Jump to content

Въпрос за отвор под всмукателния колектор на 4.2i


lz1kka

Recommended Posts

На мен пък ми се вижда ,така като гледам схемата ,че третият клапан няма нищо общо с налягането в главите, а държи налягане за пръскалките на буталата (буталните болтове) . Да чукна на дърво моята кола няма такова тракане, за сега когато я паля, а не съм сменял вериги и обтегачи , само ангренажна група и пистов ремък със всички ролки . Има само леко претрисане на мотора като превключи на газ, но пък си върви супер и аз не му обръщам внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък като гледам масонската схема... Ми се вижда,  при  износване на газо-разпределителният механизъм, маслото ще изтече от там...и никакви клапани и оПтегачи не спасяват ситуацията....душегубска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек клапани за смяна? Я спусни още малко инфо, че съм новобранец...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това което виждам.... Маслото след  обратните клапани минава през тройник и се  дели:  през жигльор за газоразпределението и   през соленоида за обтегачите. Дали има вариант самият соленоиден клапан да пропуска...не знам. Но,  нищо не спира да падне налагането от пропуск в газоразпределението тъй като да свързани като скачени съдове.

А инфото е само от гледане по схемата... 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Добър вечер, колеги! аз скоро отварях съвсем профилактично колектора (само това не бях правил по тази кола, въпреки че знам, че предишният собственик го е правил - ама нали знаете, ако не го счупя аз, на другиго не вярвам), та при мен такъв отвор не си спомням да е имало! да не би дупките да са за водачите  на колектора - едни жълти, пластмасови? 

Относно тракането на веригите - ситуацията е пат :) приел съм, че е нормално да изтракат на студен старт и това е. В подкрепа на това давам следния пример: купувам си старата кола, пак 4.2 BFM, италианка, имала е удар, направена беше перфектно и беше със сервизна история и на 146 000 км. Просто беше изключително запазена. Драмата започна като реших да я газифицирам, от един некадърен майстор та на друг, накрая ми казаха, че колата има разтеглени вериги (колата за 7 месеца не изтрака веднъж!!!), взех нови оригинални обтегачи и вериги, сменихме ги и, както може би се досещате, колата започна да изтраква при студен старт. Обяснение - никакво, само олекнах с няколко заплати :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Резултатът е нулев след смяна на трите възвратни клапана. Смяна на хидравличните обтегачи и веригите с нови също не даде резултат. Изчетох половин интернет на запад и почти няма 4.2 дето да не трака. Нормално било... Пълни глупости.

 

Моите убеждения са, че проблемът наистина се корени някъде в маслената помпа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 5 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...