pavelchatov Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Става ли ляв рефлектор с лупа , на десния фар . Колата е А4 фейслифт . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
САЙМЪН Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Да еднакви са.Писал съм преди време в една тема как се вади лупата и рефлектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 28 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Мерси , как е писана темата , че ще ми е нужна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scandic Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Не съм сменял фарове по този начин. По пронцип двата фара осветяват различни полета. Така са проектирани. Може десният да не свети достатъчно, за да видиш препятствия по банкета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Така е - осветяват по различен начин, но на самия рефлектор си има пластинка, която се завърта според това дали е монтиран в ляв или в десен фар. Поне на моите има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Преди 3 часа, Дидо Йорданов написа: на самия рефлектор си има пластинка, която се завърта според това дали е монтиран в ляв или в десен фар. Глупости. Пластината е за американски стандарт (права черта). Лявата и дясната лупа са напълно еднакви и светят по абсолютно еднакъв начин и трябва да са със спуснати лостчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 По принцип фаровете са за ляво и дясно движение. При нас светлинния сноп на десния фар трябва да е под наклон от ляво на дясно да отива нагоре спрямо левия сноп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Scandic Публикувано 5 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2016 Казвам си мнението от гледна точка от теорията, а не на практиката. Има достатъчно литература на български/ които се изучават в университетите/, на английски и немски. по теория на автомобили. Често ми казват''абе давай, може и тъй''. Може и да може. Може и да не трябва. На мен ми задържа спирачен апарат. Като отидох в сервиза ми смениха: двата апарата, два диска и четири накладки. Всичко ново. В независим сервиз. В германия. Нокой не пита какво искаш или колко пари имаш. Има изисквания и сервизът носи отговорност. И всичко е така-сменят с ново. ако колата е по-стара и може да се сложи втора употреба-слагат даже и не питат. Но пак носят отговорност за работата си Така, че...има какво да се учим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 On 05/12/2016 at 2:07 PM, ogip said: Глупости. Пластината е за американски стандарт (права черта). Зависи от фара. Разглобявал съм фарове които могат да сменяват на коя посока дае високата черта - ляво или дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Да, точно на Б5 са така. Но въпреки това е лява и дясна дирекция, а не ляв-десен фар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2016 Да естествено. То е абсурдно да правят два дизайна за такова нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване