Jump to content

Труден старт с Bosch Green Giants 440cc


Recommended Posts

Дюзите са нови и се наложи да ги сложа спешно, защото в деня на ремапа се оказа, че тези, които приготвих течаха. Колата я настроиха и изкара, каквото трябва, но старта е зле. При палене трябва да се подаде газ, за да запали. Двама мапера до сега не можаха да я оправят, но по интересното е, че и нямат обяснение какво не е наред :). Не е помпата, тя е нова и със старите дюзи пали от раз. Та преди да взема нови дюзи реших да се чуя и други мнения. Двигателят е AGU.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите същите ли са или (стоковите) или ...? Ако новите не са като старите вярно ли е зададен размера на новите инжектори ( FGAT0 ), време закъснение от намагнитване (TVUB) и т.н.  Видях един колега joreto,  който изглежда е наясно със оразмеряването и гледам, че и помага. 

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите дюзи бяха от стария сет-ъп - Саабски 360 cc. Дюзите са оразмерени разбира се, колата все пак е мапната и се мести иделано, след като запали :D . Мапърът, който я настройва каза, че паленето не може да се оправи с настройки. Вторият мапър каза, че ще се оправи като се променят инжекторините константи, но и той не успя :). Каза, че ги е променял в голям диапазон, но без ефект. Питах го точно за тези настройки за времезакъснението, той каза, че не е от това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2016 година мина вече и пак на 1.8Трътка му бучите зелените гиганти?!

Е, не... :steinigung:

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, бях приготвил други дюзи (Lucas), но обстоятелствата ме принудиха, а и маперът каза, че ще станат :D.  Аз търся причината за тегавия старт, това че не са оптимален вариант е ясно. Също така чета, че доста хора си карат без драми основно в западните форуми. Там не намерих тема някой да има проблеми със старта.

Редактирано от Jawbreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм имал проблеми  с  440cc/min, независимо дали е било зима, лято, студена или топла колата, винаги е палила без проблем. Прикачам настройките които ползвам, просто за сръвнение.

 

 

TLST.JPG

tvub.JPG

fgato.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никаква мистерия няма. Това, което ме учудва са многото случаи , в коит о няма проблеми.

Хора, наистина има тонове информация.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че спрей патърнът е различен и не е оптимален е ясно ... ама се съмнявам, че това е проблемът. Все пак колата след като запали няма проблеми?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това се дължи или на някаква разлика в самите инжектори или на разлика в настроиките. Както писах не съм имал никакви проблеми с тях, няколко коли съм правил с такива и всички са работили перфектно независимо дали са били с ме3.8 или ме 7.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.12.2016 г. at 8:59, joreto написа:

Според мен това се дължи или на някаква разлика в самите инжектори или на разлика в настроиките.

Подкрепям колегата напълно и да му кажа Браво, че поства директно стойности без да се "стиска"!!! Аз също не съм имал проблеми със зелените инжектори, дори и китайски! Сетнати ли са параметрите, трябва да няма проблеми.

 

На 10.12.2016 г. at 13:03, Jawbreaker написа:

Да, ще взема, но проблемът с тези явно си остава мистерия :).

Колега няма мистерии, гледам да не пиша по форума, че много хора приемат лично проблемите по колите им и то когато не са създадени от тях, а и не се изживявам като вещ по темите с други мотроници, тъй като се занимавам само с мотроник 2.3.2  и в това еку има малки особености. Споделям само събрания опит с годините.  Не може да е идеално, както пишеш по-горе щом колата не пали като хората. Та това са просто едни инжектори и нищо повече. Духат колкото и когато им каже компа. За да не духнат необходимото количество или духат повече от необходимото, то значи или са напълно дефектни и 4-те (малко вероятно, но не е изключено) или с малко настройката не е точна, я константа , я закъснение на намагнитването, я нещо друго което е пипано или не е. При старт, напрежението за съжаление пада сериозно и "бави" отварянето на инжекторите. За това и като подадеш малко газ, колата пали и след това си работи добре, защото компа си прави необходимите малки корекции. Пише ги и в таблицата за корекции за да не се мъчи после :) . Мистерия може да е проблема ако няма замерване, какво иска компа като АFR, какво реално постига, какви са времената на инжекторите при постигнатите AFR-и за да се види, с какви корекции се налага да прави компютъра за да влезе в исканите параметри.  Това ще ти покаже колко идеална е настройката. Нямам нищо против да е идеална и да работи чудесно колата. Даже се радвам като някой постигне нещо хубаво, това е смисъла на труда на всички ни. Пиша само защото не може всичко да е идеално, да няма замерване какво, кога и  как и да се търси мистерия.

