Jump to content

Задни пружини А8


LUBObe

Recommended Posts

Освен дължината и твърдостта други разлики няма,колега.Наскоро и аз питах същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са точно? кои са по-твърди, кои са по-дълги и тн...?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е провиснала задницата, разправят, че е от амовете. Аз смених пружини и тампони, колата не мръдна на височина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортисьорите са чисто нови, така че мисля проблема да е в пружините.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво е амове?Иначе пружините си имат цветен код по който се определя твърдостта им ако не се лъжа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караш колата на газ предполагам ? Колко литра ти е бутилката в багажника ...?  От тежестта на бутилката ти е увиснала задницата ,а не ти са омекнали пружините. Замисли се малко ако бяха омекнали отзад не трябваше ли и отпред да е същото положение ,че и по зле защото отпред е двигателя .Освен ако предишният собственик не я е ползвал за пренасяне на тежки товари и я е държал постоянно натоварена ,което ме съмнява. Не се занимавай с глупости да сменяш пружини ...Измери си разстоянието от земята до предния и задния праг и компенсирай разликата с подложки под пружините ... Почти съм сигурен  ,че разстоянието не е повече от 1 - 1,5 сантиметра , при мен положението беше същото при поставяне на 60 л. бутилка ...Aз изрязах на струг ,много готино и точно стана по долната тънка гумена подложка на пружината бандажна гума от лента на зърнотоварач тя е дебела 11 милиметра и колата стана както си беше преди...

Между другото първоначално сложих по две  подложки от край за да вдигна повече задницата ,че 11 мм. ми се видяха малко ,но за мое учудване от 1 сантиметър си нямаш на идея колко се повлиява височината стана грозно и разглобявах втори път ,за да махна вторите подложки и колата си дойде на мястото...Тъй ,че според мен пробвай първо това което ти казах.

.

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,моята е именно на газ(отскоро) и явно бутилката и натежава.Обмислях го и аз този вариант за подложки,но нямам как да измеря размери и да преценя как трябва да изглежда самата подложка(просто планка или някак си на нея ляга пружината).Та мисълта ми е можеш ли дори на лист хартия да нарисуваш грубо как изглежда въпросната подложка отгоре и отстрани а ако помниш и размерите ще си златен.Иначе съм се насочил към алумин като материал и дебелина около 15мм.Ти как мислиш?Благодаря

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@crash77 - мерси за съвета.

Да имам бутилка, която е 70 литра, но не ме бърка толкова височината, колкото стабилността на колата. на магистрала със 120 км/ч като чукна леко ляв, десен и имам усещането, че задницата тръгва и след млко ще съм с вратите напред, не ми е стабилно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както го обясняваш работита отива по-скоро към амортисьори не пружини.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/15/2016 at 7:25 PM, LUBObe said:

Амортисьорите са чисто нови, така че мисля проблема да е в пружините.

Няколко поста по-горе съм написал, че са нови.

Смених 8те носача отпред, 2 биалетки отпред и 4те амортисьора. всичко е чисто ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз мога да кажа как е при S6 понеже моята е такава не знам дали и при осмицата е така не съм поглеждал ,но според мен е така както при мен окачването ...Значи подложката представлява удебелен модел на оригиналната подложка на която стъпва пружината в чашката на амортисьора .След като свалиш амортисьора сваляш и пружината и тогава ще видиш гумената  подложка ,тя представлява една сплескана поничка :) образно казано  , която се намушква плътно в амортисьора, а на останалата периферия стъпва пружината ,за да не е метал в метал ,когато увеличаваш дебелината, съответно повдигаш колата на желаната позиция ...На мен ми се видя по удачно да е  от гума ,отколкото от друг материал и за това избрах бандажна гума за да не се сплесква от тежестта...

Препоръчвам ти дебелината на подложката да не е повече от това което си замислил 15мм. ,за да не разглобяваш като мен втори път, по горе съм писал защо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,аз направих следното:Измерих височината от калника до земята на нормално положение и после с крика надигнах колкото да ми хареса как изглежда,измерих пак,от едното извадих другото и получих желаната дебелина.Въпроса ми беше ако знаеш размерите и как трябва да изглежда подложката да ми нахвърляш набързо една скица по която да си направя и направо в сервиза да не се бавя тепърва да ги правя а само разглобявам и сглобявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам мога ли на полеви условия(пред блока) да ги сложа тея подложки.Мисълта ми е ако развия амортисьора отгоре и отдоло и повдигна колата с крика дали всичко ще излезе или?По принцип знам че пружините се стягат със скоби ама да попитам пак ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,да питам и аз нещо в темата на колегата като се извинявам предварително.Значи и ние наскоро си купихме а8 д2 4,2 фейса,но се оказа че ни е много ниска,постоянно се надигам от седалката като видя някаква по висока гърбица и се прибирам по най-заобиколния път до вкъщи:hilezh::hilezh::hilezh:(където няма или са по ниски гърбиците.Като цяло и аз имам газ така си дойде но отзад е много малко по ниска от предницата.

Та мисълта ми е до колкото съм разучил тези наши коли имат четири вида окачване(моята разбира се е с ниското)искам да се вдигне отвсякъде да е по висока макар и да стане по неустойчива при голяма скорост.Видях преди време една доста дигната и то с гуми като мойте 245/45/18 и да ви кажа и стойката и беше доста добра.

До колкото разбрах окачването на 2,5 ТДИ фейса е високо и става и за 4,2 фейс.Някой запознат ли е дали е така,и дали от 3,3 ТДИ или др. е високото.:stupid:???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от тди са по-тънки пружините.

В момента със спортни или заводски пружини си?

 

Мога да ти дам за проба 2 предни от 2.5 тди ако искаш и си от София разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, LUBObe написа:

Колега, от тди са по-тънки пружините.

В момента със спортни или заводски пружини си?

 

Мога да ти дам за проба 2 предни от 2.5 тди ако искаш и си от София разбира се.

Колега а да ти се намират тея подложки дето са под пружината по които колегата е обяснил че се режат допълнителните за да се повдигне задницата?Мисълта ми е ако ги имаш да ми измериш някои размери че да си направя подложките и директно в сервиза само да разглобят подложат и сглобят-не тепърва да обикалям по стругари да ги правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Ще съм много благодарен ако някой даде размери на тия подложки - диаметър - външен и вътрешен? А8 4.2 2000

crash77 - нали си ги правил - нямаш ли чертеж или размерите поне?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам тампоните от с8 д2 2001 г., задните, на които ляга пружината. Имам и пружини от същата кола, задни.

Ако ви трябват да си ги мерите и сте от София, драснете ЛС. Подарявам ги...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пружините ли подаряваш?Имам желание към всичко комплект!Ако няма други преди мен да ти дам данни за Еконт и да ми ги пращаш?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...