crash77 Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 На мен пък ми се вижда ,така като гледам схемата ,че третият клапан няма нищо общо с налягането в главите, а държи налягане за пръскалките на буталата (буталните болтове) . Да чукна на дърво моята кола няма такова тракане, за сега когато я паля, а не съм сменял вериги и обтегачи , само ангренажна група и пистов ремък със всички ролки . Има само леко претрисане на мотора като превключи на газ, но пък си върви супер и аз не му обръщам внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Аз пък като гледам масонската схема... Ми се вижда, при износване на газо-разпределителният механизъм, маслото ще изтече от там...и никакви клапани и оПтегачи не спасяват ситуацията....душегубска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 10 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) Демек клапани за смяна? Я спусни още малко инфо, че съм новобранец... Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 (Редактирано) От това което виждам.... Маслото след обратните клапани минава през тройник и се дели: през жигльор за газоразпределението и през соленоида за обтегачите. Дали има вариант самият соленоиден клапан да пропуска...не знам. Но, нищо не спира да падне налагането от пропуск в газоразпределението тъй като да свързани като скачени съдове. А инфото е само от гледане по схемата... Редактирано 10 Октомври 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
josepe306 Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Добър вечер, колеги! аз скоро отварях съвсем профилактично колектора (само това не бях правил по тази кола, въпреки че знам, че предишният собственик го е правил - ама нали знаете, ако не го счупя аз, на другиго не вярвам), та при мен такъв отвор не си спомням да е имало! да не би дупките да са за водачите на колектора - едни жълти, пластмасови? Относно тракането на веригите - ситуацията е пат приел съм, че е нормално да изтракат на студен старт и това е. В подкрепа на това давам следния пример: купувам си старата кола, пак 4.2 BFM, италианка, имала е удар, направена беше перфектно и беше със сервизна история и на 146 000 км. Просто беше изключително запазена. Драмата започна като реших да я газифицирам, от един некадърен майстор та на друг, накрая ми казаха, че колата има разтеглени вериги (колата за 7 месеца не изтрака веднъж!!!), взех нови оригинални обтегачи и вериги, сменихме ги и, както може би се досещате, колата започна да изтраква при студен старт. Обяснение - никакво, само олекнах с няколко заплати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 13 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2017 Здравейте, някой има ли резултат след смяната на тези 3 клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amorche Публикувано 1 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2018 намери ли се решение на 2 секундното изтракване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 31 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2018 Резултатът е нулев след смяна на трите възвратни клапана. Смяна на хидравличните обтегачи и веригите с нови също не даде резултат. Изчетох половин интернет на запад и почти няма 4.2 дето да не трака. Нормално било... Пълни глупости. Моите убеждения са, че проблемът наистина се корени някъде в маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amorche Публикувано 25 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2018 Как тогава разбираме че веригата е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko9005 Публикувано 26 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2023 Здравейте,някой нещо откри ли по темата??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване