Jump to content

В3 Няма парно при топъл радиатор и облепени клапи


Johnny B. Goode

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Извинявам се, че пускам още 1 тема, сродна с многото други по въпроса, но изчетох всичко, което намерих и не видях решение на моя проблем. Надявам се да ми помогнете със съвет.

 

Колата е Ауди 80, В3, без климатик, без газ.

 

Преди 2 седмици отказа парното - духа само студено. Смених термостат (защото не стигаше до 90 гр. на извънградско), антифриз, обезвъздуших. Сякаш стана още по-зле. Преди поне духаше леко хладно, а после стана съвсем студено. После успях да сваля въздухопровода зад жабката (този, в който е вентилатора). Оттам получих достъп до клапата за топло и студено и тази за отваряне на въздуха от вентилатора. Облепих ги добре. Оттам успях с цяла длан да пипна питата на радиаторчето. При включен двигател е топла. Мога да си държа ръката преди да са достигнати 90 гр. но после пари. С топъл радиатор и облепени 2 от 3 клапи (без тази за посоката на струята) сглобих всичко - но няма ефект. За секунда - две излезе топъл въздух и после пак студено. Виждам добре, че клапата за топло и студено отваря и затваря плътно. Та имате ли представа:

 

1. От какво още може да няма парно при топъл радиатор и облепени клапи? Възможно е радиаторът да е остарял, но не губя антифриз и цялата пита е равномерно топла на пипане от едната страна. От другата нямам достъп, но пъхнах лист хартия и го извадих леко топъл.

 

2. Ако не се намери друго решение и ще трябва да сменя радиатора, има ли някой, който би се навил да ми помогне (срещу заплащане) да го сменим заедно без сваляне на кормилото, лоста за скорости и таблото. Знам, че повечето ще кажете, че е невъзможно и вероятно е така при моделите с вентилатор с хоризонтална ос, но моят е с вертикална ос, и вече съм стигнал докъдето описах. Освен това тук във форума колега писа, че можело, но не мога да се свържа с него. 

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Johnny B. Goode
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом радиаторчето е топло при пипане а от отворите ти духа студено значи клапите дори и облепени не насочват въздуха правилно.

Ако радиаторчето на нормално загрят мотор се пипне....трябва да пари...не само да е топло.

Sent from my LG-K550 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Радиаторчето беше по-скоро топло отколкото горещо. Затова събрах смелост и го смених. Без демонтаж на цялото табло, само на жабката, централната конзола, кората под кормилото и километража. Цената за този метод беше, че счупих на няколко места въздухопроводите, защото изтръгването и после напъхването изискваше сила. След това разбира се ги залепих. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че ти си махнал почти всичко,не мога да разбера що не махна и таблото,деляли са те четирите болта отстрани.

Вкарал си се в страшно приключение,голямо напъване е било.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. Наистина, се радвам, че успях. Почти три седмици го мислех този проблем и денем и нощем. Ходих и по сервизи, но не се навиваха майсторите. Е, след няколко вечери подред на студа, с челник на глава, си зададох въпроса дали не е било по-добре да сваля таблото, но както и да е. Вече е сторено и засега поне има парно! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...