Ivelin5kov Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Здравйте, обмислям покупка на А4 В6 1.9 TDI 131hp. Знам че има хиляди теми за тези двигатели, но искам да питам точно какъв код на двигателя да търся по възможност и каква би била средната цена на евентуално запазен автомобил в момента според вас. Единствено като екстри държа на 4те ел стъкла, но ако има и някоя друга глезотийка няма да откажа . Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Няма голямо значение с какъв код ще е...... все няма да сбъркаш! Средната цена няма значение, въпроса е дали нещо ще ти хареса, и дали ще ти е по джоба.... средната цена остава за статистиката. В момента между 5 - 10 хиляди върви една такава кола.......но тези по 5-6 хиляди хич не са за гледане..... Развесели ме с главното изискване - 4 ел. стъкла, но разбира се всеки има право на вкус и предпочитания, като ще дава пари! Голяма част от колите за немския пазар са без задни ел. стъкла.... което в някаква степен ограничава избора. Буквално допреди няколко дни обикаляхме с приятел да си търси 1.9....... вероятно 30 автомобила видяхме и...... всички бяха много "уморени". Накрая си взе друга марка..... Успех в търсенето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 преди 20 минути, Ivelin5kov написа: ..... Като екстри: задължително подгряване на седалките, печка още по добре. Всичко останало лесно може да се добави. Най-важното е да намериш кола "с живот в нея" както казват автотърговците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin5kov Публикувано 18 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Намислил съм си да отделя максимум 7000 лв за покупкта и още 1000 за евентуални проблеми не дай си боже . За ел. стъклата писах точно, защото съм и обмислял варианта да я взема директно от Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fireblood Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Да намери 1.9 с печка, подгрев на седалките и с живот в нея.....е като да търси бяла лястовица, но...... надежда винаги има. Затова нека първо открие такава с живот......после да види дали няма и бонус некоя екстра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Мога да осигуря хубав седан куатро 1.9 с живот в него. Ако имате интерес , ми пишете едно лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin5kov Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 А какво мислите за 1.8 Т, по-добрия вариянт ли е от 1.9 при условие че не минавам много км на година? И по вероятно ли е да намеря читав 1.8 Т пред дизела? Другото което ми е интересно е поддръжката на двата двигателя. Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 В Б6, много неща са скъпички.Двигателя не съм го пипал 3г., ама примерно смених тампоните 3бр.-750лв, окачване, 460лв., предни дискове АТЕ+накладки 170лв., газова ако си с 1.8т-1500лв., свещи 120лв.Съединител+семеринг колянов вал 350лв., смянан на гарнитури капак клапани-100лв. Сега обаче само карам и свиркам.За мен това са много надеждни автомобили. Забравих рециклаж на задни спирачни апарати, смяна жила на ръчна спирачка и разни дреболии на стойност около 500лв. Ремонт алтернатор и демпферната му шайба-300лв. Отделно са смяна на масла и филтри.Ангренажа е оригинален от предния собственик и има още 60 000км. до смяна, та и там литваха едно 600лв. поне. И накрая следва каско 400лв. и по закон ти прибират още 550 за гражданска, преглед, данък.И те така си литнаха около 8 000лв. за 3г. и 50 000км. при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin5kov Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Аз може и да не мина 50 000 км за 3 години, но 8000 лв ми се виждат доста като разход за 13 - 14 годишна кола при този период от време. За газово като изключим 6500 , защото не мисля да слагам ако взема бензинов автомобил. Благодаря все пак! Понаплаши ме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 При мен сметката е около 6000лв за 2 години и 25к км И все има нещо за правене, но с всичко на старо ще е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Аз може и да не мина 50 000 км за 3 години, но 8000 лв ми се виждат доста като разход за 13 - 14 годишна кола при този период от време. За газово като изключим 6500 , защото не мисля да слагам ако взема бензинов автомобил. Благодаря все пак! Понаплаши ме [emoji3] Само каско и разните данъци са ти 3000лв. за този период.За съжаление , каквато и кола подобен клас да вземеш ще ти глътне тези пари без проблеми.Дори и уж 'здравите' японци, като Авенсис, за норматив ще ги стигнат. Ако искаш евтинко се взема Корса, Ярис и т.н., които обаче и возят като за евтина кола. При мен сметката е около 6000лв за 2 години и 25к км [emoji4] И все има нещо за правене, но с всичко на старо ще е така. +1 Сега рейката ми похлопва, но ще я тотална и ще купя нова, малко гуми трябва да си купя.Иначе ако ми се трошат пари по колата винаги има за какво(една камара датчици, които е хубаво да се сменят, имат тея кочини) Всъщност, очаквам рзходите за следващите 3г. да са ми доста по-малко, ама това е божа работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) 10 hours ago, Ivelin5kov said: но 8000 лв ми се виждат доста като разход за 13 - 14 годишна кола Как е по добре: 8500 сега и дребни неща после за 2000 лева следващите две години или 6000 сега и 6000 следващите две години Само питам Редактирано 26 Октомври 2016 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Ако се взимат евтини автомобили следва поне още толкова в кратък период от време, особено ако е нов внос и не е регистрирана и не са платени таките. Трябва внимателно да се гледат при избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Момента с цената е много тънък. Може и с надута цена да се окаже торник. Аз преди около 5 години купих Б5 1.8 TQ нов внос от Италия с ГИ Ланди Ренцо и пръднала турбина за 3К. Колата беше супер запазена и с минимална инвестиция за обслужване и турбина 1К стана пушка. Купувал съм и най-скъпото на пазара А3 и после секс с турбина, маховик и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 По тази причина написах да се избира и гледа с повишено внимание към детайлите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Отиваш в Германия, Австрия, Италия и избираш. Тука на нашия пазар няма какво да избираш. Внасят ти най-евтиното, за да изкарат пари от него. Не, че няма читави, ама те отдавна са продадени или са с лош външен и вътрешен вид, и повечето от нас, ги заобикалят. Колкото и да ти казва джамбазина, че е читава ти едва ли ще му повярваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Въпреки,че модела вече е на години подръжката и стойноста на частите за тези коли не са евтини.На българския пазар е малко вероятно да се намери супер запазен автомобил с малък пробег и да не е толкова амортизиран,но и за 7000 лв.които си посочил за закупуване няма как да ти се получи.Колегата в по горния пост над мен ти спомена за закупуване на автомобила от чужбина,да там ще намериш на малък пробег автомобили от частни лица но и цените които те искат за техните коли не са малко,почти двойно колкото тука.Говаря ти за Германия,Австрия и Холандия.В Италия колите са значително по евтини,но там тегавато е с взимането на номера за предвижване на самоход до тук,в смисъл е по голяма разправията в сравнение с другите държави.За мен не си струва за вече стара като модел кола да биеш пътя до чужбина и ако не си ходил и нямаш познати с които да отидеш да си оправиш документи и всички неща за покупката на кола от там по добре не се захващай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 10 hours ago, bobitovn said: Сега рейката ми похлопва, но ще я тотална и ще купя нова Каква е тая нова рейка дето ще я купиш? Оригинална ли, че там сумата е четирицифрена. Ходи да рециклираш - 300 до 700 лв според зависи майстора и състоянието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Спрете да пишете за цени, че ще наплашите колегите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Каква е тая нова рейка дето ще я купиш? Оригинална ли, че там сумата е четирицифрена. Ходи да рециклираш - 300 до 700 лв според зависи майстора и състоянието. Разбира се, че няма да е оригинална. http://m.ebay.de/itm/Lenkgetriebe-Audi-A4-Modell-8E-ab-10-2000-/171982630731?_trkparms=aid%253D222007%2526algo%253DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc%253D20150519202354%2526meid%253Dfb5c7999644548a88e28e7d0b86fb6c4%2526pid%253D100408%2526rk%253D2%2526rkt%253D25%2526mehot%253Dlo%2526sd%253D262688705939&_trksid=p2056116.c100408.m2460 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 (Редактирано) Аз съм много доволен от моя кошник 1,8t. Това с ръка на сърцето казвам, че е най-здравата и надеждна кола, която съм карал. Когато я купих си спомням как Мишо от Горубляне ми каза, че тоя мотор никога не те оставя на пътя и верно си е така. За 2 години и половина и 70000 км няма да е спряла за секунди. Окачването е заводското или поне е сменено с оригинално и грам не е тропнало за това време по родните дупки. Като интервенции съм сменил два пъти ляво каре (2x60 лв), турбина (350 лв втора употреба + 150 за монтаж), DV, N75 и оня на картерната клапани 3x50 лв, дебитомер (130 лв на схема ;)), обтегача на веригата (250 лв ибейски + 80 лв монтаж). Другото е два пъти обслужване (700 лв с труд), гуми, каско, ГИ, който отдавна се е избил и някой дребни простотии, като капака на компа примерно и чип. Мисля, че не е толкова зле за 14 годишен кош Единственият проблем, който имам откакто съм я купил е разход на масло, който след като смених гарнитурите на капака, при последното обслужване, падна на 1,5л / 10000, но изобщо не ме притеснява. Редактирано 26 Октомври 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivelin5kov Публикувано 26 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Като цяло явно няма да мога да си купя "запазено" б6 със сумата която мога да отделя за сега. Ще си карам сегашната кола още известно време или ще трябва да помисля за друга марка автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 1 hour ago, bobitovn said: Разбира се, че няма да е оригинална. http://m.ebay.de/itm/Lenkgetriebe-Audi-A4-Modell-8E-ab-10-2000-/171982630731?_trkparms=aid%253D222007%2526algo%253DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc%253D20150519202354%2526meid%253Dfb5c7999644548a88e28e7d0b86fb6c4%2526pid%253D100408%2526rk%253D2%2526rkt%253D25%2526mehot%253Dlo%2526sd%253D262688705939&_trksid=p2056116.c100408.m2460 Почти всички аудитата от тоя период имат един известен луфт във волана, заради износване на някви хуйове ,.. Това дали ще реши проблема? Рециклажа не помогна там при мене и по принцип не помага затова до колкото знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Аз луфт нямам.Смених окачването, без единия вътрешен накрайник.И остана това хлопане при влизане в по-дълбока дупка.Мислех че е от амортисьори, майстора вика рейка(понеже понякога се чува леко изпукване при пълен ляв).А ако сменя амортисьорите....по закона на Мърфи ще се окаже рейката. Абе откак я има все нещо похлопва отпред, ама сега поне по-рядко.Като изтропа тотално, ще го мисля. Като цяло явно няма да мога да си купя "запазено" б6 със сумата която мога да отделя за сега. Ще си карам сегашната кола още известно време или ще трябва да помисля за друга марка автомобили. Не се отчайвай, моята я взех за 6000, преди 3г. Както виждаш, дертовете са основно по предницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 Мдам и моята не беше от скъпите на пазара. 6700 ми излезна. Купуваш и правиш или взимаш скъпа и стискаш палци да не правиш пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване