без филтър и е влязъл боклук? Сега много въпроси ми изплуват в главата, това начало на някакъв "съдебен" спор ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) Ааа не не, просто причината е супер странна и затова дискутираме, ние даже открихме проблема. С Хинко сме си в прекрасни отношения, поръча си нова турбина от нас, ние ще я сменяме. Причината е разлика в налягане. Нахлува свеж, студен въздух при топлия на входа на турбината заради пропукване в система. Двата въздушни потока са с различна плътност и реално студеният въздух играе ролята на чужд предмет. Ето му я новичката турбина, оригинална Редактирано 20 Август 2016 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 На 20 август 2016 г. at 17:41, Raino написа: Причината е разлика в налягане................ Двата въздушни потока са с различна плътност и реално студеният въздух играе ролята на чужд предмет.................. Кажи че се шегуваш...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 На 20.08.2016 г. at 16:49, Raino написа: Дай си твоето мнение от какво е, че ми е интересно ? Имало е нещо в което перката е стъргала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 Важното е, че е купена нова, оригинална турбина. Казват, че и на вестник можеш да си счупиш крака, та защо студеният въздух да не изстърже индюсерите, ммм... ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 21 Август 2016 Доклад Share Публикувано 21 Август 2016 То и аз се надявам моята да е почти здрава.... Ама не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 То и аз се надявам моята да е почти И твойта ли от студения въздух? Sent from my SM-G925F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) На 8/24/2016 at 22:16, sashocos написа: Цитиране на предходно мнение! С бронхит е моята[emoji23] [emoji23] Поръчах втора уп от Германско. С тия рециклирания в бг.... е чиста загуба на пари и време. Даже се чудя дали като дойде да я карам на баланс или да я меткам направо. .. Сигурно и баланса ни е като рециклирането - скапан. Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Колеги, това дето казва Райно не е шега и е напълно възможно. Подобен феномен разказва играта на витлата на кораби и лодки от как съществуват и се казва кавитация, на който му е интересно да чете във википедия. На по големи промишлени турбини(не автомобилни) съм виждал смазани лопатки от водна капка, така че не се шегувайте с теорията на Райно, има смисъл в това което казва. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) Или просто при не добре уплътнени въздуховоди е вкарал прахоляк от твърди частици които са свършили тая работа, не е една колата с незатегнати скоби.... на 1.9 маркуча на разтоварения вакум е след филтъра на въздуха, всяка 4 кола е с нацепен и изваден съоъветно такъв.Мисля че имам подобна перка сервиза. Редактирано 25 Август 2016 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) На 8/25/2016 at 8:28, buzzi написа: Цитиране на предходно мнение! И аз това миля, или част от гумения маншон е влезла Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) Преди 4 часа, mradulov написа: Колеги............ Батин, кавитацията (или "студеното кипене") се проявява само във водна/течна среда. Не се пробвайте да пренаписвате физиката, смехотворно е. Една "капка" не прави такива поражения, освен ако не е от легирана закалена стомана. Няма комбинация от "въздушни потоци, реки и ручеи", която да има такъв резултат, е, естествено ако не е пулверизирана Царска вода. тук САМО и единствено се търси механично участие на....нещо твърдо, еднократен боклук, може и продължителна липса на филтрация и съответно постъпване на агресивни частици в турбината(прах/пясък) , но тогава износването е равномерно и "гладко", без тия чепаци, така че "твърдо тяло". Редактирано 25 Август 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Кавитацията съм я дал като пример за феномен, знам че се наблюдава само в течни среди. За капката не си прав, но е дълго да ти разказвам реален случай тук. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) Тук феномени няма, за да ги даваме за пример, особено без каквато и да е връзка със случая. А една "капка" може да направи дори още по-сериозни поражения, но само при условия и обстоятелства, които никога няма да се постигнат при автомобилна турбина. Вече спамим сериозно, а безмислието на "спора" е става все по тежко. Редактирано 25 Август 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 На 8/20/2016 at 17:41, Raino написа: Нахлува свеж, студен въздух при топлия .... никой не казва обаче, в студения или в топлия въздух беха гайчиците ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Те ви дословно отговора на мастерчето, което работи У нашия официален сервиС Ne von der kalten Luft kommt das nicht. der Lader hat über luftfilter was angesaugt Обаче ако софийския въздух е станал за ядене, вместо за дишане,тогава може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 ако ставаше тоя филм със студен и топъл въздух нямаше да има нито 1 самолет в небесата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Според писанията в нета за страни с над средното запрашаване на въздуха се препоръчва при всяка смяна на филтри да се чисти маркуча към турбината и дебитомера качествено със спрей. 99% нараняванията по турбината били от спечени частици от спечена мизерия задържана по маркучите от картерната вентилация + някоя и друга прашинка влезла докато сменяш и полепнала по мизерията. И като се развъртят градуси гадоста се отлепя от тръбата и директно по краищата на перките, както в случая... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Тоест намекваш че не е от лошият студен въздух нахлул в турбината @Hinko и @Raino, къде изчезнахте ? Темата тъкмо почна да придобива комичен характер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Ето ме. Всеки да си говори каквото иска. Чужд предмет е нямало, най-малкото ако имаше нямаше да е в движение колата. Новата турбина е сложена, пропускането на въздух е открито и оправено, клиентът е доволен. Редактирано 30 Август 2016 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване