Jump to content

1.9tdi 105коня виеща турбина


pesho_82

Recommended Posts

Здравейте колеги преди шест месеца в Adler Auto смениха средната част на турбината и изчистиха геометрията.Колата е с чип също от Adler Auto.От две седмици турбината ми започна да вие между 1500 и 1800 оборота.Иначе колата си върви прекрасно и не пуши.Много майстори ми казват че това е нормално.

Редактирано от pesho_82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под виене какво имаш предвид,че пищи ли ?На моя пассат б5 1.9тди афн мотор започна да пищи много силно след сваляне на катализатор и задно гърне и това си е така вече 4 година.При мен когато спре да пищи е проблема (значи не работи). Едно турбо когато е наред винаги от него се чува пищене. А при сваляне на катализатор или някое гърне става много силно та провери да не случайно в сервиза да ти е изчезнал катализатора или друг вариант някъде по-генерацията да нямаш дупчица или спукано маркуче някъде.

Редактирано от frenop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже и моето турбо почна да вие на връх нова година поизчетох доста неща от форумите. Някой казват, че е нормално, други че не е. Общо взето виенето се получава от луфт. На ръка не успях да установя луфт, но може и да има. При мен се чува най много при падането на оборотите от 1500 към 900. Вие като линейка, хората се обръщат. По-добре отиди да я погледнат, трябва да дават някаква гаранция за направените от тях ремонти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора си е там аз бях при тях,когато сваляха турбото,започвам да се съмнвам дали няма някоя дупка по меката връзка или нещо спукано по турбопътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е от спукан маркуч,дупка в мека връзка,дупка някъде по-генерацията щом се чува само в движение.

 

Но най-вече погледни маркучите на турбото или вакумите и след това погледни и този на климатика/климатроника (имах такъв случай и се чуваше дори и съскане понеже беше по-голяма дупката)

Редактирано от frenop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е малка дупчицата може и да не се забележи разлика във вървежа при мен със сцепен s образен маркуч и то доста стабилно се чуваше яко съскане но не пушеше и не вървеше по-малко.

Редактирано от frenop
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, papi92 said:

Понеже и моето турбо почна да вие на връх нова година поизчетох доста неща от форумите. Някой казват, че е нормално, други че не е. Общо взето виенето се получава от луфт. На ръка не успях да установя луфт, но може и да има. При мен се чува най много при падането на оборотите от 1500 към 900. Вие като линейка, хората се обръщат. По-добре отиди да я погледнат, трябва да дават някаква гаранция за направените от тях ремонти. 

Колега,щом при връщане на оборотите вие,нещата са сериозни.Не я чакай да се разхвърчи по турбопътищата.Казвам ти го от личен опит.А Pesho_82,да си прегледа ЕГР,дали не е запецнал затворен.А може и наистина да има някъде изпускане по генерацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес установих,че виенето е само когато колата е загряла над 80 градуса,на студено го няма

Редактирано от pesho_82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не я закачиш и не видиш какви стойности дава,като е студена и какви след 80 или на 90 (напълно загряла)също така провери при същите условия искано и получено количество въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата SpeedyMan е прав.Днес смених маслото и виенето изчезна.Тоя кастрол се оказа пълен боклук.Сега съм със Motul Specific 5w40 за помпа дюза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Мотул но на 2.5 ТДИ и нямам никакво доливане от смяна до смяна.Може и маслото да е кофти.

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има леко виене от страната на шофьора. Не можах да установя от къде идва точно. Прави го само на студен двигател между 1200/1500 оборота. След това пушка :huh:

Редактирано от ikoseomer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...