Jump to content

Изядени перки на Турбо компресор


Hinko

Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карана без филтър и е влязъл боклук? :stupid:

 

Сега много въпроси ми изплуват в главата, това начало на някакъв "съдебен" спор ли е? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа не не, просто причината е супер странна и затова дискутираме, ние даже открихме проблема. :)

С Хинко сме си в прекрасни отношения, поръча си нова турбина от нас, ние ще я сменяме. 

Причината е разлика в налягане.

Нахлува свеж, студен въздух при топлия на входа на турбината заради пропукване в система. Двата въздушни потока са с различна плътност и реално студеният въздух играе ролята на чужд предмет.

Ето му я новичката турбина, оригинална :)

917a2755231ce8a1242d048de7beb042.jpg

dbb2f1dab92d6c72f5b841a483e2ae38.jpg

ec05487d6fd2ebd53622d1da62a26e4f.jpg

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20 август 2016 г. at 17:41, Raino написа:

Причината е разлика в налягане................ Двата въздушни потока са с различна плътност и реално студеният въздух играе ролята на чужд предмет..................

 

Кажи че се шегуваш......^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че е купена нова, оригинална турбина.

Казват, че и на вестник можеш да си счупиш крака, та защо студеният въздух да не изстърже индюсерите, ммм... ? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/24/2016 at 22:16, sashocos написа:

Цитиране на предходно мнение! 

С бронхит е моята[emoji23] [emoji23]

Поръчах втора уп от Германско. С тия рециклирания в бг.... е чиста загуба на пари и време. Даже се чудя дали като дойде да я карам на баланс или да я меткам направо. .. Сигурно и баланса ни е като рециклирането - скапан.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, това дето казва Райно не е шега и е напълно възможно.

Подобен феномен разказва играта на витлата на кораби и лодки от как съществуват и се казва кавитация, на който му е интересно да чете във википедия.

На по големи промишлени турбини(не автомобилни) съм виждал смазани лопатки от водна капка, така че не се шегувайте с теорията на Райно, има смисъл в това което казва.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто при не добре уплътнени въздуховоди е вкарал прахоляк от твърди частици които са свършили тая работа, не е една колата с незатегнати скоби.... на 1.9 маркуча на разтоварения вакум е след филтъра на въздуха, всяка 4 кола е с нацепен и изваден съоъветно такъв.Мисля че имам подобна перка сервиза.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/25/2016 at 8:28, buzzi написа:

Цитиране на предходно мнение! 

И аз това миля, или част от гумения маншон е влезла

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, mradulov написа:

Колеги............

Батин, кавитацията (или "студеното кипене") се проявява само във водна/течна среда. Не се пробвайте да пренаписвате физиката, смехотворно е. Една "капка" не прави такива поражения, освен ако не е от легирана закалена стомана. Няма комбинация от "въздушни потоци, реки и ручеи", която да има такъв резултат, е, естествено ако не е пулверизирана Царска вода.

тук САМО и единствено се търси механично участие на....нещо твърдо,  еднократен боклук, може и продължителна липса на филтрация и съответно постъпване на агресивни частици в турбината(прах/пясък) , но тогава износването е равномерно и "гладко", без тия чепаци, така че "твърдо тяло".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кавитацията съм я дал като пример за феномен, знам че се наблюдава само в течни среди.

За капката не си прав, но е дълго да ти разказвам реален случай тук.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук феномени няма, за да ги даваме за пример, особено без каквато и да е връзка със случая.

А една "капка" може да направи дори още по-сериозни поражения, но само при условия и обстоятелства, които никога няма да се постигнат при автомобилна турбина.

Вече спамим сериозно, а безмислието на "спора" е става все по тежко.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/20/2016 at 17:41, Raino написа:

 

Нахлува свеж, студен въздух при топлия ....

никой не казва обаче, в студения или в топлия въздух беха гайчиците ? :hilezh:

tumblr_inline_o938ao9xon1s47j6k_500.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Те ви дословно отговора на мастерчето, което работи У нашия официален сервиС 
Ne von der kalten Luft kommt das nicht. der Lader hat über luftfilter was angesaugt

Обаче ако софийския въздух е станал за ядене, вместо за дишане,тогава може :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според писанията в нета за страни с над средното запрашаване на въздуха се препоръчва при всяка смяна на филтри да се чисти маркуча към турбината и дебитомера качествено със спрей. 99% нараняванията по турбината били от спечени частици от спечена мизерия задържана по маркучите от картерната вентилация + някоя и друга прашинка влезла докато сменяш и полепнала по мизерията. И като се развъртят градуси гадоста се отлепя от тръбата и директно по краищата на перките, както в случая...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест намекваш че не е от лошият студен въздух нахлул в турбината :hilezh: 

 

 

@Hinko и @Raino, къде изчезнахте ? Темата тъкмо почна да придобива комичен характер :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ме.

Всеки да си говори каквото иска. Чужд предмет е нямало, най-малкото ако имаше нямаше да е в движение колата.

Новата турбина е сложена, пропускането на въздух е открито и оправено, клиентът е доволен.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...