Jump to content

Проблем със Ауди А5 2,7 автомат


Тодор76

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблеми сьс моето ауди А5 2.7 автомат .Проблема започна сьс мигането на подгревната лампа ,закачиха го на диагностика и показа ниско налягане вьв рейла,оттам се почна регулатор на налягането,смяна защото има стружки  смених ГНП и 6 дюзи и горивен филтър със нови ,а проблема остава . Зпочна да пали по трудно и като включиш на директна на около 2000 об.колата забива и подгрева светва.  Очаквам вашите мнения Благодаря предварително  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас.

Всичко по горивопровода ли сменихте като правихте ремонта?

Дори 1 маркуч да е останал не сменен/почистен и проблема може да се появи отново.

Не искам да те плаша, нека някой по-запознат, който е правил тази интервенция да се изкаже.

Въпреки, че така с писане във форума при такъв комплициран проблем надали някой от тук може да ти помогне.

 

Мисля, че трябва да отидеш при тези, които са ти сменили ГНП и 6-те дюзи и да им кажеш да си оправят нешата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо !

При този проблем се сваля абсолютно всичко свързано с горивото - резервоари, тръбички, клапани, всичко.

Измиват се хубаво, тези, които имат усуквания или са някакви Г образни се сменят защото колкото и да ги миеш имат задържали стружки.

Сега един важен жокер...правехме такъв ремонт преди няколко месеца и дори след смяната и измиване на всичко се оказа, че помпата в резервоара е огнище на много финни стружки, така че сменяйте и нея защото няма как да я почистите.

Втори жокер, датчиците за налягането в рейла е хубаво да се видят дали сензорната им част не е наранена от стружките, дори и малко да е - смяна.

Ако се пропусне нещо новите части отиват на кино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За да съм по точен смених ГНП шест дюзи двете помпи едната е във резервара другата е до горивния филтър ,двата датчика на рейловете ,мъркучите на излишното гориво ,профилактика на резервара и ресет на всички нови части .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цена за частите по отделно и общо с работата също няма да е лошо да напишеш.

Стига да не е проблем поради някакви съображения, разбира се.

 

Също дали са си поели повторния ремонт от сервиза и дали въобще се е налагал такъв.

Беше писал, че след първоначалната смяна на ГНП и дюзи проблема си е останал.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 3 months later...

Ужас. Започвам много да се плаша. Имам същата кола. Като чета в форумите с тези проблемни автоматици, сега и този проблем с горивната система. Май тези А5 2.7 ще се окажат проблемни като 2.5 двигателите преди време.

Има ли нещо което може да се направи за да не се стигне до този проблем? Като напринег оригинален горивен филтер. Или просто се надяваш да не ти се случва :steinigung: Лошо колега. Дано вече нямаш никакви проблеми с колата

Започвам да се замислям дали да не го подменя при първа възможност с AUDI A7 или Q5

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...