Jump to content

Покупка на А4 В6 1.9TDI


Recommended Posts

Здравйте, обмислям покупка на А4 В6 1.9 TDI 131hp. Знам че има хиляди теми за тези двигатели, но искам да питам точно какъв код на двигателя да търся по възможност и каква би била средната цена на евентуално запазен автомобил в момента според вас. Единствено като екстри държа на 4те ел стъкла, но ако има и някоя друга глезотийка няма да откажа :). Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма голямо значение с какъв код ще е...... все няма да сбъркаш! Средната цена няма значение, въпроса е дали нещо ще ти хареса, и дали ще ти е по джоба....    средната цена остава за статистиката. В момента между 5 - 10 хиляди върви една такава кола.......но тези по 5-6 хиляди хич не са за гледане.....

Развесели ме с главното изискване - 4 ел. стъкла:hilezh:, но разбира се всеки има право на вкус и предпочитания, като ще дава пари!

Голяма част от колите за немския пазар са без задни ел. стъкла.... което в някаква степен ограничава избора. 

Буквално допреди няколко дни обикаляхме с приятел да си търси 1.9.......   вероятно 30 автомобила видяхме и......  всички бяха много "уморени".   Накрая си взе друга марка.....

Успех в търсенето:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, Ivelin5kov написа:

.....

Като екстри: задължително подгряване на седалките, печка още по добре. Всичко останало лесно може да се добави. Най-важното е да намериш кола "с живот в нея" както казват автотърговците. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намислил съм си да отделя максимум 7000 лв за покупкта и още 1000 за евентуални проблеми не дай си боже :D. За ел. стъклата писах точно, защото съм и обмислял варианта да я взема директно от Германия. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да намери 1.9 с печка, подгрев на седалките и с живот в нея.....е като да търси бяла лястовица, но...... надежда винаги има. Затова нека първо открие такава с живот......после да види дали няма и бонус некоя екстра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво мислите за 1.8 Т, по-добрия вариянт ли е от 1.9 при условие че не минавам много км на година? И по вероятно ли е да намеря читав 1.8 Т пред дизела? Другото което ми е интересно е поддръжката на двата двигателя. Мерси! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Б6, много неща са скъпички.Двигателя не съм го пипал 3г., ама примерно смених тампоните 3бр.-750лв, окачване, 460лв., предни дискове АТЕ+накладки 170лв., газова ако си с 1.8т-1500лв., свещи 120лв.Съединител+семеринг колянов вал 350лв., смянан на гарнитури капак клапани-100лв.

Сега обаче само карам и свиркам.За мен това са много надеждни автомобили.

Забравих рециклаж на задни спирачни апарати, смяна жила на ръчна спирачка и разни дреболии на стойност около 500лв.

Ремонт алтернатор и демпферната му шайба-300лв.

Отделно са смяна на масла и филтри.Ангренажа е оригинален от предния собственик и има още 60 000км. до смяна, та и там литваха едно 600лв. поне.

И накрая следва каско 400лв. и по закон ти прибират още 550 за гражданска, преглед, данък.И те така си литнаха около 8 000лв. за 3г. и 50 000км. при мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може и да не мина 50 000 км за 3 години, но 8000 лв ми се виждат доста като разход за 13 - 14 годишна кола при този период от време. За газово като изключим 6500 , защото не мисля да слагам ако взема бензинов автомобил. Благодаря все пак! Понаплаши ме :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен сметката е около 6000лв за 2 години и 25к км :) И все има нещо за правене, но с всичко на старо ще е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз може и да не мина 50 000 км за 3 години, но 8000 лв ми се виждат доста като разход за 13 - 14 годишна кола при този период от време. За газово като изключим 6500 , защото не мисля да слагам ако взема бензинов автомобил. Благодаря все пак! Понаплаши ме [emoji3]

Само каско и разните данъци са ти 3000лв. за този период.За съжаление , каквато и кола подобен клас да вземеш ще ти глътне тези пари без проблеми.Дори и уж 'здравите' японци, като Авенсис, за норматив ще ги стигнат.

Ако искаш евтинко се взема Корса, Ярис и т.н., които обаче и возят като за евтина кола.

При мен сметката е около 6000лв за 2 години и 25к км [emoji4] И все има нещо за правене, но с всичко на старо ще е така.

+1

Сега рейката ми похлопва, но ще я тотална и ще купя нова, малко гуми трябва да си купя.Иначе ако ми се трошат пари по колата винаги има за какво(една камара датчици, които е хубаво да се сменят, имат тея кочини) :)

Всъщност, очаквам рзходите за следващите 3г. да са ми доста по-малко, ама това е божа работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, Ivelin5kov said:

но 8000 лв ми се виждат доста като разход за 13 - 14 годишна кола

Как е по добре:

8500 сега и дребни неща после за 2000 лева следващите две години

 

или

 

6000 сега и 6000 следващите две години

 

Само питам :) 

 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се взимат евтини автомобили следва поне още толкова в кратък период от време, особено ако е нов внос и не е регистрирана и не са платени таките.

Трябва внимателно да се гледат при избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момента с цената е много тънък. Може и с надута цена да се окаже торник. Аз преди около 5 години купих Б5 1.8 TQ нов внос от Италия с ГИ Ланди Ренцо и пръднала турбина за 3К. Колата беше супер запазена и с минимална инвестиция за обслужване и турбина 1К стана пушка. Купувал съм и най-скъпото на пазара А3 и после секс с турбина, маховик и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в Германия, Австрия, Италия и избираш. Тука на нашия пазар няма какво да избираш. Внасят ти най-евтиното, за да изкарат пари от него. Не, че няма читави, ама те отдавна са продадени или са с лош външен и вътрешен вид, и повечето от нас, ги заобикалят. Колкото и да ти казва джамбазина, че е читава ти едва ли ще му повярваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки,че модела вече е на години подръжката и стойноста на частите за тези коли не са евтини.На българския пазар е малко вероятно да се намери супер запазен автомобил с малък пробег и да не е толкова амортизиран,но и за 7000 лв.които си посочил за закупуване няма как да ти се получи.Колегата в по горния пост над мен ти спомена за закупуване на автомобила от чужбина,да там ще намериш на малък пробег автомобили от частни лица но и цените които те искат за техните коли не са малко,почти двойно колкото тука.Говаря ти за Германия,Австрия и Холандия.В Италия колите са значително по евтини,но там тегавато е с взимането на номера за предвижване на самоход до тук,в смисъл е по голяма разправията в сравнение с другите държави.За мен не си струва за вече стара като модел кола да биеш пътя до чужбина и ако не си ходил и нямаш познати с които да отидеш да си оправиш документи и всички неща за покупката на кола от там по добре не се захващай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, bobitovn said:

Сега рейката ми похлопва, но ще я тотална и ще купя нова

Каква е тая нова рейка дето ще я купиш? Оригинална ли, че там сумата е четирицифрена. Ходи да рециклираш - 300 до 700 лв според зависи майстора и състоянието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тая нова рейка дето ще я купиш? Оригинална ли, че там сумата е четирицифрена. Ходи да рециклираш - 300 до 700 лв според зависи майстора и състоянието.

Разбира се, че няма да е оригинална.

http://m.ebay.de/itm/Lenkgetriebe-Audi-A4-Modell-8E-ab-10-2000-/171982630731?_trkparms=aid%253D222007%2526algo%253DSIC.MBE%2526ao%253D1%2526asc%253D20150519202354%2526meid%253Dfb5c7999644548a88e28e7d0b86fb6c4%2526pid%253D100408%2526rk%253D2%2526rkt%253D25%2526mehot%253Dlo%2526sd%253D262688705939&_trksid=p2056116.c100408.m2460

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен от моя кошник 1,8t. Това с ръка на сърцето казвам, че е най-здравата и надеждна кола, която съм карал. Когато я купих си спомням как Мишо от Горубляне ми каза, че тоя мотор никога не те оставя на пътя и верно си е така. За 2 години и половина и 70000 км няма да е спряла за секунди. Окачването е заводското или поне е сменено с оригинално и грам не е тропнало за това време по родните дупки. Като интервенции съм сменил два пъти ляво каре (2x60 лв), турбина (350 лв втора употреба + 150 за монтаж), DV, N75 и оня на картерната клапани 3x50 лв, дебитомер (130 лв на схема ;)), обтегача на веригата (250 лв ибейски + 80 лв монтаж). Другото е два пъти обслужване (700 лв с труд), гуми, каско, ГИ, който отдавна се е избил и някой дребни простотии, като капака на компа примерно  и чип. Мисля, че не е толкова зле за 14 годишен кош :) Единственият проблем, който имам откакто съм я купил е разход на масло, който след като смених гарнитурите на капака, при последното обслужване, падна на 1,5л / 10000, но изобщо не ме притеснява.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло явно няма да мога да си купя "запазено" б6 със сумата която мога да отделя за сега. Ще си карам сегашната кола още известно време или ще трябва да помисля за друга марка автомобили. :unsure:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, bobitovn said:


Почти всички аудитата от тоя период имат един известен луфт във волана, заради износване на някви хуйове ,.. Това дали ще реши проблема? Рециклажа не помогна там при мене и по принцип не помага затова до колкото знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз луфт нямам.Смених окачването, без единия вътрешен накрайник.И остана това хлопане при влизане в по-дълбока дупка.Мислех че е от амортисьори, майстора вика рейка(понеже понякога се чува леко изпукване при пълен ляв).А ако сменя амортисьорите....по закона на Мърфи ще се окаже рейката.

Абе откак я има все нещо похлопва отпред, ама сега поне по-рядко.Като изтропа тотално, ще го мисля.

Като цяло явно няма да мога да си купя "запазено" б6 със сумата която мога да отделя за сега. Ще си карам сегашната кола още известно време или ще трябва да помисля за друга марка автомобили. :unsure:

 

Не се отчайвай, моята я взех за 6000, преди 3г.

Както виждаш, дертовете са основно по предницата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам и моята не беше от скъпите на пазара. 6700 ми излезна. Купуваш и правиш или взимаш скъпа и стискаш палци да не правиш пак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...