Jump to content

Тампони на двигател 1.8 NE


prodan

Recommended Posts

Здравейте колеги. Двигателя започна да тресе преди един месец. Реших, че тампоните са заминали. Старите и двата са зелени, които в повечето случаи

виждам,че са за дизел.  По ЕТКА виждам, че и двата са черни 893 199 381В. Свалих старите и виждам, че десният е малко цепнат от вътре надлъжно от

двете страни. Не намерих на Лемфьодер и купих два на SWAG, смених ги. Гледам десният почти се е смачкал, за разлика от левият. Ако трябва ще направя

снимка утре. Този, който е отпред под радиатора, само го завъртях, защото само леко се беше изтрил отгоре и долу. Оригинален е и ми се струва по надежден

от този който купих на Лемфьодер от пяна с дупка отпред. Прегледах всички вакуми няколко пъти. Свалих карбуратора и там е здрав тампона. На скоростната

кутия е здрав. Не мога да разбера от къде идва това тресене на празен ход и в движение. Както и  това, че новият десен тампон много се е сплескал - в средата

почти опира..

С ръчни скорости съм. Двигателя е центрован. Проблем с кабели,свещи и т.н. по тоци не виждам. Гърнета здрави.

тампон+на+двигател+SWAG+30+13+0044+Audi+80+Sedan+(89,+89Q,+8A,+B3)+1.6+image-2259614322.jpg

Редактирано от prodan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двете, особено като много е добре загряла. Тогава е много осезаемо. Имам чувството ,че ще скъса новите тампони. Онзи ден осетих на прав равен път около 2800- 3... пак тресе. Да е от гърне?Скоро смених средното. Но преди бях със същото полско. Другите две са оригиналните още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тампона под карбуратора здрав ли е . Хвани филтърната кутия и я размести, ако чуеш смучене на въздух или промяна в работата на мотора, значи тампона е за смяна. Другото нещо, от което може да идва проблема е делкото, например скъсана пружина на центробежния регулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампона, под карбуратора е здрав. Прегледах го изваден. Може ли да се види тази пружина, без да изваждам делкото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже сменях и агренажен ремък преди тампоните. / Тогава преди смяната,започна да тресе / Как бяха белезите за 

центровка? Горе на разпределителният го знам. Къде другаде да погледна. В дупката на скоростната кутия. Но там имам "0"

и черта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах я днес пак като загрее тресе. Малко, но тресе и на бензин и газ. Не е от оборотите на празен ход. Замислих се , този майстор

дали ми е зацепил агренажният ремък като хората. В книгата гледам е показан белега на шайбата на разпределителният вал от пред.

На тази шайба има и отзад, но на друго място. Там съвпада с капака на клапаните от лявата страна по посока на движение. И чертата

в дупката на скоростната кутия. Заради пусти повдигачи се видях в чудо. Смених ме повдигачите с нови на Febi/ INA. Това забравих да напиша. 

Но той двигателя беше започнал да тресе преди смяната на повдигачите. Видях се в чудо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да разбера, да ли правилно е зацепен, като всички мълчат в този сайт. Едно време, колегите бяха по -отзивчиви.

Явно повечето минаха на други модели. 

В къщи имам книга за Пасат и за 80. Не мога да разбера, как точно са белезите.

Утре ще погледна пружините в делкото. Но днес откачих вакум регулатора на делкото и  запуших провода да не тегли въздух.

Нормално ли е да паднат оборотите? Двигателя прави над 500 вакум / не знам в какви единици е / като го форсирам. Приятел с 

с който го замервах ме,каза,че е добре.Кабел на 3ти цилиндър не ми прави хубав контакт със свеща. Това, пак го чу човека, явно аз съм глух.

Сложих стара свещ на Бош и той каза , че не се чува вече. Просто не знам защо,но Бош влиза по-плътно от НГК. Открих,че проблема с 

тресенето е осезаем на бензин. Никога,не съм имал проблеми с карбуратора. Люси от Орландовци ми го е настроил и после, гледах на компютъра

при газаджийте почти перфектни данни. Двигателя си държи малко под 1000 об/мин на бензин ,но се притриса.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напиши в Гугъл "метки ГРМ ауди 80 1.8" и гледай да ти излязат резултати от руския форум drive2.ru. Там е показано с картинки. Бих ти пратил линк, но съм зает и нямам време да търся. На разпределителния вал белега е една точка от задната страна на колелото, а белезите на паразитния и коляновия вал трябва да са един до друг при поставена ремъчна шайба на коляновия вал. Не обясних добре, но виж в руския форум там има снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нулата на маховика е ГМТ, чертата е преди ГМТ колкото трябва да бъде аванса или момента на подаване на искрата. Освент това зависи как тресе, дали има проблем при ускоряване или само на място.

 

Редактирано от НаскоТ4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. В крайна сметка се оказа:

След, като автомобила окончателно спря да работи на бензин и започнах да се усещам какво става.

Спукан поплавък на карбуратора, съответно пълен с бензин. Залепи го майстора. 

Измислено платно на ускорителната помпа и липсваща пружина в нея,благодарение на тъп италианец.

Смених кабелите с нови Беру. На първи цилиндър нямаше съпротивление и може би затова ми правеше

бързо нагар в дистрибуторната капачка.

Зацепването на агренажният ремък е правилно с изключение на един зъб на делкото.

Успях да разбера, че за да се гледат белезите правилно, двигателя трябва да се върти от коляновият вал,

а не от разпределителният. Защото има малко разтягане на ремъка и като се върне назад си идва на място.

От един простак майстор се видях в преживявания, с тази смяна на агренажен ремък. 

Люси от Орландовци ми направи настройка на всичко. Аванс на горната граница отново на 20 градуса. 

За сега не се тресе двигателя, но не съм карал много автомобила. Ще видим, дано се е оправи всичко, защото

беше един прекрасен стар автомобил  който работеше  перфектно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но се замислям друго. Защо, като дърпам на скорост автомобила на пред- белега на шайбата разпределителният вал отзад идва на

ръба на капака на клапаните.Но стрелката на капака на агренажа / долу при шайбата на коляновият вал / ми бяга с един зъб и нулата

не се е показала в дупката към маховика./Още не  е дошъл  един зъб./ Като я върна малко обратно си идва на мястото.

Редактирано от prodan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има вариант да е от ремъка. Основния белег е този на маховика. Първо той трябва да бъде на ГМТ и след това се проверява къде е белега на разпределителния вал. От там се съди дали белега е точно или има нужда от корекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...