За де не съм голословен ако трябва ще прикача една снимка  с резултати от работеща настройка за нагледност, но пак ще напиша е само за М2.3.2.

 

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е замервана на дино и при двамата мапъра, четат се стойности и показатели. Че за мен настройките са мистерия е ясно :) , въпросът е защо за професионалистите е така? По-скоро исках да разбера дали проблемът наистина е въпрос на настройка или е някакъв друг (дефектни инжектори, лош спрей патърн), щото отговор не ми дадоха, но от това, което казвате явно е въпрос на по-прецизна настройка. Ще ги дам да ги  тестват, за да съм сигурен, че това не е проблемът и ще потърся помощ другаде :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите минаха на стенд и излязоха перфектни. Решението надявам се ще се окаже по-фини настройки ... и някой по-търпелив, който ще се наеме да ги направи :) ... joreto , d_anev , някой би ли ударил едно рамо, възмездно разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече от доста време си ровя само по моята кола и не се наемам да правя на други хора, тъй като това ми е само хоби а напоследък нямам никакво време (а честно казано и не ми се занимава). Естествено винаги мога да помогна с информация или съвет. Според мен накараи твоите тунери да погледнат дали стойностите в файл-а (те трябва да го имат) са подобни на моите, ако съвпадат и пак има проблеми, просто да дръпнат малко гориво от таблицата за палене, ако не се лъжа има таблица която е спрямо температурата. 

 

П.П. ето инжекторите които ползвам

 

singlegreeninjector.JPG

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата joreto може да ти помогне. Аз поназнайвам нещо само за мотроник 2.3.2, но и той като мен явно не пипа по чужди коли. Както те посъветва провери си всички стойности на константи и множители за да е точна гориво въздушната смес. Тогава и със стоковите настройки на другите карти и тези инжектори ще работи без проблем. При тунинга не би трябвало да са пипали по обогатяването от температурата на мотора и тази в смукателния колектор. Иначе да се направи грешка е много вероятно. Това обогатяване се пипа много прецизно и с много мерене и то след като си сигурен от измерване, че смесите не са точни.

При самата стартова процедура обаче се чете минималното количество горово, необходимо за старт плюс обогатяването от двете температури, което почти винаги е точно ако са сетнати правилно константите.

При теб ако не пали и на топъл и на студен мотор то най вероятно не са верни константите,понеже на топъл мотор не играе картата/тите за обогатяване. Поне при мен е така.

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, мерси момчета! Да, със същите зелени инжектори съм. Ще говоря с маперите, ама като знам как обичат да им дават акъл и предложения  :D  ... Може ли да ми предложите човек от София, в случай, че моите ме игнорират :) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, Jawbreaker написа:

ама като знам как обичат да им дават акъл и предложения 

А парите взеха без проблеми, то за това сами взехме да си туниговаме колите, защото част от хората  (предполагам има и други) в този бизнес са по взимането на парите, по даването на качество и гаранции за това качество ...... няма да коментирам!!!

Всички рискове и проблеми са на гърба на клиента!!! да има дълбоки джобове, як гръб и нерви :) а в някой случаи и резервна кола :)

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте колеги гледам че темата е недовършена и искам да споделя за всички които са със такива дюзи 440 бош гриин

Проблема при паленето е от бензиновите ви помпи най-често се среща при Walbro

На самата помпа за налягане към мотора където е има едно клапанче да не връща/изтърва налягането обратно (малка пласмаска на гърловината) махате я и проблема изчезва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...