Jump to content

Ауди 100 C4 куатро 2.0 ACE трудно пали или не пали


lqskata

Recommended Posts

Зpпавейте съфорумци тормози ме паленето,колата или пали със мн. Въртене или не пали нито на газ нито на бензин всички датчици работят потенциометара на клапата работи дюза студен старт работи абе мотора е перфе проблема се появи със падането на температурите ,съответно замерих и терморезистора, когато я закачихме да четем грешки излиза датчик на хол,съответно бе сменен със нов както и палец,дис.капачка кабели ит.н.за съжаление продължава да записва холовия датчик,и съответно пробвах др.комп уви същата грешка.Периферията на мотора  е перфе,ако някой има идея да помага20170112_102840.jpg

20160626_111118.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има искра но днес при поредния проблем извадих едната дюза и не хвърляше бензин по странно беше че ми дадоха ток въртях като луд не припука дори газ бензин не като ме дръпнаха и запали на скорост от четвърт на бензин голям лабиринт пробах и смених всичко по периферията компресия има като след основен ремонт нещо ми обягва благодаря за съвета приемам всички коментари не се притеснявайте да напишите дори и ъбсурдното може аз дане съм се сетил,забравих да добавя че веднъж запалена колата няма проблеми не мени обороти не лашка не прибърпва проблема е само сутрин или по скоро на времестоене.

Редактирано от lqskata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем, при около и под 0градуса палеше много трудно. За да я запалех по лесно давах предварително на контакт 4/5 пъти и от 2ри/3ти опит палеше (с въртене 4/5сек). Бях сменил почти всичко- 4 чисто нови дюзи, стартова работеща, центровка, капачка с палец, кабели, свещи, няколко стъпкови, Т датчик, нова ламбда, работещ ТПС, компресия, налягане в разпределитела и още доста. Отказах се със студения старт и се премирих, че ще е така. Ама в началото на месеца като отидох да зареждам а95 не можеше да заредя и напълних а100, и всичко се оправи. При -15 запалих от първия път с въртене около оборот, оборот и половина. 

ПП- нямам газ, единствената разлика със заводското АСЕ ми е дросела от НГ. 
 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж докато въртиш на стартер дали има +12В на бобината - понякога клемореда прави проблем и прекъсва захранването на бобината докато върти стартера. Замери с манометър какво налягане дава помпата на инжекциона - трябва да е над 6атм. Замери с мултицет преди да въртиш сутрин каква стойност дава т-датчика на ЕКУ-то. Прегледай отзад (под маншончето) куплунга на старт-дюзата - понякога се къса някой от кабелите и дюзата не сработва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще замеря налягането др.е проверено

А някой има ли идея защо компа записва холовия датчик тази грешка остана 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерих 6.7мерено на извода за 5тата умна дюза като огася колата пада до 4 и там седи,но Цани иска да замери и някаде по бензиновата глава което ще е утре ще пиша пак

20170125_111709.jpg

Забравих да ви кажа че намерих начин чрез който пали ;-) подкачвам гориво 10сетина пъти и колата пали безгрешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е, замери и долу на тапата на главата на инжекциона (вляво долу на манометъра по снимката) за да видиш какво е диференциалното налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да там ще мерим със цани утре нямах такъв щтруцер.ще пиша пак няма каде да ходи ще стане ама ме увъртя хахахахах.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ато отвиваш тези тръбички, очаквай да просълзят. Поне при мен след развиване дифтунгите започнаха да изтърват (нормално). За да не си даваш парите за проби като мен, направи вземай от тези, медните са кухи и са за еднократна употреба, с гумичката се справят перфектно. 

Резултат с изображение за дифтунги с гума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше проблем със сълзенето но и проблем със налягането няма немога да разбера какво и е,а знам инжекцията на изуст! Днес измислих по сигурен начин да проверя датчика за темперетурата на мотора(терморезистора) и утре ще паля със ръчно нагласена стойнос,ако имате и др.идей пишете

