Jump to content

1.8т с ГИ-проблеми


Recommended Posts

On 1/17/2017 at 5:44 PM, mitkofitnesa said:

.Не съм запознат със Софтуера на Принс но е важно какви времена чете че ако колата прави 26мс на бензин много софтуери набиват грешка просто не ги четат,не че на газ може да работят инжекторите но поне да чете бензиновите.

За това не зная къде  да намеря инфо....

Това е инструкцията на Prins точно за моята кола: http://www.prinsautogas.com/view_attachment/1417/2606500b.pdf

Ще пробия за дюзите точно на същото място, но ще сложа по единични дюзи на всеки "ръкав" на колектора и възможно най близо до щуцера. @Митака го е показал в една от темите и стои супер красиво и добре(Евала Митак)

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 88
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 6.09.2016 г. at 9:10, Fitil4o написа:

Един от най добрите мастери на тунинга прави съвсем различна карта за Газ и за бензин. Тъпото е , че е в Латвия.

На който му се чете:

 

http://prj-tuning.com/?p=233#more-233

 

 

 

Е те тук е истината. Този човек е много напред в чип тунинга на бензинови коли. Има доста писано за това в Nefmoto. По принцип чиповете се правят за работа на бензин примерно 95, при работа на газ нещата са други - не вярвах , но се оказва че има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Marian_Georgiev said:

 

Е те тук е истината. Този човек е много напред в чип тунинга на бензинови коли. Има доста писано за това в Nefmoto. По принцип чиповете се правят за работа на бензин примерно 95, при работа на газ нещата са други - не вярвах , но се оказва че има значение.

С чип от него ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Fitil4o написа:

С чип от него ли си?

 

Исках му оферта, но той не отговори. И тъй като не успях да намеря излишни 600лв. за ремап на моята кола взех решение да си я ремапна сам по мой вкус и съответно в рамките на разумното за стоковото оборудване :razz:. Използвал съм някой идеи на prj за работа на LPG, но съм все още доста далеч от върховни резултати. А и той не казва нещо директно, а със заобиколки. Истината е, че трябват много опити и експерименти за една наистина добра настройка за работа на чипната кола на газ, и различни горивни карти. 

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи кой набор е каручката, повечето ВАГ-ове са ОБД съвместими след 2001 година ама и това не е сигурно на 100%

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.01.2017 г. at 11:13, integrale45 написа:

При тези ниски температури се  губи налягането в бутилката. При плюсови температури нямам проблем дори с 5 литра газ в бутилката. При минус 10-15 гр бутилката трябва да е пълна за да държи на надуване до 1.3 бара. Останат ли 20 литра-половина резервоар, при рязко натискане на газта /над 0.8 бара на турбото/, някой път обръща на бензин. Затова при тези ниски температури гледам бутилката да има гориво от 1/2 догоре. Сондата и тръбата са на 8 мм.

С последните 2 зареждания нямам този проблем.Изпразвам бутилката "до дупка".Температурите не са по различни,вероятно партидата на газта е била лоша.Зареждам винаги само от една газстанция на петрол.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Банда, понеже следващата стъпка при мен е да сложа малко по-голяма турбинка К03-073 и дюзи от 1.8 Т ВЕХ 190кс или от S3/TT 1.8 T  (сега съм с AJL 180 коня заводски) Какво ще се случи след това с газта. Теоретично изпарителят ще се справи, но искам да питам за газовите дюзи ще налага ли това промяна. Сега съм само с чип 190к.с и няма никакви драми, на 3мм са дюзите(чисто нови на 15к км. Не мисля колата да става повече от 220к.с, както и бензиновите времена да са над 21-22 милисекунди. При това положение имам ли нужда да мисля за интервенция по дюзите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може само да се гадае.Аз първоначално бях с валтек на 3 ома,но след чипа сложих rail на 1,5 ома и сега по бързо реагира ,като настъпя педала на газта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.02.2017 г. at 18:46, James написа:

 и дюзи от 1.8 Т ВЕХ 190кс или от S3/TT 1.8 T  (сега съм с AJL 180 коня заводски)....

 

Дали ще паснат на твоя колектор ?

 

Към колегите с чиповете: На какво съотношение са ви настроени смесите (AFR)  в бензиновия комп след 90% товар до WOT?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Може ли малко помощ с мнения и съвети, моля :) Да кажа в своя защита, че това е първата кола, за която се грижа сама и по принцип още не разбирам много (сега се уча).

 

Мойта количка e TT 8N, 1.8Т 180к.с. с монтирана газова уредба LANDI през 2013г. Имам я от година и не всички магарии съм й видяла.

През февруари спря да работи на газ, смениха МАР-а.

От известно време чувам едно "кихане" като превключвам на по-висока скорост, карайки на газ. Казаха ми, че това не било проблем, нещо за турбото и налягането ми обясниха, но на език, който не разбрах :( 

Друго, което започна да прави от около 2 седмици - след преход около 10-15км., гася, след 5-10 мин. включвам отново (не подавам газ при палене), колата не успява да задържи обороти и гасне. На втори-трети опит успява да задържи. 

Преди да я карам на сервиз, моля за мнения - за газаджия ли е или проблемът не е там? 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дросел да се види на диагностика, също така дали не смуче въздух и дали дюзите газовите не изпускат гориво в колектора и като палиш да я дави от гориво ? За тези неща се сещам аз на първо време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...