Jump to content

Тампони на двигателя


Svetliu90

Recommended Posts

56 minutes ago, qskatavw said:

И на мен ми набива грешка за тампон,не са омаслени нямам вибрации,но грешката некокритизира кой точно тампон (1.9 авф)

IMG_20160822_185536.jpg

е точно този с датчика(по-скъпият),десният няма датчик,и при мен набива тази грешка ама нямам вибрации(това в никаккъв случаи не означава че не е за смяна)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в такъв случай трябва да ги измериш ,сваляш буксата и мериш датчика,22 ома трябва да е съпротивлението,ако е толкова значи имаш проблем по веригата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с А4 Б6 1.9 ТДИ и при мен електрическия даваше грешка но бе добре.....визуално :) Когато не я карам 2-3 дни при първите потегляния или докато загрее тресеше отпред в дясно само при потегляне.....смених ги и всичко спря включително и други разни работи който ме дразнеха и се чудех от какво са. Само за инфо какво бе при мен не казвам сменяите тампони :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 4.11.2016 г. at 6:30, qskatavw написа:

 

Възможно ли е заради десния тампон(без датчика) да дава грешка левия, защото имам вибрация около компресора на климатика и как мога да разбера дали е изправен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.01.2017 г. at 17:35, qskatavw написа:

Възможно ли е заради десния тампон(без датчика) да дава грешка левия, защото имам вибрация около компресора на климатика и как мога да разбера дали е изправен

e щом имаш вибрация-от него е ,другият вариант е сваляш го и го виждаш в какво състояние е предполагам сравнен с един нов ще има голяма разлика..............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid:  колега не е оферта да смениш само единия,аз ги смених и двата за по 70 лв.бройката без датчик и вс.е ОК.При мен беше на проба грешка,от издухана  гарнитура на глава-и съответно не работеща дюза и ето ти вибрации като на родео.НЕ ПОВТАРЯЙ ГРЕШКИТЕ НА ДРУГИТЕ !:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тампона на двигателя е с датчик и се стигне до смяна,желателно е да се сложи пак такъв с датчик,оригинален най-добре.

Другото са експерименти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип трябва да са еднакви.

За по-сигурно може да се сравнят дали са със едни и същи парт номера.

При някои двигатели тампоните са без датчици.

Най-добре става работата като се свали тампона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата тампона са от б7,излизат по рама така че немисля че има проблем. Вече и грешката е няма. Двата маслени и този на скростите 530лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 10/1/2016 at 20:47, flober9106 написа:

днес го поръчах от колегата Райно 290лв.с отстъпката, левият този с датчика,а иначе цените варират взависимост от коя част на Китай идва-)))

Здравей колега може ли да ми кажеш къде се намира този Райно Благодаря

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам колегата http://audibg.com/forum/index.php?/profile/520-koko-100-c4/ много коректен и с добри цени! 

 

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

А какво има?

Има електромагнитен клапан, който се управлява с напрежение, предполагам. Как ecu разбира, че има проблем? С някаква обратна връзка. Искам да възпроизведа обратната връзка насила, за да не ми вдига флаг на тази грешка. Ако знаеш как, моля, сподели. Ако не, моля, пропусни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купувате тампони за двигателя, освен да са оригинални много важно е до продажбата им те да са съхранявани на тъмно или в специални опаковки с ултравиолетова защита. В противен случай е твърде вероятно те да сдадат багажа доста по-бързо, отколкото предполагате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ads написа:

А какво има?

Има електромагнитен клапан, който се управлява с напрежение, предполагам. Как ecu разбира, че има проблем? С някаква обратна връзка. Искам да възпроизведа обратната връзка насила, за да не ми вдига флаг на тази грешка. Ако знаеш как, моля, сподели. Ако не, моля, пропусни.

Има нагревател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...