Jump to content

ПРОБЛЕМ С ДЮЗАТА НА ТРЕТИ ЦЕЛИНДАР


mitaka 77

Recommended Posts

ЗДРАВЕИТЕ ИМАМ ПРОБЛЕМ С ТРЕТАТА ДЮЗА ДАВА СТОИНОСТИ 0.77 О.78 КАТО ПОДАМ ГАЗ ОТИВА НА 1.1 1.2  МАИСТОРА ИСКА ДА Я СМЕНЯМЕ  КОЛАТА Е АУДИ 1.9 131 2003 ГОДИНА . С ДОБАВКА ДА ПРОБВАМ ЛИ ИЛИ НЯМА СМИСАЛ МОЛЯ ЗА СЬВЕТ ЧЕ ТРУДНО СЕ НАМИРА КОРЕКТЕН МАИСТОР . БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавката няма да помогне,важно е съпротивлението което показва,премери с друг мултицет,да си свериш показанията,има писано по темата ,виж поразрови се какви трябва да са показателите за изправна дюза в омове,как се мери,трябва ли да се подава газ  докато се мери,,,,,,,,,,,,,,,,и т.н  Има и коректни майстори,не са толкова кът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря все пак за отговорите но другите показжат 0.56 0.58 само тая показва разлика от другите три апак при нас няма читав маистор или поне честен затова тарся някои мнение от форома които се сбласквали с такива проблеми .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще изкара още някой рунд, за сега става. Като мине над 1.5 трабва да си събрал пари за ремонт.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да притриса колата на празен ход , от дюза ?
на 1ви цилиндър е 1,3 а на останалите 0,3 ; 0,4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами няма проблем с оборотите , усещам в купето нещо като притрисане .Може да се опише като леко помръдване наляво-надясно и не е точни интервали. И когато задъра оборотите между 1600-1800 , пак се усеща нещо като "биене" в купето . Няма странични и станни шумове от двигателя.

Редактирано от Svetliu90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюза не се гледа на колата. Това, което виждаш е компенсирането на милиграмите за да уравновеси оборотите и работата. А защо се получава разлика....Свалят се дюзите, носят се на майстор, като междувремено се мери икомпресия.

Може причината въобще да не е в дюзата. Може да е клапан, разпределителен вал, повдигач,... Най безболезненото е размяна на дюзата с друга и отново проверка на колочеството цик/мг. Ако проблема се премести с дюзата ясно. Ако не, е от друго проблема. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

На загряло очакваш да е по зле ли? Иначе нямам оплаквания пали и не тресе. А имали начин да се коригират 2и3 цилиндър

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, регулиращия винт има точно определено положение, в което трябва да бъде, не се използва за корекции и не влияе пряко на въпросните показания. Ако стойностите на загряло са ти същите или подобни(под +-0.5), няма причина да търсиш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...