Jump to content

Tevlogiev

Recommended Posts

Здравейте,колеги.

Днес майстора ми каза,че рейката ми е започнала да капе(което предполага ремонт),но имала и удар по нея. Посъветва ме,да търся втора употреба такава рейка. Рециклирането също не било оферта,тъй като имала удар и нямало да може да се рециклира. Та очаквам да дадете някакви съвети,решения на проблема. Все още нямам никакви симптоми на тръгнала си рейка,но майсторът каза,че пукването г/д според него се е случило преди + - 1000км? Аудито е а3. АХФ мотор 97-8год. 110к.с.

Редактирано от Tevlogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е ,че не мога да я сваля ... :( Друг въпрос : за а3 рейките едни и същи ли са при бензинови/дизели,различни модификации ? За да се ориентирам кво да търся ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека уточнява, че не подлежи на рециклиране заради удар.... 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б*х ли му ма*ата ... Майстора каза,че е крива и това най-вероятно е от удар ... тъй като преди 2 седмици спуках картера (да са знам в...) и предполагам от там е кривнала,но предполагам,че теча е от по-дълго време,нООО“..

Да сме по точни майстора каза,че леко сълзи за в момента...

Редактирано от Tevlogiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3.11.2016 г. at 3:11 PM, Tevlogiev said:

Здравейте,колеги.

Днес майстора ми каза,че рейката ми е започнала да капе(което предполага ремонт),но имала и удар по нея. Посъветва ме,да търся втора употреба такава рейка. Рециклирането също не било оферта,тъй като имала удар и нямало да може да се рециклира.


Здравей колега,
Aз бих потърсил второ мнение...

ПП. В Плевен ли си?

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая ръжда по оста, ще протече като лейка. Само с накрайници и маншони, няма да мине. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Rotkod написа:


Здравей колега,
Aз бих потърсил второ мнение...

ПП. В Плевен ли си?

В момента съм в Русе... мисля,че другата седмица ще се прибера до Плевен ... имаш някакво предложение ли ? 
 

преди 6 минути, bsdnikolov написа:

С тая ръжда по оста, ще протече като лейка. Само с накрайници и маншони, няма да мине. 

Да и аз така четох,че да се гледат буталния прът,зъбния гребен и пиньона на главата на райката и по тях не трябва да има ръжда,защото било признак на започнала да сълзи/течаща рейка ...  Ако бъркам, нека по компетентните да ме поправят !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да си представя как може да се удари рейка и с какво, на това място на което е поставена е недостижима, освен ако някой майстор не е пипал там. Потърси второ мнение какво точно е ударено, ако имаш път към Казанлък може да я погледнем. Ако няма някакви механични повреди (външни или спуквания по корпуса) по добре рециклирай твоята. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица,спуках картер точно до пробката ... не съм сигурен дали може да е от този удар нещо станало и на рейката,но в неделя ще отида до един обществен канал,да погледна и аз отдолу какво става... ще направя и някоя снимка да постна тука. Сменях преди 2-3 месеца кормилни щанги и накрайници,дали има вероятност,въпросният майстор да е направил нещо по рейката ? (все пак всички сме запознати с практиката на някой майстори)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш канал, свали скобите на маншоните на рейката и виж дали има масло там, или тече от горе където влиза кормилния прът. Ако рейката ти е като на снимките по горе, мисля че лесно ще намериш, те са масово монтирани. Скоро правихме на една октавия и до колкото виждам е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/4/2016 at 8:14 PM, Tevlogiev said:

В момента съм в Русе... мисля,че другата седмица ще се прибера до Плевен ... имаш някакво предложение ли ? 

Не и за Плевен, затова те питах откъде си и накъде се движиш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Днес ходих на канал да погледна какво става от долу, рейката наистина няма как да е е ударена... пълна простотия това което ми е казал майстора, не успях да стигна до маншоните,т.е. да ги сваля,да погледна какво става и дали има масло, но около единия имаше,изтрих около маншона и ще ходя след седмица отново да погледна дали има ново омазняване, но според мен това масло е от турбото,тъй като гледах,че е доста по омазано... следващ въпрос,от какво може да е омазано толкова около турбото, може ли да е причината в тъпия ЕГР,т.к той е доста скапан и все не ми остава време да го затапя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, сам си отговорил на питанките си? Забърсал си (така и трябва). След седмица ще погледнеш и ще ти е ясно откъде идва проблема. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...