Jump to content

ауди а8 4.2и прекъсва при студен двигател


georde123000

Recommended Posts

здр колеги имам проблем с колата,ауди а8 4.2и 299к.с. 96г ,сутрешно време като запали веднага угасва или ако заработи и ако и подам газ гасне или не може да се изфорсира,също гърми в смукателния колектор и изпускателния,когата колата загрее се оправя,по колата са сменени 

запалителни свещи

бензинова помпа

бензинов регулатор

дебитомер 

температурни датчици

махнати са катализаторите

 

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е някакви грешки не дава ли,закачана ли е колата,ще си каже какво и е.Може и температурен датчик да е,може да са много неща.Правете диагностика и пиши кви грешки ти е дала

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменили сте няколко компонента,до каква степен сте сигурни,че новопоставените са качествени и работят в норма?Почти винаги когато човек прибягва до нещо ''изгодно'' не дотам качествено резултата е плачевен.Не казвам,че сте монтирали само ментета :razz:,но ако сте попаднали на такива :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Същата драма при студения старт и при мен.Примерно пали след 2-3 то въртене, като след това при подаване на газ, глъхне, а понякога и гасне. След, като позагрее всичко е ОК.

И при мен са сменени същите неща, като изключим темперетурните датчици. Сега започвам с този на intake-а. Също така инжекторите са изчистени. Грешки при проверка не излизат, което всъщност е най-дразнещото.

Имам подозрения и в кофти/застоял бензин. Все пак съм на газ и бензинът в резервоара не се подменя естествено, както ако карах само на бензин. Правил съм и тест и цял ден да карам на бензин (към 50тина км.), посе на сутринта е същата работа.

 

A8 D2 1996, AEW 3.7

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги,

 

Малко update.

Не е от датчика за темперетура на входящия въздух (тоя дето е завинтен долу на дросела).

Все повече подозирам качестовто на бензина а и самото октаново число.

Газта е високооктанова и карайки постоянни на газинакс, компа се наглася по него, а сутрин, като се пали на А95 е съвсем друга бира. Тия архаични бош мотроници не са известни с бързо адаптиране... Друг е въпросът защо, като загрее вече всичко е ОК?

Изкушвам се да разкарам/изгоря 1/2 резервоар А95 и да сипна ЕКО 100, пък да видим. Там октановото число се доближава до газта...

Разбира се може да е нещо далеч по-просто, така че ако някой има идеи...? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги,

 

Отново малък update. Ей така реших да премеря налягането в рейката сутрин преди палене и о Боже изненада! То няма какво да се мери, няма бензин. Та към колегата със същия проблем, който, както и аз е сменил горивна помпа. Въпросната помпа вероятно, като загасиш не държи налягане. Предполагам не си сменил с оригиналба VDO, а с магнети умрели. 

На мен лично, понеже не ми се сменя отново помпа мисля да добавя един възвратен клапан възможно най-близо до помпата и да си реша проблема. Ще пиша дали има резултат.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте Колеги,

 

Финален ъпдейт с разрешен проблем, с една дума: ДЕБИТОМЕР

Разбира се грешка не се отчита, защото данните от дебитомера са възможни, за сметка на това напълно нереални.

 

Поздрави и дано това помогне на останалите с тази драма.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.09.2016 г. at 10:23, todorov_24 написа:

Сменили сте няколко компонента,до каква степен сте сигурни,че новопоставените са качествени и работят в норма?Почти винаги когато човек прибягва до нещо ''изгодно'' не дотам качествено резултата е плачевен.Не казвам,че сте монтирали само ментета :razz:,но ако сте попаднали на такива :wall:

!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свъсем редовен дебитомер втора ръка беше, просто това си е слабо място. Пробвах се в Порше с офертата да им върна стар, те да ми дадат нов с отстъпка, но ме отсвириха, с контраоферта за 600 лв. и поръчка за след месец-два, та сега работещият пак е втора ръка: bosch.

А относно данните и работата в норам, абсолютно е така... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как констатирате ,че е редовен или нередовен дебитомер?А относно офертата от 600лв.,тук могат да се купят 2 дебитомера на Бош за тия пари!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, под редовен имам предвид съвсем обикновен, изглежда и истински, но това често е Божа работа :).

Относно цената на нов, с отстъпка дори 2.5 може да отидат ;) . Тия от порше не си знаят парите.

Важното е, че сега нещата поне при мен са ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не те отчайвам,но работещ правилно дебитомер се констатира със запис на Лог файл в движение,от 1ва до 3та предавка като се ''цеди'' до над 6к об.мин..Благодарение на колега от форума преди време се оказа ,че и моят ''читав'' дебитомер беше пред умиране.По време на теста трябва да отчете над 300г/с въздух.В противен случай...  

 

П.П дебитомера е на 3ти канал ако не бъркам

 Ако колата е 3,7 нека някой да сподели какви стойности трябва да даде дебитомера.При мен е 4,2

Редактирано от todorov_24
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

todorov_24 - Да, май е на трети канал, но то си личи по мерната единица, като видп g/s е ясно, че е той. Ако някой наистина има данни за стойности, които трябва да показва 3.7 AEW, ще съм благодаре, ако не ще потърся и ще тествам.

tvard - Както винаги съвсем правилно отелязваш разни работи :). Ами реално след, като тествах да карам седмица на бензин, той се поизгори (поне половината от този, който имах) и съм добавил нов. Обикновен 95, но със сигурно по-пресен. Мисля си че не е само дебитомер, а и горивото има общо. Дали според теб разсъждавам правилно?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

230-240g трябва да удря 4.2 335кс, 4.2 340кс удря 250г, 3.7 трябва да удари 200. Гледайте и веригите дали не са разтегнати, за да гърми. Доста често умират и горивните помпи, трябва да държат към 4 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...