Jump to content

Вибрация при смъкване на предавка


Баръш

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Когато смъквам от 4 на 3 предавка се усеща вибрация не когато ускорявам, а когато намалявам.При пуснат климатик вибрацията става дразнеща и се усеща повече.

Как мислите от какво може да бъде?

 

Благодаря Ви предварително,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем колега. Масовото мнение беше хидрото . Смених маслото и филтъра и нещата се оправиха за сега 30 000 км съм навъртял няма проблем но забавеното превключване си остава От първа до четвърта скорост при нормална газ вместо при 1600-1700 оборота сменя на 2000-2100 . Ще видим зимата какво ще е положението и дали ще се върнат тези вибрации и ако се върнат ще рециклирам хидротрансфотматора белким се оправи всичко ако не ще трябва да подменям и някой друг соленоид макар че от тях би трябвало да идва блъскането(ритането) но не гаранция.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Версията на софтуера няма ли някакво значение за това наа колко оборота сменя. Моята ако тръгна с лека газ смена на 1500-1600. Имам и хидро за смяна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи колко силно натискаш, какъв е терена, дали е загряла. При съвсем леко подаване на газ превключва и на 1600-1700, ако се задържи с постоянна скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я пробвах и при подаване на лека газ 1700 оборота сменя и всичко е наред но при средна газ отива 2100 но ми се губят нещо нютоните няма е онази тяга където имаше преди трябва да я настъпя че да дойдат усещам я все едно буксува съединител на нормална кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, имам чувство че няма Пауър,от хидрати или кутията е това? Някой знае ли? А забелязал ли си да е по шумна точно преди да смени, като леко бучене?

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се менят нагоре надолу, по скоро само вдига оборитите малко без реално да ускорява много, ще посетя май някой 'спец' да си каже мнението. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хидротрансформатора предава въртеливото движение от двигателя към кутията.

Редактирано от Tipp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-новата версия на софтуера , докато температурата на маслото в скоростите е под 40 градуса не се подава сигнал към соленоид N6 , който заключва съединителя на хидротрансформатора и като се подаде газ на 3-4-5-6 се вдигат рязко оборотите все едно буксува. Ако го прави при загрято масло , значи няма достатъчно налягане на маслото да се заключи съединителя или е приключил и пързаля. От там ако карате така прегрява маслото и пали фрикционните дискове на пакетите и става все по-весело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Това до правят много дизели, наскоро карах едно е60 и ми направи впечатление същото, много обороти на първа а реално почти нищо не се случва. При положение, че е дизел би трябвало да не са необходими час 2к оборота за някакви съвсем обикновени маневри. Същото нещо при 4,2 примерно става с по-малко обороти. Просто някой трябва да каже кое е нормалното за тия дизели...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е , че на тия кутии казват маслото не се бара то били доживотна. А истината е , че ако си им се сменява маслото на 50-60 000 км нямаше да не трошат както сега се случва. Друг е въпросът , че Ауди още не са измислили здрава автоматична кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди никога не са измисляли автоматична кутия:

Типтрониците са от ZF (почти всички)

DSG-тата са на BorgWarner

Мултитрошляците са на LuK

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...