Screenshot_2017-01-27-12-53-32.png

Screenshot_2017-01-27-12-53-12.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай преди да запалиш да извадиш куплунга на ЕРН - закачен е отдясно на главата на инжекциона. Ако запали (докато е студена ще работи по-лошо заради недостиг на гориво) остави двигателя да поработи няколко минути и го включи пак. Провери ли куплунга на старт-дюзата? Другото е т-датчика на ЕКУ-то каква стойност дава преди да запалиш, обърни внимание каква е външната температура. Ако нищо не помага просто откачи куплунга на т-датчика преди да запалиш, но това го направи последно. Не си играй с допълнителни резистори и т.н., просто му замери стойностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото за което се сещам е "пропаднала" или крива клапа на дебитомера, сцепен гофриран маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като запали на бензин всичко нормално ли е, работи добре, има мощност? Да не би да е задръстена цетката на входа на разпределителя и да ни стига гориво при стартиране. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следкато запали колата е като нова няма люшкане на обортомера нищо клапата и потенциометара са във уникално за годините състояние лично гласени от цани ще кача клип да видите за какво говоря въпреки че на по студено завъртам около 3-4 пъти запалена веднъж проблем няма по това което си правя като изводи е че 8ч без да е палена после е зор,забележете че колата във първото завъртане пали но угасва и после идвад драмите качения клип е със резистор на 5килоома за да проверя датчика и останових че и там проблем няма продължавам да терзая повечето обикновени неща като гуфрета маркучи са проверени,проверих и 5-тата дюза нямам вече идей благодаря ви за помоща дано несъм ви загубил времето

Ето линк 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом записва датчик ХОЛ почти 100% сигурно не пали заради не подаване или не-правилно подаване на ток до свещите. На твое място  не бих търсил проблема в гориво-подаването. За съжаление не мога да те насоча, защото нямам опит с този ДВГ. На твое място бих изровил ел.схема и замерванията директно на буксата на ЕКУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.01.2017 г. at 13:59, VBI написа:

Венци доста правилна логика затова и замерих вс.налягания и дали ги държи но скапания проблем е само веднъж на първия старт тоест -20°  или +20° първия старт е труден зависи само времето във което не е палена колкото по дълго  не е палена по трудно пали вече нямам нерви остава така 

 

Не пуши

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второто палене е на незагряла кола около час и половина след първо палене от което е работила 10сек.просто за видеото  ако е по студено се замисля още повече на първия старт но както ви казах се изчерпах смених мн.периферия на мотора което не беше ефтино и то напразно отказвам се неблагодарна е ще дерзая

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж след като е запалила и угасне и после въртиш и не пали какво е състоянието на свещите - дали са мокри или сухи. Това ще ни насочи дали гасне от недостиг на гориво или от много гориво - дави се. Сложи една крушка 12В/5В паралелно на кабелите на старт-дюзата и засечи колко време ще свети когато палиш сутрин. Това с датчика на Хол (два са - един в делкото и един на кабела на 4-ти цилиндър) може и да е от кабела на 4-ти цилиндър, ако можеш вземи за проба кабел от някой друг с двигател АСЕ. Премери на колко волта ти пада акумулатора докато въртиш на стартер, опитай първо палене с 2 акумулатора.

 

Пробвай да я запалиш с откачен т-датчик, тогава ЕКУ-то е в авариен режим и трябва да пусне старт-дюзата за около 3-5сек при всяко палене. Огледайте релето на бензиновата помпа за "студени" спойки и за всеки случай го презапойте наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на 4 ти цилиндар го смених заедно със кабела,както и цялото делко капачка и палец марката е беру на всичко сменено,а колкото до релето ако е от него ще прекъсва, то подава захранване на всичко-бенз помпа, бобина,а идеята със 2-та акомулатора немога да я изплня нямам втори нямам и кабели,оставям я така дано излеле със течение на времето излезе проблема наяве ще ви пиша ако я преборя ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти куплунга на ЕКУ-то, може да не прави добър контакт - ако всичко е изправно няма начин да дава грешка за датчика на Хол. Почисти и куплунга на делкото или опитай с друго делко. Кабелите предполагам, че си купувал нови, но датчика на Хол от старите ли ползва? Ако е така имай в предвид, че има посока по която се слага, ако е обърнат може да записва грешка. Трябва да се насочиш в посока да изчезне грешката за датчика на Хол, ако се появява пак значи там е проблема.

 

При проблем с датчика на Хол искрата по свещите е по-слаба, особено като въртиш на стартер. Това обяснява защо на бутане пали - просто е по-добра искрата, когато не върти стартера.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбира дали посоката е правилна на датчика на 4 цилиндар,във момента щтанпите със номера и емблемата на ауди гледат към лолата на свеща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...