Баръш Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 Здравейте колеги, Когато смъквам от 4 на 3 предавка се усеща вибрация не когато ускорявам, а когато намалявам.При пуснат климатик вибрацията става дразнеща и се усеща повече. Как мислите от какво може да бъде? Благодаря Ви предварително, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2016 От скоростната ще да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 (Редактирано) Аз имах същия проблем колега. Масовото мнение беше хидрото . Смених маслото и филтъра и нещата се оправиха за сега 30 000 км съм навъртял няма проблем но забавеното превключване си остава От първа до четвърта скорост при нормална газ вместо при 1600-1700 оборота сменя на 2000-2100 . Ще видим зимата какво ще е положението и дали ще се върнат тези вибрации и ако се върнат ще рециклирам хидротрансфотматора белким се оправи всичко ако не ще трябва да подменям и някой друг соленоид макар че от тях би трябвало да идва блъскането(ритането) но не гаранция. Редактирано 25 Септември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Ами при мен също на "D" сменя на 2000 оборота, а на "S" към 3000. И аз мисля, че това е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 И аз така мисля, моята също сменя на 2 на D и на 3 на S, или не е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Версията на софтуера няма ли някакво значение за това наа колко оборота сменя. Моята ако тръгна с лека газ смена на 1500-1600. Имам и хидро за смяна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Мойта сменя на D на 1900 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Зависи колко силно натискаш, какъв е терена, дали е загряла. При съвсем леко подаване на газ превключва и на 1600-1700, ако се задържи с постоянна скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Днес я пробвах и при подаване на лека газ 1700 оборота сменя и всичко е наред но при средна газ отива 2100 но ми се губят нещо нютоните няма е онази тяга където имаше преди трябва да я настъпя че да дойдат усещам я все едно буксува съединител на нормална кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) И при мен е така, имам чувство че няма Пауър,от хидрати или кутията е това? Някой знае ли? А забелязал ли си да е по шумна точно преди да смени, като леко бучене? Редактирано 26 Септември 2016 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Ако ти се менят оборотите нагоре надолу, при "загубата на пауър" - приплъзва ти хидрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Не се менят нагоре надолу, по скоро само вдига оборитите малко без реално да ускорява много, ще посетя май някой 'спец' да си каже мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 И аз нямам игра на оборотите и усещам по същия начин колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Баръш Публикувано 26 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Извинявам се за тъпия въпрос но какво е това хидро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 (Редактирано) Хидротрансформатора предава въртеливото движение от двигателя към кутията. Редактирано 26 Септември 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 И прилича на форма за кекс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Ама е малко по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Dekov Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 При по-новата версия на софтуера , докато температурата на маслото в скоростите е под 40 градуса не се подава сигнал към соленоид N6 , който заключва съединителя на хидротрансформатора и като се подаде газ на 3-4-5-6 се вдигат рязко оборотите все едно буксува. Ако го прави при загрято масло , значи няма достатъчно налягане на маслото да се заключи съединителя или е приключил и пързаля. От там ако карате така прегрява маслото и пали фрикционните дискове на пакетите и става все по-весело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Това до правят много дизели, наскоро карах едно е60 и ми направи впечатление същото, много обороти на първа а реално почти нищо не се случва. При положение, че е дизел би трябвало да не са необходими час 2к оборота за някакви съвсем обикновени маневри. Същото нещо при 4,2 примерно става с по-малко обороти. Просто някой трябва да каже кое е нормалното за тия дизели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Истината е , че на тия кутии казват маслото не се бара то били доживотна. А истината е , че ако си им се сменява маслото на 50-60 000 км нямаше да не трошат както сега се случва. Друг е въпросът , че Ауди още не са измислили здрава автоматична кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 8 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2016 Ауди никога не са измисляли автоматична кутия: Типтрониците са от ZF (почти всички) DSG-тата са на BorgWarner Мултитрошляците са на LuK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване