Jump to content

Дросел или настройка


Recommended Posts

Колеги, имам сериозни съмнения или в газаджията или в дросела. Моторът е 1.8 Т AJL. Смених дросела, обучих го, и всичко 6. карам си без ядове.  но на  газ забелязвам нещо много неприятно понякога. На празен ход като изключа и веднага навия волана примерно остър завой в града, да се натовари и хидравликата или лятото само изключа от скорост и натисна спирачки при включен климатроник , колата гасне. На бензин не го прави. Но на газ ми се струва че 1 идея по-рязко падат оборотите и гасне понякога или падат оборотите до 500 и се връщат и заковават на 900.  Чат пат и някой път извънградско. Въпросът ми е има ли как да е виновен дроселът за това, както казва газаджията(понеже газта е по-капризно гориво от бензина или той да обогати празния ход с консумация и да видим как ще е , защото според мен идва малко беден празния ход с включена сериозна консумация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се види в реално време какво се случва и тогава да се мисли да се обогатява или да се обеднява. Не забравяйте, че при падане на оборотите до около 1200 об/мин няма подаване на гориво нито на бензин нито на газ и няма логика оборотите да падат с различна скорост при различните горива.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Да не отварям нова тема.. наскоро в частност днес 4-5 пъти като смачкам колата над 3000 оборота и обръща не бензин направо, а в бутилката има над 50 % газ (т.е около 20-25 литра). Мислех си, че го прави от лоша газ.. ама явно ще иска настройка или ще се окаже, че евросондата е на 6мм и зимата това си оказва влияние...знам ли... :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tова е говорено много пъти вече. Зимата при по ниските температури зареждат с 6-7 бара и проблема задълбава допълнително.Има изпарители който са по-чувствителни към налагането в шишето,решението караш с пълна бутилка винаги ,говореха миналата година за сгъстен въздух ставал номера,но лично не съм го пробвал. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи истината не е само в пълната винаги бутилка,  a и в това да се допълва често, защото ако не се кара няколко дена при тези температури пада налягането и дори при 2/3 пълна бутилка дойде ли бууста и обръща на бензин. Днес верно допъплних и няма ядове :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега работите съвсем се влошиха, дри след напълнена бутилка обръща на бензин като я смачкам яко.. изпарителят за мен си е чао-чао :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...