mitaka 77 Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 ЗДРАВЕИТЕ ИМАМ ПРОБЛЕМ С ТРЕТАТА ДЮЗА ДАВА СТОИНОСТИ 0.77 О.78 КАТО ПОДАМ ГАЗ ОТИВА НА 1.1 1.2 МАИСТОРА ИСКА ДА Я СМЕНЯМЕ КОЛАТА Е АУДИ 1.9 131 2003 ГОДИНА . С ДОБАВКА ДА ПРОБВАМ ЛИ ИЛИ НЯМА СМИСАЛ МОЛЯ ЗА СЬВЕТ ЧЕ ТРУДНО СЕ НАМИРА КОРЕКТЕН МАИСТОР . БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Добавката няма да помогне,важно е съпротивлението което показва,премери с друг мултицет,да си свериш показанията,има писано по темата ,виж поразрови се какви трябва да са показателите за изправна дюза в омове,как се мери,трябва ли да се подава газ докато се мери,,,,,,,,,,,,,,,,и т.н Има и коректни майстори,не са толкова кът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 Идеална си е дюзата.Ти ако вземеш да слушаш майсторите може и мотора да смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka 77 Публикувано 25 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2016 благодаря все пак за отговорите но другите показжат 0.56 0.58 само тая показва разлика от другите три апак при нас няма читав маистор или поне честен затова тарся някои мнение от форома които се сбласквали с такива проблеми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) Ще изкара още някой рунд, за сега става. Като мине над 1.5 трабва да си събрал пари за ремонт. Редактирано 29 Октомври 2016 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Възможно ли е да притриса колата на празен ход , от дюза ? на 1ви цилиндър е 1,3 а на останалите 0,3 ; 0,4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Под притрисане имаш предвид неравномерени обороти на празен ход или вибрация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 (Редактирано) ами няма проблем с оборотите , усещам в купето нещо като притрисане .Може да се опише като леко помръдване наляво-надясно и не е точни интервали. И когато задъра оборотите между 1600-1800 , пак се усеща нещо като "биене" в купето . Няма странични и станни шумове от двигателя. Редактирано 31 Октомври 2016 от Svetliu90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2016 (Редактирано) Дюза не се гледа на колата. Това, което виждаш е компенсирането на милиграмите за да уравновеси оборотите и работата. А защо се получава разлика....Свалят се дюзите, носят се на майстор, като междувремено се мери икомпресия. Може причината въобще да не е в дюзата. Може да е клапан, разпределителен вал, повдигач,... Най безболезненото е размяна на дюзата с друга и отново проверка на колочеството цик/мг. Ако проблема се премести с дюзата ясно. Ако не, е от друго проблема. Редактирано 1 Ноември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Тези показания са при 40градуса на двигателя. Може ли мнение как са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Изглеждат добре, Някакви оплаквания ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Тези показания са при 40градуса на двигателя. Може ли мнение как са Направи замерване на загряло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 (Редактирано) На загряло очакваш да е по зле ли? Иначе нямам оплаквания пали и не тресе. А имали начин да се коригират 2и3 цилиндър Редактирано 23 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Очаквам да е различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Според мен , щом нямаш проблем , не пипай нищо ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 А принципно как се коригират тези показания,с навиване на винта на дюзата ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Не, регулиращия винт има точно определено положение, в което трябва да бъде, не се използва за корекции и не влияе пряко на въпросните показания. Ако стойностите на загряло са ти същите или подобни(под +-0.5), няма причина да търсиш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване